Du vill inte veta hur min statistik ser ut...
Not really, mitt svar var var en reaktion på ditt raljerande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vill inte veta hur min statistik ser ut...
ATT du orkar!!!Haha, den funktionen kommer inte många kvinnor att utnyttja .
Med tanke på hur dåliga dom redan är på att skriva...
Tur att den inte blir obligatorisk dock. För i så fall skulle ett redan tufft klimat för män bli ändå tuffare.
Min statistik ser ut såhär: åtta högerswipes, fyra matchningar, noll killar som skrivit först.
Not really, mitt svar var var en reaktion på ditt raljerande.
@Hero Ingen - läs INGEN (!!!) är intresserad av din j..vla statistik. Lägg ner!!Ok, du får dom iaf då.
Jag får ytterst sällan match. Dvs, det är mindre än 1/20 . Långtifrån dina 1/2.
Sen av 71 matchningar. Har 0 Kvinnor skrivit först.
@Hero Ingen - läs INGEN (!!!) är intresserad av din j..vla statistik. Lägg ner!!
@Hero Ingen - läs INGEN (!!!) är intresserad av din j..vla statistik. Lägg ner!!
Typ som när män frågar om de vill att man skickar dickpicks. Man svarar nej och så skickar dom ändå. Så gränslöst.
Nej! Du håller på och tjatar om dina matcher och icke-matcher och svar och icke-svar och skriva och icke-skriva mest hela tiden. ALLA som hänger i tråden vet redan att det är synd om dig! Jättesynd! Tjejer är fräcka helt enkeltHar jag sagt att jag var intresserad av hennes då ? Ungefär lika gränslöst i så fall.
Nej! Du håller på och tjatar om dina matcher och icke-matcher och svar och icke-svar och skriva och icke-skriva mest hela tiden. ALLA som hänger i tråden vet redan att det är synd om dig! Jättesynd! Tjejer är fräcka helt enkelt
Sluta upprepa dig!!!! Tänk om, tänk rätt!
Så, nu är detta sidospår över för min del.
Ja, men gör det som känns bäst för dig, det brukar ändå bli bäst så i slutändan.Fortfarande inget snack avklarat och mitt i det strulet så ska den jag snackat mycket med (och träffat tidigare) neröver på jobb i helgen, så han tänkte åka ner idag svänga in här och umgås/sova över.. Träffa honom vill jag förvisso och vi har ju försökt få ihop tiden förut så att vi ska kunna ses igen, men med tanke på strulet med den nygamle och att jag inte vet var vi står, så skaver det att vara med en annan. Så nu när vi kan ses, så avstyr jag det
Jag har inte testat, men sett det förut och undrat hur man går till rent praktiskt. Typ ta med sig ett formulär på en dejt och ba "hej, jag har några frågor här, ok, fråga nummer ett..." eller smyga in frågorna lite subtilt i samtalet, eller pang på rödbetan "hej, jag tycker vi ska bli kära i varandra, håller du med så har jag här en säkerställd och garanterad metod" ? Och sen avsluta det hela med att ställa en timer och stirra den andra stint i ögonenNagon som har provat de 36 fragorna?
Inte direkt sa att jag vill bli kar, men ar lite halvsugen pa att prova dem som ett experiment efter ett par glas vin med pojken.
https://www.nytimes.com/2015/01/11/fashion/no-37-big-wedding-or-small.html
Ok, du får dom iaf då.
Jag får ytterst sällan match. Dvs, det är mindre än 1/20 . Långtifrån dina 1/2.
Sen av 71 matchningar. Har 0 Kvinnor skrivit först.
71 är väl typ nånsin och 4 var på en session sen bättre eller sämre så beror det väl på vem man är och om rätt personer kommer upp men rent statistiskt sett så borde man såklart ha bättre förutsättningar om man matchar med fler.Min poäng gick visst inte fram, men okej. På vilket sätt är det bättre för mig att ha fyra matches med noll respons jämfört med dina 71?
Vem för ens statistik över "nånsin"?? Skrämmande!!71 är väl typ nånsin och 4 var på en session sen bättre eller sämre så beror det väl på vem man är och om rätt personer kommer upp men rent statistiskt sett så borde man såklart ha bättre förutsättningar om man matchar med fler.
Jag gör det inte iaf men ibland kan jag roa mig med att göra det över sessioner men någonsin vore omöjligtVem för ens statistik över "nånsin"?? Skrämmande!!
Över sessioner kan jag kanske ha lite förståelse för (lite ), men "nånsin"...?? Tar man fram sin lilla Tinder-anteckningsbok då, eller?Jag gör det inte iaf men ibland kan jag roa mig med att göra det över sessioner men någonsin vore omöjligt