Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har nog visat förut, men denna har jag i hallen :D

20180602_160718.webp

Att du ska sluta träna på lunchen ser jag som en fördel för att våga nästan, iaf hade det varit det för mig ;) För då kan du ju bara fråga om han vill ta en öl eller fika nån kväll, eller ge honom en lapp med ditt nummer på, och skulle han tacka nej så kommer du ju ändå inte träffa honom mer :idea:

Så sant!
Lapp är bra, jag försöker ta med en med mitt nummer till sista gången och säger nåt i stil med "kommer inte lunchträna något mer, men hör av dig om du vill ta ett glas vin nångång?"
Det borde jag ju våga ändå, synd att man inte riktigt är sitt snyggaste jag efter träning :D

Så sant!
Lapp är bra, jag försöker ta med en med mitt nummer till sista gången och säger nåt i stil med "kommer inte lunchträna något mer, men hör av dig om du vill ta ett glas vin nångång?"
Det borde jag ju våga ändå, synd att man inte riktigt är sitt snyggaste jag efter träning :D
Låter som en bra plan :D

Jag träffade medeltidens snubben i torsdags vi låg men sen kände jag bara typ vänskap. Vi klickade inte relationsmässigt. Synd då det är en bra kille. Men jag bestämde dejt med en kille igår vi har snackat ett tag och jag vet vem han är vi har flera gemensamma vänner. Han kom med vin igår och vi klicka skitbra sen slutade de med att vi låg 😂 kändes bara så rätt men nu i efterhand tänker man att det troligen inte blir något seriöst då.

Jag träffade medeltidens snubben i torsdags vi låg men sen kände jag bara typ vänskap. Vi klickade inte relationsmässigt. Synd då det är en bra kille. Men jag bestämde dejt med en kille igår vi har snackat ett tag och jag vet vem han är vi har flera gemensamma vänner. Han kom med vin igår och vi klicka skitbra sen slutade de med att vi låg 😂 kändes bara så rätt men nu i efterhand tänker man att det troligen inte blir något seriöst då.
Varför skulle det inte kunna bli något seriöst?

Jag och MM kom hem kl. 7 i morse efter en lång natt på en kompis balkong. Vi började prata om oss, förhållanden och hur jag ser på allt. Allt från tvåsamhet till trauma. Det blev ett långt och himla jobbigt snack. Jag sa att om han har någon självbevarelsedrift över huvud taget så borde han avsluta det här nu. Det är en ny sida av mig som jag inte sett förut, att vara så cynisk. Jag gillar det inte, men jag är inte bättre än såhär just nu. Han säger att han vill fortsätta träffas och jag är fri att göra hur jag vill. Om jag vill ses mer sällan och träffa andra också visst. Om jag vill köra mitt eget race i livet så visst. Jag sa att han kommer bli sårad och han säger att det är mycket möjligt. Men han säger också att han är väldigt intresserad av mina tankar om tvåsamhet och relationer, han tycker att jag bidrar med mycket nya tankar hos honom och han vill få utforska mer. Utmana sin egen uppfattning om relationer. Jag sa åter igen att han kommer bli sårad och han sa ”Jag väljer att ta den risken, men ge mig chansen i alla fall” och jag svarade att han bara skjuter upp problemet. Någonstans här somnade jag nog mitt i meningen på hans bröst vid niotiden.

Han är ju vuxen, så han bör ju kunna avgöra själv om han vill träffa dig eller inte baserat på vad ni snackat om. Vill du avsluta, så gör det för att du vill och inte för att du på nått vis tänker att du tar beslutet åt honom.

Jag vet inte vad jag vill. Jag skulle aldrig avsluta å hans vägnar, han är som sagt en vuxen människa. Däremot kan det hända att jag själv inte är bekväm i att träffas när jag vet att jag riskerar att såra honom. Jag bryr mig väldigt mycket om honom och tanken på att såra honom gör mig väldigt ledsen. Det sätter mig i en obekväm maktposition. Det kan också hända att jag helt enkelt får se till att inte såra honom.

On a more positive note så kör vi på fånga dagen just nu så vi ska precis sådär spontant iväg på fest hos hans vänner. Utan ny klänning och allt. Han har sagt att jag inte behöver oroa mig för att behöva ta ställning till vilken relation vi har, om någon frågar. Han struntar fullständigt i etiketter.

Ska äta frukost med B imorgon :) Känns bra att ses i stan så det är lätt att korta ner det om det inte känns bättre än senast. Mår dock lite bättre, så hoppas att den positiva känslan från tidigare dejter kommer tillbaka!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Svar
1 029
· Visningar
106 085
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
99 022
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
391
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka