Så update från mej som är allt annat än kul...
Jag är HELT förstörd...
Killen ringde söndagen förra veckan och gör slut (ja det va tvunget att gå via telefon då jag skulle skrivit uthyrningskontrakt på min lgh i sthlm på måndagen)
Jag hör på honom att han menar vad han säger, det här är inget "jag håller på att funderar"
Kommer hem (ja där vi bor) på onsdan å det är stelt osv. Han jobbade ju torsd då får jag se att hans bästa kompis tagit bort mej på fb och när jag ser det ser jag att även MIN vän, hon som hade festen vi träffades på har tagit bort mej som vän... Jag fattade INGENTING, ifrågasatte vad som hänt och då sa han att min kompis sagt att jag inte gillade hans bästa kompis (inte sant what so ever) och de hade då menat på att jag försökte ändra så mkt på honom (inte heller sant)
De sa att de saknade hans ärligt glada leende mm (tro mej de såg jag en massa av)
Men iaf sen på fredagen gick han på fest hos min fd kompis och kom inte hem på natten, först vi typ 9-10 tiden... Sen drog han igen.. Då körde jag mitt flyttlass hem.... När jag kom tillbaka låg han å sov.
Sen klev han upp 6 på söndagen och åkte å bada. Med min fd kompis. Som det sen kröp fram på kvällen numer är hans nya... Han är nu ute ur den här lgh. Som jag hoppas bli av med här nu vid månadsskiftet.. Men vi hade fixat så därför att vi ju skulle flytta till en 2a istället så i morron måste vi dit å se vad som händer nu ... Innan jag kan släppa här och åka hem till Stockholm igen ...
Jag är helt förstörd..
Åh fy, vilken himla drummel