Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se situationen som ett tillfälle att utvecklas till en mer mångfacetterad individ. Det ena ger det andra och ingenting än konstant. Ingen vet hur det ser ut om 6 månader (eller ens imorgon) så varför ta sån stress över framtiden?Ja, jag tänker att det beror på hur man är.
Jag vill ha mer, blor frustrerad när det inte går och då är jag hellre utan.
Se situationen som ett tillfälle att utvecklas till en mer mångfacetterad individ. Det ena ger det andra och ingenting än konstant. Ingen vet hur det ser ut om 6 månader (eller ens imorgon) så varför ta sån stress över framtiden?
Nu blir jag nyfiken - hur blir man en mer mångfacetterad individ av att träffas mindre än vad man vill i en relation?Se situationen som ett tillfälle att utvecklas till en mer mångfacetterad individ. Det ena ger det andra och ingenting än konstant. Ingen vet hur det ser ut om 6 månader (eller ens imorgon) så varför ta sån stress över framtiden?
Har tänkt på samma. Om en relation mest skapar frustration (även om det är för att man inte ses ofta nog) - varför stanna? Verkar det inte finnas en lösning på problemet så är det väl bättre att rycka plåstret nu än om 6 månader?Jag tycker det är lite märkligt att så flera tycker @Bison ska stanna i en relation som hon inte trivs med? Varför är det så viktigt?
Dejta det du känner för, är choklad och prosecco det som lockar mest, go for it!Alltså. Det här med dejting. Eller snarare nätdejting - det är fan inte min grej!
Har varit "riktigt" singel i 1.5 månad (?) nu ca, och jag är redan trött på det och har slutat använda apparna. Det var ju sjukt tråkigt
Så - jag måste ut och träffa folk.
Vilket förvisso är sjukt kul, men när hinner man det? Jobb, barn (varannan vecka), och jag har faktiskt en massa hobbies som jag redan försöker hinna med (de involverar dock inget nytt folk).
Så - var blir resultatet då?
Jo - här sitter jag och dejtar en flaska prosecco, skriver på buke och jobbar samtidigt. Viktigt att inte glömma är dock att jag även har sällskap av min choklad
Det värsta är - jag tycker detta är skitskönt!
Fy fan vad jag är dålig på att dejta alltså
Ja det där tror jag är jätteviktigt.En relation ska ge övervägande positiva känslor. Negativa finnas alltid, men tar de överhand (oavsätt anledning), så är det nog dags att bryta...
Jag vill dejta en sängvärmare, men det vågar jag inte skriva ut i apparnaDejta det du känner för, är choklad och prosecco det som lockar mest, go for it!
Alltså. Det här med dejting. Eller snarare nätdejting - det är fan inte min grej!
Har varit "riktigt" singel i 1.5 månad (?) nu ca, och jag är redan trött på det och har slutat använda apparna. Det var ju sjukt tråkigt
Så - jag måste ut och träffa folk.
Vilket förvisso är sjukt kul, men när hinner man det? Jobb, barn (varannan vecka), och jag har faktiskt en massa hobbies som jag redan försöker hinna med (de involverar dock inget nytt folk).
Så - var blir resultatet då?
Jo - här sitter jag och dejtar en flaska prosecco, skriver på buke och jobbar samtidigt. Viktigt att inte glömma är dock att jag även har sällskap av min choklad
Det värsta är - jag tycker detta är skitskönt!
Fy fan vad jag är dålig på att dejta alltså
Har tänkt på samma. Om en relation mest skapar frustration (även om det är för att man inte ses ofta nog) - varför stanna? Verkar det inte finnas en lösning på problemet så är det väl bättre att rycka plåstret nu än om 6 månader?
Sen har jag förståelse för att Bison stannar, man (jag...) har en förmåga att vilja försöka lite och lite till. För kanske man hittar en lösning.
Men att uppmuntra någon annan till det hade jag aldrig gjort.
En relation ska ge övervägande positiva känslor. Negativa finnas alltid, men tar de överhand (oavsätt anledning), så är det nog dags att bryta...
Det kan ju misstolkas. Själv värmer jag min säng alldeles på egen hand, och så får det nog förbli.Jag vill dejta en sängvärmare, men det vågar jag inte skriva ut i apparna
Jag tycker det är lite märkligt att flera tycker @Bison ska stanna i en relation som hon inte trivs med? Att träffa någon ska väl ge energi snarare än frustration?
Jag har också följt dejtingtrådarna genom åren men förstår nog inte vad du syftar på där.Kanske en del av de som uttrycker liknande har följt henne genom åren?
Jag vill ha någon som värmer mig i min säng När den gjort det kan personen åka hem igen....Det kan ju misstolkas. Själv värmer jag min säng alldeles på egen hand, och så får det nog förbli.
Jag tänkte trycka gilla - men insåg att det kanske inte var något gillaDå är vi två jag har hunden i helgen och kan inte ta mig nånstans! Haha
Har tänkt på samma. Om en relation mest skapar frustration (även om det är för att man inte ses ofta nog) - varför stanna? Verkar det inte finnas en lösning på problemet så är det väl bättre att rycka plåstret nu än om 6 månader?
Sen har jag förståelse för att Bison stannar, man (jag...) har en förmåga att vilja försöka lite och lite till. För kanske man hittar en lösning.
Men att uppmuntra någon annan till det hade jag aldrig gjort.
En relation ska ge övervägande positiva känslor. Negativa finnas alltid, men tar de överhand (oavsätt anledning), så är det nog dags att bryta...
Undrar om man kan arbeta som professionell sängvärmare, för jag är som en kamin.Jag vill ha någon som värmer mig i min säng När den gjort det kan personen åka hem igen....
(jag kan riktigt se min presentationstext framför mig i någon av dejting apparna.......... )