Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att du ska sluta träna på lunchen ser jag som en fördel för att våga nästan, iaf hade det varit det för migFör då kan du ju bara fråga om han vill ta en öl eller fika nån kväll, eller ge honom en lapp med ditt nummer på, och skulle han tacka nej så kommer du ju ändå inte träffa honom mer
![]()
Finns det människor som inte tycker om hundar???
Jag hade också en sådan dejt, han kom hem till mig och min hane märkte direkt att killen var illa till mods och drog fördel av det... Vi sågs inte merMen suck... Jag hade också en sån dejt för många år sedan. ”Jag är nog ingen djurmänniska”. Nähä, tack och adjö då...![]()
Låter som en bra planSå sant!
Lapp är bra, jag försöker ta med en med mitt nummer till sista gången och säger nåt i stil med "kommer inte lunchträna något mer, men hör av dig om du vill ta ett glas vin nångång?"
Det borde jag ju våga ändå, synd att man inte riktigt är sitt snyggaste jag efter träning![]()
Låter som en bra plan![]()
Varför skulle det inte kunna bli något seriöst?Jag träffade medeltidens snubben i torsdags vi låg men sen kände jag bara typ vänskap. Vi klickade inte relationsmässigt. Synd då det är en bra kille. Men jag bestämde dejt med en kille igår vi har snackat ett tag och jag vet vem han är vi har flera gemensamma vänner. Han kom med vin igår och vi klicka skitbra sen slutade de med att vi lågkändes bara så rätt men nu i efterhand tänker man att det troligen inte blir något seriöst då.
Av egen erfarenhet har de aldrig blivit något seriöst när man legat direkt kanske har fel denna gång :-)Varför skulle det inte kunna bli något seriöst?
Det har varit uppe på tapeten tidigare. Det är ganska vanligt att folk ligger första gången med de det blir något seriöst av också. Att man ska ”hålla på sig” är ju ganska ålderdomligt.Av egen erfarenhet har de aldrig blivit något seriöst när man legat direkt kanske har fel denna gång :-)
han sa ”Jag väljer att ta den risken, men ge mig chansen i alla fall” och jag svarade att han bara skjuter upp problemet.
Han är ju vuxen, så han bör ju kunna avgöra själv om han vill träffa dig eller inte baserat på vad ni snackat om. Vill du avsluta, så gör det för att du vill och inte för att du på nått vis tänker att du tar beslutet åt honom.
Sträcker upp handen det hände i mitt senaste förhållande. Tror det varade i 5 år, det kan man inte gnälla på.Det har varit uppe på tapeten tidigare. Det är ganska vanligt att folk ligger första gången med de det blir något seriöst av också. Att man ska ”hålla på sig” är ju ganska ålderdomligt.
Sträcker upp handen det hände i mitt senaste förhållande. Tror det varade i 5 år, det kan man inte gnälla på.