Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstås sant. Men lite weird när hon samtidigt addade ens instagram och likear bilder fortfarande efteråt.. Det betyder förstås inget, egentligen, jag kanske tänker konstigt som blir förundrad över såna saker?

Ja, jag har ingen förklaring till beteendet. Men jag misstänker att hon vill behålla dig som bekant/vän men inte mer än så... Eller kanske backup ? Hon kanske dejtar flera...

Hurra för dejtingtråden!!

Jag har snackat relationer och beteenden med en kompis. Hon ifrågasatte varför jag känner behov av att fly till Tinder när det känns sämre med Dejten. Jag fattar själv att det inte är riktigt sunt, eftersom jag troligtvis just flyr. Där och då tog jag bort mina dejtingappar, och det känns faktiskt väldigt bra än så länge. Inte så mycket för att jag ser mig som i en seriös relation, utan snarare just för att utmana mitt eget beteende.

Relationen med Dejten känns väldigt bra efter vårt senaste snack! Och just nu kanske jag inte heller kan klassificera mig som dejtande, så jag kanske ska hålla lite låg profil i den här tråden (kommer såklart läsa iaf)!

Lika dött som i graven här...
Men jag är van vid det så :).

Jag pratar iof med en tjej som bor ca 20 mil ifrån. Hon skulle ju komma och övernatta hos mig men blir nog så att jag åker till henne istället.
Hon har växt lite sen jag började prata med henne. Vi har egentligen inte så mkt gemensamt när det gäller intressen, osv. Men hon är alltid så positiv , glad och verker så genuit trevlig. Sen visar hon intresse och ställer frågor. Så jag hoppas vi kan träffas eventuellt nästa helg :).

Har legat lågt med dejting pga jobb och annan stress, men nästa vecka ska jag på en bal och en gasque/sittning där jag vet att en av mina "fwb" (friends with benefits, låter trevligare än KK i mina öron ^^) dyker upp på en av dem. Annars hoppas jag att jag kanske hittar någon trevlig att samtala med :angel:

Jag är så dålig på att göra som jag säger :p
Träffade en kille igår, jobbade morgon var i stallet på dagen och hade kvällen ledig så han bjöd in sig själv :laugh:

Han var väldigt nervös men väldigt trevlig och lite lagom bitter på ett roligt vis. Vi har samma värderingar och samma syn på relationer.
Hade en trevlig kväll och skulle gärna träffa honom igen.
Vi pratade om att springa tillsammans och han lånade även en bok av mig :D

Idag hade jag en reporter på besök som gjorde en intervju med mig (och Ruben)
Han föll som en fura för min charm och mitt skrattande :laugh:
Det var uppmuntrande och roligt. Roligast var dock hans grova missbedömning om min ålder :rofl:

Men äntligen! Och snälla, skärpning så den slipper låsas hela tiden :mad:

Jag skrev senast att jag lagt ner 24-åringen... öh. Det har jag inte alls, skrev till honom på festen i lördags: "Vill ligga med dig, ikväll!" :angel:

Så han kom och hämtade mig och så gick vi till honom.
Igår träffades vi igen och såg film!

Yay! Har saknat tråden!

@Milosari Roliga planer!

Här ser det ut som så att på fredag kommer V på besök och stannar till lördag. Ska bli trevligt och jag tänkte försöka ta reda på lite mer åt vilket håll vi är på väg...om vi nu är på väg någonstans.
Igår träffade jag S, det var första gången, det var trevligt. Han vet att jag träffar andra tindermatcher, vilket känns bra.
Skrev till K också det att jag träffat någon som jag inte vet vart det är på väg med än, så han vet, men ifall han vill ses ändå.
Jag vet att jag inte har några skyldigheter mot någon, men det känns schysstast att vara ärlig tycker jag! Både för andras och min egen skull. Hur gör ni?
P svarade inte på mitt senaste sms som jag skickade i fredags, men då jag själv funderat på att skriva och avsluta vårt skrivande, skrev jag helt enkelt inget mer jag heller. Hade trott han skulle avslutat schysstare, men aja. Jag avvaktade ett par dagar och sen kändes det bara löjligt om jag skulle skriva nåt, så då fick det rinna ut i sanden istället.
Jag tycker det är bäst att vara ärlig om man vet vad man tycker.

Jag tycker det är bäst att vara ärlig om man vet vad man tycker.

Jag kanske ska omformulera mig. Jag menar alltså om man har träffat någon som man tänker träffa en lite längre tid, så är det bäst att vara ärlig. Beroende på vad det är för relation man vill ha vill säga. Jag är alltså helt ärlig med Malmö, men berättar inga detaljer för det vill han nog inte veta. Jätten/Lund vet om att jag träffar Malmö. Amerikanen vet inte om de andra än.

Islänningen och nudisten håller på att rinna ut i sanden.

Vem var det som var trött på att betala för sin häst? Jag har träffat på flera moneyslaves/sugardaddys på Tinder. Det finns någon knapp där man kan rekommendera personen till andra. Någon som vill ha rekommendationerna?

Jag är inte trött på det men blev rekommenderad en money slave efter återgivande av mitt perfekta liv (utan inslag av partner :angel:) :D

Dagens irritationsobjekt: Män som inte kan ta ett "Nej tack, jag är inte intresserad av dig!". Antingen frågar de varför, eller så går de bananas och drar till med något i stil med: "Men var otrevlig då, du kan ju inte ha fått mycket kuk i ditt liv!"

Jag undrar verkligen hur många dissade kvinnor det är som reagerar likadant:
"Det låter som att du behöver få en redig fitta så att du slutar vara så bitter!" :D
Det känns spontant som att den frekvensen är något lägre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 115
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka