Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså det känns ju så himla trist att lämna den här tråden. Den fick ju mig att hitta tillbaka till buke igen. Även om jag nu bara dejtar en kille stabilt. :D
Djupingen kommer hit idag. Funderar på vad jag ska överraska honom med för trevligt.
Har plockat ihop ett Norrbotten survival kit som han ska få så att han överlever påsken här uppe. :D
Sen planerar jag att få honom i säng tämligen omgående och ställa en flaska bubbel på kylning ute på balkongen så kan vi dricka bubbel i sängen efteråt. :angel: eftersom att vi ändå tenderar att ligga vakna halva nätterna och surra kan man lika gärna dela en flaska bubbel när man gör det. :D
Och han är så sjukt bra på att komma med små presenter och överraskningar till mig så något vill jag ge tillbaka. :D

Alltså det känns ju så himla trist att lämna den här tråden. Den fick ju mig att hitta tillbaka till buke igen. Även om jag nu bara dejtar en kille stabilt. :D
Djupingen kommer hit idag. Funderar på vad jag ska överraska honom med för trevligt.
Har plockat ihop ett Norrbotten survival kit som han ska få så att han överlever påsken här uppe. :D
Sen planerar jag att få honom i säng tämligen omgående och ställa en flaska bubbel på kylning ute på balkongen så kan vi dricka bubbel i sängen efteråt. :angel: eftersom att vi ändå tenderar att ligga vakna halva nätterna och surra kan man lika gärna dela en flaska bubbel när man gör det. :D
Och han är så sjukt bra på att komma med små presenter och överraskningar till mig så något vill jag ge tillbaka. :D
Äsch fortsätt skriv! Kul att läsa om er också :). Låter som om ni har det fantastiskt!

Om du lovar att inte skvallra: runt 15-20 år äldre har varit preferensen. Men jag har insett att det nog snarare är åldern runt 40-45 som varit grejen. För nu är de inte så mycket äldre längre.
Jag blir alltid förvånad om jag träffar någon trevlig, attraktiv osv som är mindre än 10 år äldre än mig :p (Det har hänt, men det hör inte till vanligheterna)

I detta fall kan det faktiskt skada lite då vi kommer fortsätta umgås regelbundet oavsett.. Och det är så tidigt ändå.vi har alltså inte riktigt dejtat än, men vi har rätt mycket kontakt.
Men om ni flirtar så kan man fråga lite försiktigt kanske. Man behöver kanske inte fråga rakt ut ”ska vi gå hem till dig eller mig” men en liten allmän fråga om hur personen ser på att dejta är väl helt harmlöst?

Men om ni flirtar så kan man fråga lite försiktigt kanske. Man behöver kanske inte fråga rakt ut ”ska vi gå hem till dig eller mig” men en liten allmän fråga om hur personen ser på att dejta är väl helt harmlöst?

Absolut! Lite så gör jag ju, utan att just kanske nämna dejta.. genom att tex styra snacket åt ett visst håll, och föreslå att göra saker tillsammans. Det hade varit helt annat om vi inte hade träffats ändå i ett annat sammanhang, då finns ju redan en tydlig linje☺ tänk dig tex att du jobbade med personen eller var engagerad i en idrottsförening tillsammans eller nått (ej fallet här, men liknande)!

Absolut! Lite så gör jag ju, utan att just kanske nämna dejta.. genom att tex styra snacket åt ett visst håll, och föreslå att göra saker tillsammans. Det hade varit helt annat om vi inte hade träffats ändå i ett annat sammanhang, då finns ju redan en tydlig linje☺ tänk dig tex att du jobbade med personen eller var engagerad i en idrottsförening tillsammans eller nått (ej fallet här, men liknande)!
Om ni båda är singlar och den ene inte befinner sig i en tydlig maktposition mot den andre så tycker jag verkligen inte att man ska skämmas för att åtminstone hinta om att man är intresserad! Ni lär komma över det om det inte skulle bli något, lag lovar!

Om ni båda är singlar och den ene inte befinner sig i en tydlig maktposition mot den andre så tycker jag verkligen inte att man ska skämmas för att åtminstone hinta om att man är intresserad! Ni lär komma över det om det inte skulle bli något, lag lovar!

Precis, hintar gör jag (vi, upplever jag det som en del...) ;).

Ingen som helst maktposition fö..

Äsch fortsätt skriv! Kul att läsa om er också :). Låter som om ni har det fantastiskt!

Det har vi verkligen. Det känns helt fantastiskt. Och vad enkelt allting blir när man träffar någon som uppskattar samma saker som en själv.
I onsdags överraskade han mig på rasten på jobbet och hade med picknick som vi avnjöt i solen och när jag jobbat klart hade han köpt hem champagne och mina favoritchips så vi hängde hemma hos honom och hade lite onsdagslyx.
Jag är så ovan att träffa någon som faktiskt gör saker för mig för att få mig att känna mig uppskattad.
Och vad kul det är att träffa någon som vill göra saker. Som älskar att vara ute i naturen och vill gå på långa hundpromenader och sånt som jag också njuter av. :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 397
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 548
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka