Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt, går bra nu.
Chattade intensivt med en ny kille flera timmar igår, han verkade helskön och det flöt på. När jag skrev "måste lägga mig men hörs gärna mer" så skrev han "Det var kul att skriva med dig, sov så gott, så kanske vi hörs nån gång när stjärnorna står rätt " Kändes ju inte så entusiastiskt...
Min plan att träffa Kk ikväll failade pga praktiska omständigheter. Vi kommer inte kunna ses på minst 10 dar nu.
Har skrivit till en hel hög av gamla och nya matchningar, fått ett par svar, men seeegt att få igång konversation, bara jag som driver.
Kanske läge att testa en ny app. Vilken ska jag ta? Jag har inte mycket tid att sitta vid dator, måste ha nåt som går enkelt med mobilen. Gillar Tinders användarvänlighet, men har tömt den på alla för mig intressanta personer känns det som.
Innan jag läst slutet (och det inlägg du svarade på) trodde jag att det var en dejt du beskrevJa men verkligen! En kram och snabb pratstund i en kissdoftande tunnel i all ära,
Innan jag läst slutet (och det inlägg du svarade på) trodde jag att det var en dejt du beskrev
Tja, ett planerat möte var det ju iaf...
Åh, jag blir alldeles glad för din skull!Tja det var väl knappt det, jag har ett vagt minne av att jag sms:ade och ba "STANNA DÄR DU ÄR SÅ FÅR VI ÅTMINSTONE KRAMAS!"
Nåväl! Jag försöker framgent att inte ha romangsdejter i tunneln mellan Nordstan och Centralstationen, det gör jag faktiskt.
Jag och pirrdejten kommer inte att hinna ses innan jag åker bort över helgen, jag ska på fest ikväll och åker bort imorgon eftermiddag till söndag. Men vi messade lite fram och tillbaks igår och jag frågade om han hade lust att ses i nästa vecka och det ville han gärna och det var allmänt rart alltihop. Så jag tror nog att det är ömsesidigt pirr i alla fall! Nu njuter jag av oerhörda vårkänslor och den där märkliga känslan när man bara orkar allt och skrattar och ler trots få timmars sömn och fyra personers jobb på en person. (Förhoppningsvis är det slut med det på tisdag, dock.)
MM bjöd precis in mig till att fira midsommar med han och hans vänner, i någon stuga i Roslagen. Nu blev jag nervös. Jag tror inte han förstår hur mycket klänningsletande det ligger bakom en sådan förfrågan
Jag ser faktiskt fram emot lördag. Trodde inte jag skulle tycka så bra om honom som jag faktiskt gör.
Vi skriver hela dagarna om allt och inget, minus politik och allt annat av seriös karaktär som jag tycker är tråkigt.
En kompis såg en bild och konstaterade att han ser ut som alla andra, hyfsat lång, blond, blåögd och styrketränar.
Inte mycket till variation här inte, bara ryssen och skåningen som avviker.
Skulle vara rätt besviken om min gaydar har fel
Nä, den har aldrig haft fel hittills.Har den någonsin det? Men jag förstår vad du menar. Jag säger friskt vågat hälften vunnet, alltid!
Jaha, ryssen avviker? Jag "ser" honom som en mer krallig kille med rakad skalle
Haha! Han är ganska krallig, @the_connemara tycker han är otäck