Behöver lite input här! Jag var på en till promenaddejt med italienaren i söndags, och det var riktigt trevligt. Praten gick lätt hela tiden den här gången, vi skrattade mycket och rundan blev mkt längre (på hans initiativ) än vad vi planerat innan. Men vi kramades bara efteråt, och jag vet inte riktigt hur jag ska gå fram för att visa att jag "vill mer" sas, eller ta reda på om han vill det... Är rädd att jag ska skrämma bort honom, då jag på något sätt alltid lyckas göra det med killar jag gillar!
Han verkar vara lite blyg och försiktig, så jag vill liksom inte vara för framfusig. Känns som att det oftast är jag som tar initiativet att skriva/träffas/hitta på saker, men han är alltid mkt positiv till att träffas. Äsch, jag kanske bara ska bjuda ut honom på något som involverar alkohol, eller vad tycker ni?
Kör på idén med alkohol
Jag är ju i samma situation med läraren, det är avspänt och roligt men inget mer än kramar.
Kan ju även bero på att jag drar mig undan så fort han rör mig och hela tiden håller distansen.
Inte för att jag inte tycker bra om honom utan för att det där med kroppskontakt inte är min grej.