Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, jag vet. Och trist nog ser jag ingen ändring i sikte heller plus att jag inte vill vara själv.
Det är en skitsvår balansgång där. Har själv hållit mig undan att dejta osv. under en längre tid, delvis på grund av andra anledningar också, men mycket för att det tenderar att bli en väldigt destruktiv obalans i relationer man skapar när man mår röv (som man mår ännu sämre av). Samtidigt så kan man ju inte slicka sina sår hur länge som helst i en väntan på bättre tider, för de kommer ju inte om man isolerar sig helt.

Dejtar inget, men har fått en chaufför på halsen efter att jag tydligen var för hjälpsam på jobbet idag. Annars hänger jag mest med min kk och känner mig ganska nöjd med det, enda minuset är att han inte är i samma stad som mig tillräckligt ofta. Får ordna mig en reserv i helgen, är dags för årlig pubcrawl, brukar bli lagomt stökigt 😀.

Nu är vi på väg igen. Har kollat bokningslistan, läst fellistan på fordonet och kollat hur de andra tågen ligger till, kobtrollfreak deluxe. Inte alltid positivt att ha tillgång till allt i min privata telefon 😂
Vad säger kollegorna om et då? För rätt vad det är så kan du väl inte låta bli att kommentera nåt av det!

Om någon minns så träffade jag en kille på en fest för ett tag sedan som jag oväntat nog blev intresserad av. Vi har hängt minst två gånger i veckan sedan dess, dock nästan alltid med andra vänner också. Vi har dock ständigt en massa ögonkontakt och pratar mycket med varandra och tar spontan kroppskontakt. Så nu har jag bestämt mig för att ta tag i detta.. Ska träffa honom själv imorgon kväll, hoppas på att det ska kunna leda någon stans. :)
Det känns så konstigt med killar, blir så blyg och beter mig onaturligt. Har dock mest killkompisar, så vänner har jag inget problem med, men nu när jag väl är intresserad av en känns det konstigt. Tjejer blir jag inte alls såhär med, det känns mycket mer naturligt och avslappnat.

Oavsett hur det går så känns det väldigt roligt, har i alla fall fått några nya vänner ut av allt detta. :)

Om någon minns så träffade jag en kille på en fest för ett tag sedan som jag oväntat nog blev intresserad av. Vi har hängt minst två gånger i veckan sedan dess, dock nästan alltid med andra vänner också. Vi har dock ständigt en massa ögonkontakt och pratar mycket med varandra och tar spontan kroppskontakt. Så nu har jag bestämt mig för att ta tag i detta.. Ska träffa honom själv imorgon kväll, hoppas på att det ska kunna leda någon stans. :)
Det känns så konstigt med killar, blir så blyg och beter mig onaturligt. Har dock mest killkompisar, så vänner har jag inget problem med, men nu när jag väl är intresserad av en känns det konstigt. Tjejer blir jag inte alls såhär med, det känns mycket mer naturligt och avslappnat.

Oavsett hur det går så känns det väldigt roligt, har i alla fall fått några nya vänner ut av allt detta. :)

Känner igen mig, fast tvärtom. Kan det ha med erfarenhet att göra? Jag har betydligt mer erfarenhet av heterodejting och då känner jag mig mer ”hemma” i dejtingsammanhang, medan jag dejtat färre tjejer och då blir jag plötsligt nervös och glömmer typ bort hur man flirtar :p

Kul att ni ska ses iaf! :banana:

Ska ev på dejt på fredag igen:D Men med en ny kille då. Men en sak känns inte bra, hans namn:o Är inte alls vackert och ger mig lite obehagliga associationer. Men känns orimligt att dissa någon på grund av personens namn? Eller?:down:

• Gilla
Reactions: ptr
Känner igen mig, fast tvärtom. Kan det ha med erfarenhet att göra? Jag har betydligt mer erfarenhet av heterodejting och då känner jag mig mer ”hemma” i dejtingsammanhang, medan jag dejtat färre tjejer och då blir jag plötsligt nervös och glömmer typ bort hur man flirtar :p

Kul att ni ska ses iaf! :banana:
Antagligen, var läääänge sedan jag var intresserad av en man på det här sättet. Visst har jag haft sex med män ibland, men inga känslor inblandade. Mycket mer erfarenhet av att dejta icke-män.

L är på möte, jag och Ruben chillar i soffan.
Vi sa igår att vi ska vara exklusiva så länge vi ses, det var hans intuitiva men jag är okej med det.
Men jag har även tagit upp att jag inte ser detta som något långsiktigt.
Som bästis sa nyss, ni är typ ett par fast ändå inte.
Ja, ungefär så :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Svar
1 024
· Visningar
105 478
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
99 019
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
382
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka