@Singoalla frukostkillen har fått en krönika
Va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Singoalla frukostkillen har fått en krönika
Känner att jag skulle vilja fråga VARFÖR hon hört av sig, men vet inte om det är lite påfluget. Har ni några råd? mvh förvirrad tjej
Min dejt var en snygg Sheldon
Fria?
Tack till er som gillat mitt inlägg
Jag har en fråga, vad har ni på er när ni ska kvällshänga/sova över hos någon? Jag behöver nya sov- och mysplagg .
Okej, tack Ja, det är väl vad jag också har, det eller några andra mjuka byxor eller leggins, linne/tunika och nån mjuk kofta. Sovit har jag också gjort utan kläder oftast då jag sovit med någon iofs . Så sovkläder blir väl lite fel, kvälls- och morgonkläder blir nog mer rätt .
Jag funderar på någon sån där tunn kimono, de ser fina ut på bilder, men de känns kanske inte lika naturliga att ha på sig? (Vill inte ha nån tjock morgonrock.) Någon som har nån sån? Eller såna där sovshorts och linne/t-shirt...
Om jag sover över hos en kompis, en T-shirt eller linne om jag sover över hos en dejt inget alls.Tack till er som gillat mitt inlägg
Jag har en fråga, vad har ni på er när ni ska kvällshänga/sova över hos någon? Jag behöver nya sov- och mysplagg .
Bekväma kläder kör jag på.Tack till er som gillat mitt inlägg