Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ända tills du visade skatefilmen på överlycklig ryss som bjöd på ett litet smile![]()
Men HERREGUD vad jag blir flirtad med just nu. Nu bara senaste dygnet på utegymmet, elektrikern och nu precis när handtaget på min påse släppte ute på gatan. Det är som att singeluniversum bara "NEJ NEJ NEJ, vi håller på att tappa henne! TA HENNE!!!"
För övrigt ska jag och MM ut och äta ikväll, på en restaurang vid vattnet som har skaldjur och utsikt över solnedgången.
Haha! Så perfekt!
Den där med somrig look på utsidan men yllefodring på insidan?MM bjöd precis in mig till att fira midsommar med han och hans vänner, i någon stuga i Roslagen. Nu blev jag nervös. Jag tror inte han förstår hur mycket klänningsletande det ligger bakom en sådan förfrågan![]()
Den där med somrig look på utsidan men yllefodring på insidan?
Hahaha en klassiker
Åh vilken restaurang då? Göteborg?
Om vädret fortsätter såhär så lär det ju inte behövasAnnars lär det ju bli klänning-under-jacka-och-filt och då är ju looken helt irrelevant
![]()
Piren här på Kungsholmen! Åt rökta räkor och fisk - och skaldjursgryta. Dog lite så gott det varEn kaffedrink på det och sen hem till bubbel och film
![]()
Piren här på Kungsholmen! Åt rökta räkor och fisk - och skaldjursgryta. Dog lite så gott det varEn kaffedrink på det och sen hem till bubbel och film
![]()
Så härligt!
Bor du på Kungsholmen?
Där bor ryssen, enda stället i sthlm jag har hyfsad koll på![]()