Han gnällde på att jag var tråkig torrboll och skickade, i mina ögon, gränslösa sms. Däremellan är han hur vettig och charmig som helst.Vem var detta nu då? Hänger inte med alltid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han gnällde på att jag var tråkig torrboll och skickade, i mina ögon, gränslösa sms. Däremellan är han hur vettig och charmig som helst.Vem var detta nu då? Hänger inte med alltid![]()
@Niyama Hur kommer det sig att du bestämt dig för att träffa honom?
--------------
Har ni något särskilt ni brukar fråga dem ni matchat med innan ni föreslår en träff/ses? Eller bara pratar lite och ser hur det känns?
@Sagohöst Okej. Men...! Ja, det är hemskt! Avtändande tycker jag.
@Bison Eller hur!!! När det gäller att skilja på de och dem känns det som om det är en kille på miljonen som kan det?!
Om det inte är alltför illa så träffar jag killar som inte kan uttrycka sig, om det känns okej i övrigt. Men det är absolut ett stort plus om de kan skriva ordentligt.
Brukar aldrig ha så mycket intressant att prata om, ingen annan konversation är som med honom.Däremellan är han hur vettig och charmig som helst.
Låter som en livsfarlig kombination.För att:
Brukar aldrig ha så mycket intressant att prata om, ingen annan konversation är som med honom.
--------------
Har ni något särskilt ni brukar fråga dem ni matchat med innan ni föreslår en träff/ses? Eller bara pratar lite och ser hur det känns?
@Bison Eller hur!!! När det gäller att skilja på de och dem känns det som om det är en kille på miljonen som kan det?!
Om det inte är alltför illa så träffar jag killar som inte kan uttrycka sig, om det känns okej i övrigt. Men det är absolut ett stort plus om de kan skriva ordentligt.
Äsch, kan ju säga "tack och hej" om han beter sig illa IRL.Låter som en livsfarlig kombination.
Han gnällde på att jag var tråkig torrboll och skickade, i mina ögon, gränslösa sms. Däremellan är han hur vettig och charmig som helst.
Äsch, kan ju säga "tack och hej" om han beter sig illa IRL.
Han gnällde på att jag var tråkig torrboll och skickade, i mina ögon, gränslösa sms. Däremellan är han hur vettig och charmig som helst.
Även om "bete sig illa" kommer på femte dejten? Som han bortförklarar med ett missförstånd och att du är trist och saknar humor för han menade ju inte SÅ?
Helt ärligt, en sund person kallar inte andra för torrbollar när de inte uppskattar att få sina gränser trampade på. Även om man blir förvånad över att någon tar illa upp av en jargong man uppfattat fanns backar man ju och ber om ursäkt eller i vilket fall upphör med beteendet.
Jag menar inte att attackera dig för dina beslut och jag förstår att du känner dig dragen till honom och att ni kan ha mycket gemensamt. Men jag har sett så många osunda relationer som börjar just såhär faktiskt för att jag inte ska skriva förmaningar till dig.
Men precis.
När jag tycker SJ gått över gränsen så har han faktiskt backat och bett om ursäkt. Inte kallat mig torrboll och annat.
Ja samma här när andra gått över mina gränser eller jag gått över andras. Det är självklart tycker jag vad gäller respektfullt beteende mot andra.
Alltså nu ska jag ju bara ligga med honom, inte gifta mig. Och om vi ens kommer till en femte träff och han beter sig illa så ja, då säger jag tack och hej då.Även om "bete sig illa" kommer på femte dejten? Som han bortförklarar med ett missförstånd och att du är trist och saknar humor för han menade ju inte SÅ?
Helt ärligt, en sund person kallar inte andra för torrbollar när de inte uppskattar att få sina gränser trampade på. Även om man blir förvånad över att någon tar illa upp av en jargong man uppfattat fanns backar man ju och ber om ursäkt eller i vilket fall upphör med beteendet.
Jag menar inte att attackera dig för dina beslut och jag förstår att du känner dig dragen till honom och att ni kan ha mycket gemensamt. Men jag har sett så många osunda relationer som börjar just såhär faktiskt för att jag inte ska skriva förmaningar till dig.