machafuko
Trådstartare
Jag har lagt dejtingeb åt sidan nu, varit inlagd på psyk för min depression i nästan en vecka. Så allt är allmänt kaos nu, så får bli stabilt igen innan jag träffar någon ny.
Ta hand om dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har lagt dejtingeb åt sidan nu, varit inlagd på psyk för min depression i nästan en vecka. Så allt är allmänt kaos nu, så får bli stabilt igen innan jag träffar någon ny.
Klokt av dig. Hoppas på raketsnabb bättring, depressioner är skitJag har lagt dejtingeb åt sidan nu, varit inlagd på psyk för min depression i nästan en vecka. Så allt är allmänt kaos nu, så får bli stabilt igen innan jag träffar någon ny.
Hoppas du mår bättre snart! Bra att du verkar fokusera på att ta hand om dig.Jag har lagt dejtingeb åt sidan nu, varit inlagd på psyk för min depression i nästan en vecka. Så allt är allmänt kaos nu, så får bli stabilt igen innan jag träffar någon ny.
Behövde hundvakt för att kunna åka till Köpenhamn så kläckte ur mig till mamma att jag mött en ny. ”Ja det kan jag tro” sa hon med samma tonfall som man också säger ”men va fan...” och efter det kom en lång harang om att jag kommer bli utbränd och att jag måste ta hand om mig och sonen istället för att träffa andra. Suck alltså. Den människan kan verkligen se det negativa i allt...
Se nu till att radera telefonnummer och möjligheter att ta kontakt på sociala medier. Och påminn dig själv om det här om/när du igen får någon tanke om att höra av dig.Puckade jag hörde av mig till grannen. Har de senaste nätterna haft drömmar där jag hört av mig och därmed sovit dåligt. Tänkte jag måste få skiten ur världen så hejdade inte min impuls.
Jag undrade bara hur läget va. Han har inte svarat så där kom ångesten tillbaka som ett brev på posten. Aja nu vet jag exakt vem som triggar igång den.
Men NU är det slut, over, cest fini, terminado... Han kan dra åt!
Se nu till att radera telefonnummer och möjligheter att ta kontakt på sociala medier. Och påminn dig själv om det här om/när du igen får någon tanke om att höra av dig.
Det är en sån omvärdering jag tänker att du kanske också är redo för en dag - att inte tycka att t.ex. närhet till terrängbanor är viktigare än den stora kärleken. Det skulle du inte göra för honom, utan för er. För att du är redo för det och vill det.Åkte ner till L igår eftermiddag. Tittade alla avsnitt av torka aldrig tårar utan handskar på vägen ner. Sämsta uppladdningen ever, mådde så dåligt när jag kom fram
Men det blev en bra kväll. Jag släppte amla tankar, funderingar och bara njöt av tiden med honom.
Vi har så galet roligt tillsammans, bra sex och allt känns så himla bra.
Han sa att vi kan ha som mål och gifta oss om det skulle göra att det känns bättre för mig.
Jag blev så himla förvånad. Han är helt emot äktenskap och har aldrig ens funderat på det men hans kärlek till mig är så stark.
Jag har ju varit gift och det är inget mål jag har men tyckte ändå det var fint att han omvärderat det helt för mig.
Det är en sån omvärdering jag tänker att du kanske också är redo för en dag - att inte tycka att t.ex. närhet till terrängbanor är viktigare än den stora kärleken. Det skulle du inte göra för honom, utan för er. För att du är redo för det och vill det.
"Hemligheten" med att lyckas med nätdejtingen är att totalt ignorera liknande beteenden, låt det rinna av sig som vatten på en gås.Skrev med en och allt verkade positivt
Sen var jag helt plötsligt blockad
Ger upp detta med dejting
Jag gillar raka puckar och svar
Nu är det hästarna som är den stora kärleken i mitt liv.
Finns inte en människa som kan göra mig lika lycklig som min häst.
Den känslan, den magin, den lyckan, helt oslagbar!
...och jag tror (och har upptäckt för min egen del) att det ena lätt ger det andra. Ingenting är konstant. Så småningom kan nya, nu omöjliga, tankar växa fram. Ingen vet vad framtiden för med sig.Jag fattar precis hur du menar, jag känner inte heller att jag någon gång skulle kunna ge upp hästarna för en partner. Men jag tror ändå @tott har en poäng, i att om man träffar någon som man verkligen känner att man VILL dela resten av sitt liv med, så kan man bli öppen för att kompromissera även på de saker som känns som absoluta måsten i dag. Fast du ska så klart gå på hur du känner själv just nu.![]()
@sorbifolia
Ja, allt kan ju ändras.
I nuläget vill jag inte dela mitt liv med någon människa.
Jag fungerar helt klart bättre i okomplicerade relationer utan krav och känslor. Där man är just där och så när man ses och bara har lite easy going kontakt däremellan. Typ kollegan, ryssen och SJ.
Att ha der med L nu går inte, det är för mycket känslor iblandat och ingen skulle må bra av det.
Ska jag satsa på en seriös relation igen blir det med en man som bor nära och utan barn. Annars är jag hellre utan.