Gud vad mysigt det lät
Ja det var såååå drömmigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad mysigt det lät
Japp! Nere vid Norr Mälarstrand, men vi har inte kvällssolen på den här sidan så vi knatade bort till Hornsbergs strand som har solnedgången Superhärligt! Du får hojta nästa gång du är och hälsar på ryssen så får vi ta en kaffe
Hade ett så bra samtal med T häromdagen. Vi kom väl inte fram till så mycket egentligen, men det var skönt att lägga korten på borden och säga "såhär känner jag". Båda var lite överrumplade över att vi träffat varandra, har så kul ihop och är så bekväma med varandra. Vi båda lägger andra dejter åt sidan för ett tag men vi tar det väldigt lugnt, vilket känns bra!
Det enda som gnager i mig är att jag absolut skulle vara singel minst över sommaren och "ligga runt". Något i mig säger att man inte kan tänka så, en annan del säger att jag ska skärpa mig och sluta bli kär i folk så lätt. Min bästis har sagt att hon alltid sett mig som någon som alltid kommer ha en partner och tidigare har jag alltid tänkt att det är något dåligt, men vi pratade om det häromdagen och kom såklart fram till att det inte alls behöver vara det. Alla mina ex har varit bra på att trycka ner mig och få mig att känna mig liten och jag är så rädd att tappa mig själv igen, men bästis sa att träffar man en schyst person kommer en själv också få utrymme att vara sig själv. Vilket hon nog har rätt i.
Alla mina ex har varit bra på att trycka ner mig och få mig att känna mig liten och jag är så rädd att tappa mig själv igen, men bästis sa att träffar man en schyst person kommer en själv också få utrymme att vara sig själv. Vilket hon nog har rätt i.
Piren här på Kungsholmen! Åt rökta räkor och fisk - och skaldjursgryta. Dog lite så gott det var En kaffedrink på det och sen hem till bubbel och film
Åh så mysigt det låter! Jag är bra på matställen i Stockolm men måste erkänna att jag har noll koll på Kungsholmen Heter stället piren eller något annat?
Låter som ett bra men farligt test.Idag har djupingen avklarat det stora pojkvänstestet.
En klok (?) kvinna sa till mig att "sup killen under bordet. Är han fortfarande snäll mot dig när han är dyngrak är han en bra människa."
Så efter nästan 3 månaders förhållande fick jag se honom jättefull. Och han var fortfarande snäll, respektfull och så jävla rolig.
Han klarade pojkvänstestet.
Jag och sonen hade dinnerdate och åt fantastiskt god pizza på kungsholmen i lördagsÅh så mysigt det låter! Jag är bra på matställen i Stockolm men måste erkänna att jag har noll koll på Kungsholmen Heter stället piren eller något annat?
Träffade B igår. Det var trevligt och så, men ett par intensiva veckor har satt sina spår och jag är trött och låg. Börjar automatiskt tvivla på allt och migsjälv etc. etc.
Vill träffa honom igen, men allt känns inte sådär självklart som det gjorde senast..
Tack Det suger verkligen, och inget man önskar på någon annan, men skönt att höra att jag inte är ensam ändåTråkigt att höra! Jag hamnade också i världens svacka över helgen och betvivlar precis allt just nu. Så du är inte ensam iaf