Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Bison ja du 'klagar' på SJ men du 'klagar' precis lika mycket på de andra du har på gång och har du ingen på gång 'klagar' du på det. Den ende du ALDRIG 'klagar' på är Ruben. Förövrigt är dina inlägg helt underbara att läsa. Keep being the kickass underbara du. :love:

Tack :love::love::love:
Jag är en missnöjd jävel, det kan @the_connemara intyga, hon som faktiskt känner mig även utanför buke.

Fast jag förstår inte vad du vinner för fördelar på att bråka med en man som är i en relation som du vet att sambon inte gillar er relation? Det är ju liksom bäddat för problem.
Vill du ha sex, ja men då finns det ju andra personer som är singlar att få det av så slipper man konflikter med en ledsen sambo. Han verkar dessutom inte vara något att hänga i julgranen heller.
Varför inte bara lämna det där, är det bekräftelsen av honom? eller vetskapen om att du förstör deras förhållande som du går igång på?
Eller tror du att du inte kan få något bättre?

Men så uppfostrande. In i normmallen med dig bara @Bison, och bara den svenska LAGOM duger!

Utsätter mig, som om du skulle bry dig ett skit om mig.
Jag tycker faktiskt det är otroligt enkelt, vi blir sjukt osams om saker och sen blir vi sams igen.
Jag lider inte och inte han heller.

Det är seriöst ett av dina enklaste förhållanden.

Min kollega kommer nog för alltid ligga i topp på vad för "skit" @Bison utsätter sig för, även om jag tror på honom som enda rimliga kandidat för något mer långvarigt. Utanför comfort zone på ett bra vis. SJ är ju som hennes twin hon har runt lillfingret, easy peasy.

Påväg för att träffa vinkillen nu, ska bli riktigt spännande. Känner mig nästan nervös haha. Jag vet inte vem som skrev det, om det var @Singoalla , att hon hade på sig icke matchande underkläder om det skulle verka som om hon inte förväntade sig att få ligga? Jag kör precis samma knep nu :laugh:. Vi har givetvis pratat om att ligga (hans tjej vill kanske också vara med) men jag vill inte verka som om jag förväntar mig att det skulle ske NU på en gång. Så jag känner mig lite fånig men det är ändå skoj på samma sätt.

Det är seriöst ett av dina enklaste förhållanden.

Min kollega kommer nog för alltid ligga i topp på vad för "skit" @Bison utsätter sig för, även om jag tror på honom som enda rimliga kandidat för något mer långvarigt. Utanför comfort zone på ett bra vis. SJ är ju som hennes twin hon har runt lillfingret, easy peasy.

Ja, jag tänkte det med.
SJ är ju enklast av alla, han finns ju alltid där. Visst att vi tjafsar en massa med varandra men det gör ju jag och snygga kollegan också. Vi blev ju tom riktigt osams för någon vecka sen och jobbade ett halvt pass utan att säga ett ord till varandra. När bägge är lite eldiga är det sånt som händer och för mig är inte det något negativt.
Jag släpper det och går vidare.

Men så uppfostrande. In i normmallen med dig bara @Bison, och bara den svenska LAGOM duger!

Och vart har jag någonsin nämnt att man ska vara lagom och in i någon normalmall?
Jag är så långt bort från ordet lagom och normalmall som det går.

Undrade mest varför man fortsätter att träffa en man som man konstant klagar på. Och nu har ju hon svarat att hon tycker de har skoj.

Så end of diskussion liksom. Eller vill du dra något vidare 20 sidor till så tråden stängs?

Och vart har jag någonsin nämnt att man ska vara lagom och in i någon normalmall?
Jag är så långt bort från ordet lagom och normalmall som det går.

Undrade mest varför man fortsätter att träffa en man som man konstant klagar på. Och nu har ju hon svarat att hon tycker de har skoj.

Så end of diskussion liksom. Eller vill du dra något vidare 20 sidor till så tråden stängs?

Klumpigt uttryckt om du inte menade så. ETT svar till dig från min sida gör mig verkligen inte skyldig till att tråden skulle låsas. End of discussion.

Jag som inte kan få någon annan än SJ har med min trogne tågkille som jag sagt nej till att dejta ett antal gånger.
Han är lika glad som alltid och frågade igen om jag vill ses utanför jobbet :laugh:
Han är jättegullig men jag tycker han är lite för ung.
Annars ser han bra ut och min typ. Blond, blåögd och tränad :up:

Jag som inte kan få någon annan än SJ har med min trogne tågkille som jag sagt nej till att dejta ett antal gånger.
Han är lika glad som alltid och frågade igen om jag vill ses utanför jobbet :laugh:
Han är jättegullig men jag tycker han är lite för ung.
Annars ser han bra ut och min typ. Blond, blåögd och tränad :up:
Hur mycket för ung är han då? :p Nyfiken nu ju. ;)

• Gilla
Reactions: ptr
Påväg för att träffa vinkillen nu, ska bli riktigt spännande. Känner mig nästan nervös haha. Jag vet inte vem som skrev det, om det var @Singoalla , att hon hade på sig icke matchande underkläder om det skulle verka som om hon inte förväntade sig att få ligga? Jag kör precis samma knep nu :laugh:. Vi har givetvis pratat om att ligga (hans tjej vill kanske också vara med) men jag vill inte verka som om jag förväntar mig att det skulle ske NU på en gång. Så jag känner mig lite fånig men det är ändå skoj på samma sätt.
Jaaa! Så bra det var! Roligaste kvällen på länge. Så intressant att prata med och duktig på det som är viktigt. Jag har druckit fantastiskt och antagligen snordyrt vin och lärt mig massor!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 397
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka