Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det har vi verkligen. Det känns helt fantastiskt. Och vad enkelt allting blir när man träffar någon som uppskattar samma saker som en själv.
I onsdags överraskade han mig på rasten på jobbet och hade med picknick som vi avnjöt i solen och när jag jobbat klart hade han köpt hem champagne och mina favoritchips så vi hängde hemma hos honom och hade lite onsdagslyx.
Jag är så ovan att träffa någon som faktiskt gör saker för mig för att få mig att känna mig uppskattad.
Och vad kul det är att träffa någon som vill göra saker. Som älskar att vara ute i naturen och vill gå på långa hundpromenader och sånt som jag också njuter av. :heart

Så himla fint!
Klart du ska fortsätta skriva här. Är roligt att att läsa :love:

Jag kan ju passa på att "klaga" lite på snygga kollegan :laugh:
Köpt en present till andra kollegan eftersom han har fyllt år, jag ska inte gå på festen så bad snygga kollegan lämna den i hans skåp eftersom jag är ledig.
Blev världens gnäll om att jag har slagit in paket för fint, han kommer tro att jag är kär i honom osv.
Någon blev visst lite avundsjuk där :rofl:

Det har vi verkligen. Det känns helt fantastiskt. Och vad enkelt allting blir när man träffar någon som uppskattar samma saker som en själv.
I onsdags överraskade han mig på rasten på jobbet och hade med picknick som vi avnjöt i solen och när jag jobbat klart hade han köpt hem champagne och mina favoritchips så vi hängde hemma hos honom och hade lite onsdagslyx.
Jag är så ovan att träffa någon som faktiskt gör saker för mig för att få mig att känna mig uppskattad.
Och vad kul det är att träffa någon som vill göra saker. Som älskar att vara ute i naturen och vill gå på långa hundpromenader och sånt som jag också njuter av. :heart
Wow! Så härligt! Njut lite för mig också :)

Torka här med, alla mina ragg är i Spanien. I morgon blir det stor 30-års fest och även om jag inte hade planerat att hångla upp några av mina killkompisar så kan man ju hoppas att det rör sig andra intressanta personer ute i vimlet!

Har varit mycket lugnt här på senaste, har haft exet boende hos mig nästan fyra veckor så det har inte varit läge att dejta så mycket under tiden. :p Men ska försöka komma i gång igen nu. Har planerat en liten roadtrip till Sverige i påsken med en tjejkompis, så vi får se om vi kan ragga på några svenska killar... :rofl:

Torka här med, alla mina ragg är i Spanien. I morgon blir det stor 30-års fest och även om jag inte hade planerat att hångla upp några av mina killkompisar så kan man ju hoppas att det rör sig andra intressanta personer ute i vimlet!
Är de i Spanien tillsammans?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 397
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka