Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@TantAgda Google is your friend
Helt utanför trådens ämne men nu måste jag fråga då ämnet varit uppe två gånger på kort tid. Menar ni att den enda terrängbana som finns häromkring är den strax norr om L ’s stad? (Är typ fö uppvuxen där )
Vart ligger nästa?
Jag tänker på Udden.
De är de enda som arrangerar tävlingar. Helt bedrövligt
Ja precis.
Är det så? Hade ingen aning.. lite av ett svart hål vad det gäller det här då..
Ja precis.
Är det så? Hade ingen aning.. lite av ett svart hål vad det gäller det här då..
Sedan finns det två vad jag vet i Blekinge. Den som arrangerar tävlingar ligger på gränsen till Skåne (Sporren) medan den andra ligger på gränsen till Småland i mitten typ och är privat men aktiv.
Kram på dig ❤Aja, 3+ år på långdistans hade nog varit jobbigt, men det gör ont just nu.
Ni är så himla gnälliga när jag tävlade fälttävlan i början på nittiotalet fanns det typ fyra banor i hela Sverige
Bränslet var billigare då
@Sharpless åh, vad tråkigt
Jag och L försökte hitta en lösning. Slutade med att vi bara skickade massa gifs fram och tillbaka med mopsar.
Pugtastic!
Nyss hemkommen från dejt. Wow, bästa dejten jag haft och samtidigt påminner den om den första dejten jag hade när jag började dejta för tre år sen (vilket var en dejt som gav mig en bra start och grund). Plötsligt kändes "vi hörs" som att vi verkligen hörs av igen.
Fan jag har granne-cravings ! Saknar att ha roligt med honom, hålla om honom och sexet. Mycket bättre sex än med min kk.
Hittills när jag tänkt på honom har jag mest bara varit arg, men nu efter en vecka börjar de känslorna lägga sig så nu tänker jag bara på det som var bra.
Det är svårt när jag har små svackor. Impulsen kommer direkt att jag borde messa honom. Jag är så impulsiv ibland. Men jag måste hålla ut .
Skriv ner nackdelarna så kan du läsa där när du glömmer bort det som var dåligt och bara tänker på det bra
Peppkram!
----
Nu skrev jag just till DÄ att det inte klickade för mig och han skrev att det kändes likadant från hans sida så det var ju skönt.