Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
För alla med bittra ex.

32CF66C3-A43F-4B11-A08D-7164C5FE1270.webp

Men HERREGUD vad jag blir flirtad med just nu. Nu bara senaste dygnet på utegymmet, elektrikern och nu precis när handtaget på min påse släppte ute på gatan. Det är som att singeluniversum bara "NEJ NEJ NEJ, vi håller på att tappa henne! TA HENNE!!!"

För övrigt ska jag och MM ut och äta ikväll, på en restaurang vid vattnet som har skaldjur och utsikt över solnedgången.

Men HERREGUD vad jag blir flirtad med just nu. Nu bara senaste dygnet på utegymmet, elektrikern och nu precis när handtaget på min påse släppte ute på gatan. Det är som att singeluniversum bara "NEJ NEJ NEJ, vi håller på att tappa henne! TA HENNE!!!"

För övrigt ska jag och MM ut och äta ikväll, på en restaurang vid vattnet som har skaldjur och utsikt över solnedgången.

Hahaha en klassiker ;)
Åh vilken restaurang då? Göteborg?

Just nu är det lite paus för mig och dejten. Eller det är det inte egentligen, men det är Ramadan så det känns så. Har inte setts på 1,5 vecka snart, men skriver lite kort varje dag. Vi pratade mycket om det innan, så jag är väl förberedd på vad det innebär, men jag inser också att det nog blir en rejäl utmaning för mig. Hittills går det över förväntan iaf, första dagarna var det mycket tvivel och tankar (sammanföll dessutom med pmsen så det kan vara hela förklaringen), sista dagarna har jag saknat honom men i övrigt flyter livet på ungefär som innan vi träffades. Jag undrar lite vad som händer med relationen när man har distans en period (både fysisk och till viss del känslomässigt), kommer vi bara ta vid där vi slutade sen eller blir det lite som att gå tillbaka några steg..?

Lite tyst från mig. Har för mycket nu och hinner inte träffa någon. Behåller kontakten med de flesta. Köpenhamn seglar runt ensam på toppen. Tonen är fortsatt annorlunda och han kommer sova över nästa vecka :love::nailbiting::eek:. Enda dejten som jag öht vill ha nära mig mer än 2-3 timmar och så fort dessutom. Det blir bara 3:e gången vi träffas...

Vänsterprasslaren hör av sig varje dag, den relationen blir allt mer vänskaplig. Planerar att ta en picnic med vin och ost med Vinkillen men det är ju det här med tiden... Men så fort jag kan ska jag försöka ta mig tid. Vi har verkligen roligt ihop. Jätten hör också av sig, alltid med roliga skämt. Jag gillar honom :D

Malmö och jag har haft en fnurra på tråden, den är löst men vi har haft lite tätare kontakt efter det. Hundkillen hör av sig ofta och är väldigt på. Han är trevlig och rolig men... njä. Han ligger långt ner på priolistan i alla fall. Amerikanen likaså. Jag har inte ens orkat höra av mig om hur mitt junischema ser ut.

Så härligt!
Bor du på Kungsholmen?
Där bor ryssen, enda stället i sthlm jag har hyfsad koll på :D

Japp! Nere vid Norr Mälarstrand, men vi har inte kvällssolen på den här sidan så vi knatade bort till Hornsbergs strand som har solnedgången :love: Superhärligt! Du får hojta nästa gång du är och hälsar på ryssen så får vi ta en kaffe :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Svar
1 024
· Visningar
105 698
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
99 019
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
382
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10