Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va? Längden är ju direkt relevant för vissa tjejer och därför kan det vara en fördel att skriva ut om man nu är över medel. Jag menade från ditt perspektiv spelar väl inte vikten i sig någon roll. Som tjej fyller det inte någon direkt funktion att skriva ut din vikt om det inte är så att den är något extremt åt något håll och du vill undvika att folk som inte skulle vara intresserade av dig skulle matcha med dig.
Ja? Alltså jag kommenterar ju bara på att du kan inte riktigt jämföra det och oavsett vilket så är det olika förutsättningar och därmed olika regler som gäller.Nej , det höll jag med om....
EN helkroppsbild säger mer än en vikt...
Men för vissa tjejer är ju längden relevant oavsett kroppstyp.
Du gör det så himla lätt för dig själv när du generaliserar. 64 kg på någon som är vältränad är inte övervikt. Du som är fixerad vid tjejer som tränar borde veta att muskler väger en hel del. Jag har bekanta tjejer som tränar och tävlar i fitnessklass, de skulle knappast räknas som överviktiga trots att de enligt BMI-tabell är det.64 kg är övervikt på en som är 160 cm.
Ja. Den anledningen tror jag mig ha upptäckt - nämligen att män är helt övertygade om att de vet vad kvinnor vill ha, trots att de i själva verket inte har någon aning. Precis samma som de som skryter med sina fina bilar eller annat. De verkar många gånger mer skryta för andra män än för kvinnorna, för de enda som verkar bry sig är just andra män. Att kvinnorna tycker att sådant (många gånger) är fullständigt ointressant går dem helt förbi.Säg det till alla killar som skriver ut sin längd? Det finns en anledning att man gör så...
64 kg är övervikt på en som är 160 cm
Och fortfarande inom normalvikt spannet på en som är 185 cm.
Nej, så är det ju naturligtvis.
Så vikten säger ju inte så mkt om man inte skriver ut längden heller.
Övervikt är väl att ta i när det är precis på gränsen, och då får man dessutom göra antagandet att det är fett som sitter på fel ställe som ger vikten.Nej, så är det ju naturligtvis.
Så vikten säger ju inte så mkt om man inte skriver ut längden heller.
Var det inte du som gick igång på en kille som var så lång att han såg dammet uppe på kylskåpet? Den killen visste ju hur man lindar in det så att säga. Vilket fungerar bättre än bara skriva längden. Har du dejtat någon som sett dammet på golvet ännu?Ja. Den anledningen tror jag mig ha upptäckt - nämligen att män är helt övertygade om att de vet vad kvinnor vill ha, trots att de i själva verket inte har någon aning. Precis samma som de som skryter med sina fina bilar eller annat. De verkar många gånger mer skryta för andra män än för kvinnorna, för de enda som verkar bry sig är just andra män. Att kvinnorna tycker att sådant (många gånger) är fullständigt ointressant går dem helt förbi.
Okej, det var precis på BMI 25. Räcker ju dock med 25,1 för att räknas som övervikt enligt BMI.Övervikt är väl att ta i när det är precis på gränsen, och då får man dessutom göra antagandet att det är fett som sitter på fel ställe som ger vikten.
Okej, det var precis på BMI 25. Räcker ju dock med 25,1 för att räknas som övervikt enligt BMI.
Och? Spelar det någon roll?Okej, det var precis på BMI 25. Räcker ju dock med 25,1 för att räknas som övervikt enligt BMI.
Okej, det var precis på BMI 25. Räcker ju dock med 25,1 för att räknas som övervikt enligt BMI.
...och oberoende BMI så attraheras alla människor av olika saker - både yttre och inre. Tur är väl detOkej, det var precis på BMI 25. Räcker ju dock med 25,1 för att räknas som övervikt enligt BMI.
...och oberoende BMI så attraheras alla människor av olika saker - både yttre och inre. Tur är väl det
Jag skulle vilja säga att de inre egenskaperna är viktigast... det kvittar om personen uppfyller alla ens utseendepreferenser om hen är en douche...