Där ser man hur tjejer får jackpot med en gång!![]()
Men eller hur! Inget emot folk som har massa kinks, men man kanske ska läsa folks profiler/lära känna folk innan man skickar sådant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där ser man hur tjejer får jackpot med en gång!![]()
Jag som faktiskt har en massa kinks vill inte heller ha såna mail...Men eller hur! Inget emot folk som har massa kinks, men man kanske ska läsa folks profiler/lära känna folk innan man skickar sådant.
Jag som faktiskt har en massa kinks vill inte heller ha såna mail...
Jag försökte mest göra ett misslyckat försök till att hålla med dig om att det är oerhört gränslöst att skicka såna mail. Men min hjärna har tagit semesterNä det förstår jag. Tänkte mer på att jag inte har något emot folk med kinks, jag vill bara inte ha en massa meddelanden ifrån dom när jag verkligen inte är intresserad av just det här.
Jag försökte mest göra ett misslyckat försök till att hålla med dig om att det är oerhört gränslöst att skicka såna mail. Men min hjärna har tagit semester![]()
Vad är det för app? Har inte ens fått så många puckon på BC. En som skämtade om att jag inte skulle våldta honom på första träffen, ganska smaklöst i min bok eftersom det gissningsvis inte är något han oroar sig oavsett vilka tjejer han träffar.Alltså gud. Reggade mig på en app igår kväll för att jag är sjuk och har tråkigt. Direkt får jag en sugar daddy, en med kink för att bli krympt till ministorlek, en som undrar om jag vill bli gravid, en som vill bli dominerad av mig och en som undrar om jag kan bli deras slav.
Gissa vem som hörde av sig!
Militären
Jag trodde han dissat mig, haha. Vi har inte setts sen juli..
Men ska träffa E ikväll...
Min poäng gick visst inte fram, men okej. På vilket sätt är det bättre för mig att ha fyra matches med noll respons jämfört med dina 71?
71 är väl typ nånsin och 4 var på en sessionsen bättre eller sämre så beror det väl på vem man är och om rätt personer kommer upp men rent statistiskt sett så borde man såklart ha bättre förutsättningar om man matchar med fler.
Jag förstår inte riktigt hur vikten är relevant, ska man lyfta personen eller har man en bil med viktgräns? Annars kan man ju skriva ut fullständiga stats med vikt-längd-blodtyp-årsinkomst osv men vet inte riktigt hur relevant det är.Såg en tjej på tinder nu som endast har angett sin vikt. Lär nog dröja innan det blir lika vanligt som för män att ange sin längd...
"64 kg"
Längden är en konstant och är något som säger något konstant. Vikten beror på andra saker och det är väl viktigare hur personen ser ut om något än vad siffran på vågen säger?Lika viktigt som längden ?
Nej, vi krymper 1-2 cm under dagen och även när vi blir gamla...eller om vi springer ett långlopp.Längden är en konstant och är något som säger något konstant. Vikten beror på andra saker och det är väl viktigare hur personen ser ut om något än vad siffran på vågen säger?
Längden är något du kan sätta i relation till din egna om nu längden är något som är viktigt för dig. En vikt säger inte dig någonting i sig och du är väl inte intresserad av VIKTEN utan att de ska SE SMALA ut? Dvs 60kg kan betyda helt olika saker beroende på längd och fördelning men 190cm är alltid 190cm.Nej, vi krymper 1-2 cm under dagen och även när vi blir gamla...eller om vi springer ett långlopp.
Varför är längden ett viktigare mått på attraktion än vikten ??
Längden är något du kan sätta i relation till din egna om nu längden är något som är viktigt för dig. En vikt säger inte dig någonting i sig och du är väl inte intresserad av VIKTEN utan att de ska SE SMALA ut? Dvs 60kg kan betyda helt olika saker beroende på längd och fördelning men 190cm är alltid 190cm.
Precis och oavsett vilket så är det väl hur det ser ut och uppfattas som spelar roll inte vad en tabell säger?Nej, så är det ju naturligtvis.
64 kg är övervikt på en som är 160 cm
Och fortfarande inom normalvikt spannet på en som är 185 cm.
Så vikten säger ju inte så mkt om man inte skriver ut längden heller.
Precis och oavsett vilket så är det väl hur det ser ut och uppfattas som spelar roll inte vad en tabell säger?
Va? Längden är ju direkt relevant för vissa tjejer och därför kan det EVENTUELLT vara en fördel att skriva ut om man nu är en bit över medel. Jag menade från ditt perspektiv spelar väl inte vikten i sig någon roll. Som tjej fyller det inte någon direkt funktion att skriva ut din vikt om det inte är så att den är något extremt åt något håll och du vill undvika att folk som inte skulle vara intresserade av dig skulle matcha med dig.Säg det till alla killar som skriver ut sin längd? Det finns en anledning att man gör så...