Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den när matchningen vill använda Whatsapp istället för Messenger och man funderar på om det är lönt :cautious:

Mvh Messenger forever :laugh:

haha, och for mig ar det tvart om.
Messenger ar ju kopplat till ens facebook konto?
Kanns konstigt att bygga upp en relation runt nagot gammalt socialt media konto.

I uk sker allt messande mer eller mindre via whatsapp, men jag vet att messenger ar populart i sverige.. det kanns valdigt konstigt for mig, men visar val pa vanans makt.

Kanns konstigt att bygga upp en relation runt nagot gammalt socialt media konto.

I uk sker allt messande mer eller mindre via whatsapp, men jag vet att messenger ar populart i sverige.. det kanns valdigt konstigt for mig, men visar val pa vanans makt.

Alla har inte Facebook så Messenger funkar bra för mig :D kommer aldrig att skaffa Facebook.

Messenger behöver inte vara kopplat till fb.
Jag har så svårt för Whatsapp, det ör så fult med gräsliga emojis. Retar ihjäl mig varje gång jag använder det 😂

Känns som att man får ta detta med en nypa salt? :D
Screenshot_20181124-152820_Chrome.webp

Skrev till muskelmannen att det var mysigt att hångla och att jag ju ville gå hem med honom igår.
Han svarade så vettigt!
"Ja det ville jag med men jag skulle känna mig slemmig om jag går hem med nån som kanske är för onykter. Hoppas jag får fler chanser😁"

Detta har jag aldrig varit med om, han är verkligen vettig! Synd att han bor så långt bort...

Skrev till muskelmannen att det var mysigt att hångla och att jag ju ville gå hem med honom igår.
Han svarade så vettigt!
"Ja det ville jag med men jag skulle känna mig slemmig om jag går hem med nån som kanske är för onykter. Hoppas jag får fler chanser😁"

Detta har jag aldrig varit med om, han är verkligen vettig! Synd att han bor så långt bort...
Aj då, hur långt är det?

Visa bifogad fil 21834

Jag tänker att ofrivillig ensamhet kan sänka livskvalitén rätt rejält. Inte just avsaknad av partner men att inte ha nära vänner, dåligt socialt liv osv.
Att vara singel tror jag inte är så farligt om man har det andra 😁

Jag laddade ner Tinder igen, enbart för mitt behov av bekräftelse och stärka mitt ego lite.
Har kvar mitt gold ett tag till och behöver inte swajpa, är inte intresserad av att varken skriva med eller träffa någon.
Bara scrolla runt bland mina likes ger lagom tillfredsställelse.

Jag tänker att ofrivillig ensamhet kan sänka livskvalitén rätt rejält. Inte just avsaknad av partner men att inte ha nära vänner, dåligt socialt liv osv.
Att vara singel tror jag inte är så farligt om man har det andra 😁

Jag laddade ner Tinder igen, enbart för mitt behov av bekräftelse och stärka mitt ego lite.
Har kvar mitt gold ett tag till och behöver inte swajpa, är inte intresserad av att varken skriva med eller träffa någon.
Bara scrolla runt bland mina likes ger lagom tillfredsställelse.

Nä, har man inte det andra är det nog väldigt tungt kan jag tänka mig!
Att bara vara singel är ju egentligen ganska skönt tänker jag ofta :D

Speciellt när man pratar med vänner i förhållanden.

Visa bifogad fil 21834
Med ensamhet menar man verkligen ensamhet inte att vara singel utan att leva utan värdefulla relationer i sitt liv. Man tar upp saker som att byta några ord med personen i kassan som något som kan göra skillnad för ens livslängd. Det handlar inte om romantiska relationer och tvåsamhet, utan att leva helt utan betydelsefulla relationer i sitt liv.

Med ensamhet menar man verkligen ensamhet inte att vara singel utan att leva utan värdefulla relationer i sitt liv. Man tar upp saker som att byta några ord med personen i kassan som något som kan göra skillnad för ens livslängd. Det handlar inte om romantiska relationer och tvåsamhet, utan att leva helt utan betydelsefulla relationer i sitt liv.

Jag möter en del tydligt ensamma personer i mitt yrke.
Försöker alltid ta mig tid att småprata lite och lyssna en stund.
Hoppas det gör lite skillnad för dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 774
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka