Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tråk-tinder!
Fem matchningar varav två inte svarat och en inte skriver mer efter att vi konstaterade att det nu är tiotusen km mellan oss. Den jag började skriva med och och har skrivit med i flera dagar har heller inte svarat något mer. Han som bodde XXXX km bort istället för XX har däremot skrivit tre gånger utan att jag skrivit något, känns desperat... :/ Suck.

Har precis skaffat Tinder. Så helt ny på hur det funkar. Hur kommer det sig att jag får upp folk/får matchningar som är längre bort än det avstånd jag har angivit?

Blev "dumpad" idag, vi hade väl inte sagt att vi va nånting men det började kännas seriöst :/ Allt va frid och fröjd när han åkte på morgonen sen 4h senare kom ett sms, blev verkligen jätteförvånad:confused::(

Blev "dumpad" idag, vi hade väl inte sagt att vi va nånting men det började kännas seriöst :/ Allt va frid och fröjd när han åkte på morgonen sen 4h senare kom ett sms, blev verkligen jätteförvånad:confused::(

Men fan vad trist :(
Hur många gånger hade ni setts?

Jag har inte skickat något till föraren än. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Tror jag ska fråga SJ nästa gång om han vet något om honom. Troligtvis inte så mycket med tanke på hur många de är som jobbar där och jag tror inte de är kompisar :p

Men fan vad trist :(
Hur många gånger hade ni setts?

Jag har inte skickat något till föraren än. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Tror jag ska fråga SJ nästa gång om han vet något om honom. Troligtvis inte så mycket med tanke på hur många de är som jobbar där och jag tror inte de är kompisar :p
I typ 4-5 veckor, och senaste veckan har han varit här och sovit över i stort sett varje kväll:(

Tinder måste alltså vara bäst för dem som söker något mindre fast i förhållandeväg? Jag har motsatt erfarenhet än de flesta här. Får många napp och folk vill gärna ses igen. Jag tycker att jag träffar många attraktiva människor och har bättre sex än någonsin. Min framgång på krogen är mycket sämre, är nog inte tillräckligt snygg enligt krograggsmallen. På tinder ser man ingen bild på mitt ansikte, så det är ju texten de gillar när de högerswipar. Men tydligen blir de inte avskräckta när de ser mig heller. Tvärtom, så tar det oftast lite mer fyr i konversationen efter det.

Tinder måste alltså vara bäst för dem som söker något mindre fast i förhållandeväg? Jag har motsatt erfarenhet än de flesta här. Får många napp och folk vill gärna ses igen. Jag tycker att jag träffar många attraktiva människor och har bättre sex än någonsin. Min framgång på krogen är mycket sämre, är nog inte tillräckligt snygg enligt krograggsmallen. På tinder ser man ingen bild på mitt ansikte, så det är ju texten de gillar när de högerswipar. Men tydligen blir de inte avskräckta när de ser mig heller. Tvärtom, så tar det oftast lite mer fyr i konversationen efter det.

Jag tror att det beror helt på vilka man träffar via Tinder. Jag upplever Stockholm som en singelstad på alla sätt, många i min ålder är helt enkelt inte särskilt intresserade av att stadga sig. Inte jag heller. Det klart man gör det om man blir kär, men det är få som lägger in jobbet för det. Vilket innebär att singlar sveper, ses och hänger och sen spelar det liksom ingen roll om man gillade varandra eller inte eftersom engagemanget ändå dalar där ifrån.

Jag har haft väldigt trevliga dejter, och jag tror inte nödvändigtvis att det är så att personerna jag träffar inte tycker om mig. Jag tror bara inte att engagemanget att faktiskt dejta finns hos många.

Jag tror att det beror helt på vilka man träffar via Tinder. Jag upplever Stockholm som en singelstad på alla sätt, många i min ålder är helt enkelt inte särskilt intresserade av att stadga sig. Inte jag heller. Det klart man gör det om man blir kär, men det är få som lägger in jobbet för det. Vilket innebär att singlar sveper, ses och hänger och sen spelar det liksom ingen roll om man gillade varandra eller inte eftersom engagemanget ändå dalar där ifrån.

Jag har haft väldigt trevliga dejter, och jag tror inte nödvändigtvis att det är så att personerna jag träffar inte tycker om mig. Jag tror bara inte att engagemanget att faktiskt dejta finns hos många.
En åldersgrej då? Eller har jag inte hunnit hänga med tillräckligt länge för att folk ska tappa intresset?

Kollade min Tinder igår eftersom den envisas med att hålla på att tramsa. Denna gången 64 nya likes. Jag tror inte ett skit på sådant! Som vanligt swipear jag tills jag fått några matchningar o flyr sedan. Jag vill ju bara swipea :o

Hade iaf fått ett meddelande i fredags "Godmorgon! Vad säger du, svartklubb ikväll? :D". Hade varit kul om jag hunnit träffa honom :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 846
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 403
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 549
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 723
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka