För full pepp?![]()
Mina vänner var ungefär i samma form, men nä. De fick vara kvar
![Face with rolling eyes :rolling_eyes: 🙄](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f644.png)
Var inte ens stökig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För full pepp?![]()
Den när matchningen vill använda Whatsapp istället för Messenger och man funderar på om det är lönt
Mvh Messenger forever![]()
haha, och for mig ar det tvart om.
Messenger ar ju kopplat till ens facebook konto?
Kanns konstigt att bygga upp en relation runt nagot gammalt socialt media konto.
I uk sker allt messande mer eller mindre via whatsapp, men jag vet att messenger ar populart i sverige.. det kanns valdigt konstigt for mig, men visar val pa vanans makt.
haha, och for mig ar det tvart om.
Messenger ar ju kopplat till ens facebook konto?
Kanns konstigt att bygga upp en relation runt nagot gammalt socialt media konto.
I uk sker allt messande mer eller mindre via whatsapp, men jag vet att messenger ar populart i sverige.. det kanns valdigt konstigt for mig, men visar val pa vanans makt.
Haha, det där måste jag se
Aj då, hur långt är det?Skrev till muskelmannen att det var mysigt att hångla och att jag ju ville gå hem med honom igår.
Han svarade så vettigt!
"Ja det ville jag med men jag skulle känna mig slemmig om jag går hem med nån som kanske är för onykter. Hoppas jag får fler chanser"
Detta har jag aldrig varit med om, han är verkligen vettig! Synd att han bor så långt bort...
Aj då, hur långt är det?
Jo, men att det skulle vara farligare än de exempel som nämns ställer jag mig tveksam till.Det är ganska väletablerat att ensamhet inte är bra för hälsan eller livslängden.
Jo men alkohol är dosberoende så det beror på men ensamhet är ensamhet i det sammanhanget.Jo, men att det skulle vara farligare än de exempel som nämns ställer jag mig tveksam till.
Jo, men att det skulle vara farligare än de exempel som nämns ställer jag mig tveksam till.
Jag tänker att ofrivillig ensamhet kan sänka livskvalitén rätt rejält. Inte just avsaknad av partner men att inte ha nära vänner, dåligt socialt liv osv.
Att vara singel tror jag inte är så farligt om man har det andra
Jag laddade ner Tinder igen, enbart för mitt behov av bekräftelse och stärka mitt ego lite.
Har kvar mitt gold ett tag till och behöver inte swajpa, är inte intresserad av att varken skriva med eller träffa någon.
Bara scrolla runt bland mina likes ger lagom tillfredsställelse.
Ner?! Bor inte du "Uppe"?24 mil... han har dock pratat om att flytta ner hit när barnen är större..
Är nog liksom en bit kvar av landet norrut misstänker jag.Ner?! Bor inte du "Uppe"?
Med ensamhet menar man verkligen ensamhet inte att vara singel utan att leva utan värdefulla relationer i sitt liv. Man tar upp saker som att byta några ord med personen i kassan som något som kan göra skillnad för ens livslängd. Det handlar inte om romantiska relationer och tvåsamhet, utan att leva helt utan betydelsefulla relationer i sitt liv.
Med ensamhet menar man verkligen ensamhet inte att vara singel utan att leva utan värdefulla relationer i sitt liv. Man tar upp saker som att byta några ord med personen i kassan som något som kan göra skillnad för ens livslängd. Det handlar inte om romantiska relationer och tvåsamhet, utan att leva helt utan betydelsefulla relationer i sitt liv.