Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wohoo! Fett ös!Det var supermysigt igår, förutom att det är cirka trettiofyra grader varmt i min lägenhet = svettigt att överhuvudtaget röra sig. Men maten blev god och samtalet också och...
Det alldeles för långa celibatet är brutet! Halleluja!
Han sov inte över pga 90-säng och sagda klimat plus att jag skulle upp några få timmar senare. Fullt rimlig slutsats, jag hade skickat hem honom ändå.
Ska bli spännande att se var detta leder till alltså. Bubblar gör det, i alla fall
Leder vinet till att man vet bättre om den andre vill eller att man vågar mer?
Jag har dragit mig lite för att kommentera men... Om du inte vill vara själv så bjud över en vän. Att inte vilja vara själv är inte samma sak som att vilja vara med henne. Hoppas och tror på olyckligt ordval?I kväll suger det att ha ett förhållande som är på distans!
Vill inte vara själv.
jag har vänner men den som kan alltid driker så väldans mycket, så jag undviker honom. sen är de andra upptagna oftast.Jag har dragit mig lite för att kommentera men... Om du inte vill vara själv så bjud över en vän. Att inte vilja vara själv är inte samma sak som att vilja vara med henne. Hoppas och tror på olyckligt ordval?
Be honom låta bli att dricka när han ska hem till dig?jag har vänner men den som kan alltid driker så väldans mycket, så jag undviker honom. sen är de andra upptagna oftast.
Svårt att umgås hemma hos mig. jag har bara en liten etta.Be honom låta bli att dricka när han ska hem till dig?
Svårt att umgås hemma hos mig. jag har bara en liten etta.
knappt att jag vill ha någon här. det är lite trångt.
Hur liten etta har du?
Jag brukade ha fester med x antal pers i min 1:a på 35 kvm
Hur liten etta har du?
44 kvm men den har inte mycket utrymme för folk.Hur liten etta har du?
Jag brukar berätta om den gången jag under ett jobbevent ovetandes bjöd in en, mycket blyg, jobbrelaterad person på grupporgie med med mina kollegor för jag inte visste vad "netflix and chill" betydde.. Den brukar gå hem Eller när jag råkade spränga ett kokt ägg i mikron, när min katt satte eld på sig själv under en middag, när jag blev jagad av en älg eller när jag i högstadiet hamnade i en hysterisk slap-fight med min bästis efter hon försökte fuska från mig på ett prov.Du får ha några roliga storys på lager. När jag ramlade på löpbandet på gymmet eller när jag nästan kräktes på min flirt på Alla hjärtans dag brukar alltid gå hem på dejter. Storyn bakom varför min hund heter Bruce brukar alltid komma upp. Så du kan ju komma på ett litet lager av storys att ta med dig och blir det tyst kan du dra någon!
Jag brukar berätta om den gången jag under ett jobbevent ovetandes bjöd in en, mycket blyg, jobbrelaterad person på grupporgie med med mina kollegor för jag inte visste vad "netflix and chill" betydde.. Den brukar gå hem Eller när jag råkade spränga ett kokt ägg i mikron, när min katt satte eld på sig själv under en middag, när jag blev jagad av en älg eller när jag i högstadiet hamnade i en hysterisk slap-fight med min bästis efter hon försökte fuska från mig på ett prov.
Roliga historier där man bjuder på sig själv tycker jag är charmigt! Jag gillar folk som inte skäms för sina osmidiga stunder
Du vill ha dejten där men inte din kompis? Ses hemma hos kompisen istället? Jag tror det är bra om du har lite vänner över ibland så att inte dejten ensam ska tillfredställa ditt sociala behov.Svårt att umgås hemma hos mig. jag har bara en liten etta.
knappt att jag vill ha någon här. det är lite trångt.
med polarna möts jag ute, samma med dejten eller hemma hos henne. vi ses för sällan för att de ska kunna fulla mitt sociala behov.Du vill ha dejten där men inte din kompis? Ses hemma hos kompisen istället? Jag tror det är bra om du har lite vänner över ibland så att inte dejten ensam ska tillfredställa ditt sociala behov.
I kväll suger det att ha ett förhållande som är på distans!
Vill inte vara själv.