Ja men precis - för när @Zinfernia uttryckteöver bl.a vissas utseende så sa du inget men när @Hero gör det så är det avskyvärt.
Jag måste säga att du framstår som extremt bitter mot i synnerhet männen i denna tråd.
Haha, det var just därför jag använde smilien. Men jag förstod att jag inte skulle kunna använda den på samma sätt och vilken reaktion det skulle få. Men det va kul att se reaktionen, hur man gör denna skillnad beroende på vem som uttrycker sig.
Är det det här inlägget ni menar? Jag kan inte se att
På dagens-lista:
- Mörkhyade män som kör "Once you go black you'll never go back"-kortet.
- Män i fel ålder som skriver ändå, "Jag är förvisso 30 år äldre än dig men jag är väldigt ungdomlig...."
- Män som inte kan ta ett "Nej tack, jag är inte intresserad" utan prompt ska veta varför. Tja, du är för gammal, för ful, har för tråkiga intressen, bor för långt bort, whatever.
- Män vars hela presentationstext går ut på att de spenderar mycket tid på gymmet. Jaja, jag fattar att du har en snygg kropp och att hela din identitet och självkänsla ligger där men jag vill ha någon som tränar men som inte har behov av att påtala det för hela världen hela tiden.
- Män som inleder konversationen med att fråga om jag vill hänga med på en resa som de betalar.