Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sent svar, men bättre sent än aldrig.Jag skulle gärna vilja höra mer resonemang kring detta med att träffa någon som har barn, både från er som inte kan tänka er det (Vilka anledningar?), och er som kan tänka er det (finns det något som kan vara positivt med det?). Och om någon har erfarenhet av det, hur har det fungerat?
Blir nog lugnt här hemma, chilla lite, avvaktar fortfarande. Vill inte riskera något i nuläget.Hur ser helgen ut för er andra?
Du får googla lite på Dendrofilihaha, jag tänkte på drogkopplingen då iom "träd"... Aldrig tänkt på att folk skulle förknippa träd med nått sexuellt![]()
http://renekleveland.blogg.no/1462553014_sunniva_20_fra_oslo_h.htmlDu får googla lite på Dendrofili![]()
Kittlande tanke! Tror dock bara det är folk som vill flukta runt utan att visa sig själva.Jag undrar om det finns något hemligt kodspråk på Tinder?
Typ det som inte har några presentationstexter och enbart en bild på ett träd, en växt, ett hus, en skoter, en bil.
Är det kodspråk för att man söker något speciellt?
Matchade med en kille på Tinder och han skrev först skrev ganska omgående:
-Hej
-Hej
-Vad väger du?
-Va?
-Vad väger du?
-Det tycker jag nog inte du har med att göra. Ganska ocharmigt sätt att starta en konversation dessutom.
-Jag dejtar ingen över 60 kg och du har ingen helkroppsbild så jag kunde måtta. Så?
-Så, jag dejtar ingen med IQ under 60, vilket sammanträffade! Hejdå!
-Otrevlig bitch du var då, du är säkert fet ändå!
Avmatchade fortare än kvickt..
-Hej
-Hej
-Vad väger du?
-Va?
-Vad väger du?
-Det tycker jag nog inte du har med att göra. Ganska ocharmigt sätt att starta en konversation dessutom.
-Jag dejtar ingen över 60 kg och du har ingen helkroppsbild så jag kunde måtta. Så?
Vilket äckel. Men sjukt bra svar!Matchade med en kille på Tinder och han skrev först skrev ganska omgående:
-Hej
-Hej
-Vad väger du?
-Va?
-Vad väger du?
Vilket klockrent svar du fick till! Vilken jäkla typ!Matchade med en kille på Tinder och han skrev först skrev ganska omgående:
-Hej
-Hej
-Vad väger du?
-Va?
-Vad väger du?
Bra svaratMatchade med en kille på Tinder och han skrev först skrev ganska omgående:
-Hej
-Hej
-Vad väger du?
-Va?
-Vad väger du?
Jag... Skippar det :PDu får googla lite på Dendrofili![]()
Finns det säkert. Sätt ut rätt bild på vilken tjänst som efterfrågas så hör lämplick förmedlare av sig.Jag undrar om det finns något hemligt kodspråk på Tinder?
Typ det som inte har några presentationstexter och enbart en bild på ett träd, en växt, ett hus, en skoter, en bil.
Är det kodspråk för att man söker något speciellt?
-Hej
-Hej
-Vad väger du?
-Va?
-Vad väger du?
Med risk för att tråden blir låst igen. Nu kanske denna man bara var ute efter att provocera och otrevligt att börja med att fråga om vikten. Men varför är det så stor skillnad på att fråga om vikten motför längden ? Längden känns ju mera känsligt då den är svårare att påverka.
Många kvinnor har ju längdkrav(Jag dejtar ingen under 180 cm, är inte helt ovanligt att se) är det så konstigt med män då som har viktkrav ?
Vi tar inget mer jäkla tjafs med risk för att tråden blir låst igen!
Detta har väl avhandlats hundra gånger redan!!!
Jag vill inte heller att tråden ska bli låst så nöjer mig med att säga att nog vet du väl vilka problem som finns med ätstörningar, utseendeehets etc.Med risk för att tråden blir låst igen. Nu kanske denna man bara var ute efter att provocera och otrevligt att börja med att fråga om vikten. Men varför är det så stor skillnad på att fråga om vikten motför längden ? Längden känns ju mera känsligt då den är svårare att påverka.
Många kvinnor har ju längdkrav(Jag dejtar ingen under 180 cm, är inte helt ovanligt att se) är det så konstigt med män då som har viktkrav ?
Jag vill inte heller att tråden ska bli låst så nöjer mig med att säga att nog vet du väl vilka problem som finns med ätstörningar, utseendeehets etc.
Observera att jag inte tycker man bör fråga en man direkt om hans vikt heller på det sättet som gjordes här.