Hade jag varit L, hade jag flyttat!
Men han har ju sitt liv och sin familj där. Tycker inte det är konstigt alls att han vill stanna.
I en perfekt värld hade båda flyttat, fast till skåne
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag varit L, hade jag flyttat!
Men han har ju sitt liv och sin familj där. Tycker inte det är konstigt alls att han vill stanna.
I en perfekt värld hade båda flyttat, fast till skåne![]()
Jag vill så att det ska händabestie har ju dock satt ett mindre krokben känner jag för han måste ju hänga med
![]()
Hur tänker folk som anser att det är rimligare att "L" flyttar än att Bison flyttar mer än att Bison är en närmare person för er? Han har som minst barn och barnets övriga familj att ta hänsyn till men med största sannolikhet en hel del annat också.
Sveriges baksida har bara en terrängbanaSkämt o sido. Mina gillanden innebär faktiskt inget ställningstagande iaf.
Vilket faktiskt är den största anledningen.
En terrängbana! Hur kan det bara finnas en terrängbana![]()
Vi är fler ensamma ikväll... Jag var less först över att slösa en barnfri fredagskväll på att vara hemma, men nu efter 3 folköl och att ha spelat en massa brutalt fula gitarrsolon till Idol känner jag att det är rätt gött ändå att hänga lite med "bästa kompisen".Herregud, känner mig så ensam ikväll.
Bästis 1 är barnvakt, bästis 2 är i Norge.
Skrev till mitt ex och besvarade E:s meddelanden...
Vi är fler ensamma ikväll... Jag var less först över att slösa en barnfri fredagskväll på att vara hemma, men nu efter 3 folköl och att ha spelat en massa brutalt fula gitarrsolon till Idol känner jag att det är rätt gött ändå att hänga lite med "bästa kompisen".![]()
Fast jag hade inte flyttat långt från mitt barns andra förälder om denne inte var ett stolpskott deluxe. Jag skulle inte vilja träffa mitt barn mer sällan än varje vecka eller rycka upp i onödan. Ska barnet långpendla?
Såklart jag fattar det, mitt inlägg var 100% känslostyrt, utan konsekvensanalys what so everMen han har ju sitt liv och sin familj där. Tycker inte det är konstigt alls att han vill stanna.
I en perfekt värld hade båda flyttat, fast till skåne![]()
Kan du inte ta en långpromenad med kompis + vovve? Ok, kanske lite sent nuHaha. Jag ville ut, men går inte med hunden
Ligger och lyssnar på Boney M och känner mig miserabel. Fått prata i telefon med bästis2 iallafall![]()
Kan du inte ta en långpromenad med kompis + vovve? Ok, kanske lite sent nu![]()
Nä, då kommer ensam-känslorna ganska fortAlla är upptagnatog en längre promenad själv med vovve tidigare...
Finns det risk att E tror att det finns en chans igen när du hör av dig?Herregud, känner mig så ensam ikväll.
Bästis 1 är barnvakt, bästis 2 är i Norge.
Skrev till mitt ex och besvarade E:s meddelanden...
Finns det risk att E tror att det finns en chans igen när du hör av dig?
Sveriges baksida har bara en terrängbanaSkämt o sido. Mina gillanden innebär faktiskt inget ställningstagande iaf.
Vilket faktiskt är den största anledningen.
En terrängbana! Hur kan det bara finnas en terrängbana![]()