Just nu finns det bara en person jag riktigt längtar efter att dejta, och det är mig själv. Alldeles för längesen jag hade en hel ensamhemmakväll, längtar efter att sätta på en go playlist, dricka ett par folköl, diska, sjunga högt, och känslosamgråta till vissa låtar... Får ligga som prio ett i fortsatt dejtplanering här.
Imorgon blir det i alla fall först apt där jag hamnat på samma mötesdag som min snyggaste kollega (som jag svept höger på men inte matchat med) och sen dra hem till Arkitektstudenten. Han tyckte vi skulle sjunga och spela lite ihop. Lär bli en mysig kväll. Kan vara så att det redan snart är läge för att checka av lite vad vi har för intentioner, så inte nån av oss eller båda tar saker för givet.
Jag tror i alla fall att jag skulle kunna bli kär i honom, men vi känner förstås inte varann, och jag har garden uppe.
Tinder orkar jag inte med nu, tar sjukt mycket energi bara att svara på meddelanden till de 3 jag snackar med där. Funderar på att skriva till dom att jag ligger lågt ett tåg och kanske hörs senare. Hur gör ni när ni inte orkar fortsätta skriva till folk även om de är trevliga och ni nog gärna skulle träffa dom i ett annat läge?