Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har följt tråden i tysthet läääänge hehe, men inte varit aktuellt för mig att skriva tidigare! Men nu har en tjej jag dejtade för strax ett år sedan hört av sig. Hon ghostade mig så det var lite förvånande. Men jag har faktiskt tänkt på henne en hel del sen dess, trots att jag dejtat andra. Känner mig lite osäker på vad jag ska göra. Känner att jag skulle vilja fråga VARFÖR hon hört av sig, men vet inte om det är lite påfluget. Har ni några råd? mvh förvirrad tjej

Känner att jag skulle vilja fråga VARFÖR hon hört av sig, men vet inte om det är lite påfluget. Har ni några råd? mvh förvirrad tjej

Såna, som försvinner och sen efter lååång tid hör av sig brukar jag -Om jag svarar- bemöta med hej där magikern. Första gången frågar de såklart vad jag menar och får då svaret att de måste ju vara en magiker eftersom de *poooof borta* :grin:

Tack till er som gillat mitt inlägg :)

Jag har en fråga, vad har ni på er när ni ska kvällshänga/sova över hos någon? Jag behöver nya sov- och mysplagg :).

Okej, tack :) Ja, det är väl vad jag också har, det eller några andra mjuka byxor eller leggins, linne/tunika och nån mjuk kofta. Sovit har jag också gjort utan kläder oftast då jag sovit med någon iofs :). Så sovkläder blir väl lite fel, kvälls- och morgonkläder blir nog mer rätt :).
Jag funderar på någon sån där tunn kimono, de ser fina ut på bilder, men de känns kanske inte lika naturliga att ha på sig? (Vill inte ha nån tjock morgonrock.) Någon som har nån sån? Eller såna där sovshorts och linne/t-shirt...

Okej, tack :) Ja, det är väl vad jag också har, det eller några andra mjuka byxor eller leggins, linne/tunika och nån mjuk kofta. Sovit har jag också gjort utan kläder oftast då jag sovit med någon iofs :). Så sovkläder blir väl lite fel, kvälls- och morgonkläder blir nog mer rätt :).
Jag funderar på någon sån där tunn kimono, de ser fina ut på bilder, men de känns kanske inte lika naturliga att ha på sig? (Vill inte ha nån tjock morgonrock.) Någon som har nån sån? Eller såna där sovshorts och linne/t-shirt...

Det har jag när jag sover hos kompisar, sovsvorts med t-shirt :)

Tack till er som gillat mitt inlägg :)

Jag har en fråga, vad har ni på er när ni ska kvällshänga/sova över hos någon? Jag behöver nya sov- och mysplagg :).

Beror mest på vad jag ska göra efteråt. Typ ikväll kommer jag åka hemom efter stallet o byta om till jeans (jag har bara bekväma :laugh:) för ska direkt till jobbet i morgon bitti. Skulle jag tillbaka till stallet hade jag åkt direkt i stallkläder men haft någon annan tröja med mig (fällande ponny) typ.

Nej jag ger upp, orkar inte träffa människor som fångar mitt intresse.. händer ju ALDRIG, eller uppenbarligen ibland, men sällan. Vanligtvis är jag ju helt ointresserad :grin: Nää, duschar och ringer bästa vännen så får han köra mig runt omgivningen istället!:cool:

Alltså min logik.
Först gnäller jag som fan att jag aldrig träffat någon vettig.
Sen går jag på en dejt med en kille som är vettig på riktigt, trevlig, lätt att prata med, ser bra ut, perfekt ålder, inga ungar bor bredvid mitt jobb, har ett bra jobb. I teorin helt perfekt.
Men då blir jag uttråkad av all perfekthet och bokar in en träff med mr misshandel istället.
Garanterat kaos där, mycket bättre tydligen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 100
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka