Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så roligt att läsa ikapp lite hur det går för er med ert dejtande. Har hänt mycket vad jag förstått.
Nåväl, våren kommer väl snart och kanske kommer lite vårkänslor i kärleksväg på det, vem vet?![]()
Köpenhamn är på dejt, hon är skitsnygg och han skriver att hon är jättetrevlig. Fortfarande noll svartsjuka. Jag borde verkligen provat den här förhållandeformen tidigare...
Vinkillen har hört av sig. Jag saknar faktiskt honom lite. Borde få till en träff där...
snackat med Ö igen idag, han jobbar denna helgen med så ingen dejt. Får se om det blir nåt mer, det känns som att han kanske vill träffas igen men det känns också som att det kommer rinna ut i sanden om det inte går att få till nåt snart. Han sa dock redan när vi träffades förra gången att just nu jobbade han väldigt mycket, vi snackade en kväll då han va på kontoret efter 20 på kvällen
Vad händer om du byter fokus? Och tänker "Vad vill jag? Är Jag intresserad?" och utgår och agerar utifrån det?Hej där! Jag har noterat att du inte synts till här och tänkt på dig! Vet inte om du läste det, men jag har gått ur den där klubben vi båda var med i...Kan varmt rekommendera leksaken jag köpte om du vill ha tips
.
Så intressant att läsa om din förhållandeform tycker jag! Jag förstod inte riktigt tidigare hur du dejtade eller vad man ska säga... men jätteintressant!
Hoppas att det blir något!
---------------------------------
Jaha och jag då?
Ikväll har jag träffat DY. Vi åt på restaurang och han är jättegullig och trevlig. Vi var i hans stad, men jag hade tänkt mig restaurang och promenad, men han bjöd hem mig till sig där vi satt i soffan och pratade tills han skjutsade mig till tåget. Vi benade ut lite vad vi har för likheter och olikheter osv. En jättetrevlig kväll, men utan kroppskontakt. Jag skickade ett tack för ikväll-sms efteråt, mest för att höra vad jag skulle sätta över sen för maten, vilket han då skrev att han bjöd på
. Jag skrev tack (är dock liite osäker på om det kom fram, tyckte inte jag såg någon leveransrapport, som jag brukar få, SUCK, men det borde ha kommit fram) och sen dess har vi inte hörts...
Så jaha?! Är han intresserad eller inte? Inga initiativ till kroppskontakt, men det har iofs jag inte heller tagit så... Och vad gör jag? Väntar, skriver? Haha, härliga jobbiga vånda...![]()
Hej där! Jag har noterat att du inte synts till här och tänkt på dig! Vet inte om du läste det, men jag har gått ur den där klubben vi båda var med i...Kan varmt rekommendera leksaken jag köpte om du vill ha tips
.
Så intressant att läsa om din förhållandeform tycker jag! Jag förstod inte riktigt tidigare hur du dejtade eller vad man ska säga... men jätteintressant!
Hoppas att det blir något!
---------------------------------
Jaha och jag då?
Ikväll har jag träffat DY. Vi åt på restaurang och han är jättegullig och trevlig. Vi var i hans stad, men jag hade tänkt mig restaurang och promenad, men han bjöd hem mig till sig där vi satt i soffan och pratade tills han skjutsade mig till tåget. Vi benade ut lite vad vi har för likheter och olikheter osv. En jättetrevlig kväll, men utan kroppskontakt. Jag skickade ett tack för ikväll-sms efteråt, mest för att höra vad jag skulle sätta över sen för maten, vilket han då skrev att han bjöd på
. Jag skrev tack (är dock liite osäker på om det kom fram, tyckte inte jag såg någon leveransrapport, som jag brukar få, SUCK, men det borde ha kommit fram) och sen dess har vi inte hörts...
Så jaha?! Är han intresserad eller inte? Inga initiativ till kroppskontakt, men det har iofs jag inte heller tagit så... Och vad gör jag? Väntar, skriver? Haha, härliga jobbiga vånda...![]()
Ingen kroppskontakt som i ingen kram när ni sågs och skiljde er åt?![]()
@strawberrysylt jsg är sån som inte orkar ”spela spel”. Så vill du höra av dig, gör det. Vill du veta vad han känner, antingen försök initiera kroppskontakt på nästa dejt och se hur han svarar eller fråga![]()
Vad händer om du byter fokus? Och tänker "Vad vill jag? Är Jag intresserad?" och utgår och agerar utifrån det?
Är du intresserad, så hör av dig!
Jo, kramades när vi sågs och skiljdes åt gjorde vi, fast rätt hastigt. Inget mer än så. Jag har kanske alldeles för bråttom?
Nej, alltså jag vill inte heller "spela spel", men samtidigt så vet jag att jag själv är sån att jag kan gå från att vara intresserad till ointresserad om någon är för på med att höra av sig för snabbt/för mycket och så. Tror inte jag är ensam om det.
Jo, jag tänkte det. Blir det en tredje dejt får jag väl ta initiativ och så får det bära eller brista.
Det här tänkte jag på själv sent igår också faktiskt! Att det är vad jag egentligen ska fråga mig. Alltså, jag är intresserad. Jag känner inte sådär 170% nu kör vi liksom, men att jag gärna ses igen och ja, som sagt att jag gärna hade velat prova hur han är att kyssas med...
---
Alltså när jag läser era kloka svar (tack!) blir jag så förvirrad över mig själv. Det känns som om jag går runt i samma beteendecirklar och det beteendet är konstigt eftersom;
- Jag gillar ju egentligen den här fasen bäst! Den innan man riktigt vet någonting, men tror att den andra är intresserad...! Jag behöver inte alls ha bråttom, men samtidigt får jag så himla bråttom och vill veta nu?! Bekräftelsesökande? Trodde jag var over det faktiskt...
Och jag menar, han verkar ju intresserad, annars bjuder man väl inte på mat och kaffe och bjuder hem nån till sig istället för att t ex bara ta en promenad?
Heja mig haha.
Det finns dom som är betydligt mer på om man säger så.
För ett tag sen matchade jag med en tjej på Tinder på eftermiddagen, skrev rätt mycket med varandra, och framåt kvällen så skulle jag duscha och var ifrån telefonen i 15(!) minuter, och när jag kom ut ur duschen hade jag över 20 olästa meddelanden från henne
Det blev inget mer där om man säger så.
Ja, det har varit lite fullt upp med det verkliga livet så fick bli en liten paus från buke.Hej där! Jag har noterat att du inte synts till här och tänkt på dig! Vet inte om du läste det, men jag har gått ur den där klubben vi båda var med i...Kan varmt rekommendera leksaken jag köpte om du vill ha tips
.
För full pepp?Vilken kväll!
Kollegan stötte järnet på mig som vanligt
E:s pappa kom, men E hade inte pratat med honom alls.
Jag hånglade med kollegans kompis, vi kan kalla han muskelmannen.
Utgång.
Jag fick inte vara kvar, muskelmannen erbjöd sig att följa mig hem, och sen gå tillbaka ut?? Eh, nej.
Våldgästade bästis och sov på hennes soffa![]()