Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja men precis - för när @Zinfernia uttryckte :wtf: över bl.a vissas utseende så sa du inget men när @Hero gör det så är det avskyvärt.

Jag måste säga att du framstår som extremt bitter mot i synnerhet männen i denna tråd.

Haha, det var just därför jag använde smilien. Men jag förstod att jag inte skulle kunna använda den på samma sätt och vilken reaktion det skulle få. Men det va kul att se reaktionen, hur man gör denna skillnad beroende på vem som uttrycker sig.

Är det det här inlägget ni menar? Jag kan inte se att :wtf: används om någons utseende.

På dagens :wtf:-lista:
  1. Mörkhyade män som kör "Once you go black you'll never go back"-kortet.
  2. Män i fel ålder som skriver ändå, "Jag är förvisso 30 år äldre än dig men jag är väldigt ungdomlig...."
  3. Män som inte kan ta ett "Nej tack, jag är inte intresserad" utan prompt ska veta varför. Tja, du är för gammal, för ful, har för tråkiga intressen, bor för långt bort, whatever.
  4. Män vars hela presentationstext går ut på att de spenderar mycket tid på gymmet. Jaja, jag fattar att du har en snygg kropp och att hela din identitet och självkänsla ligger där men jag vill ha någon som tränar men som inte har behov av att påtala det för hela världen hela tiden.
  5. Män som inleder konversationen med att fråga om jag vill hänga med på en resa som de betalar.

Jag har hållit mig lite undan dejten de senaste veckorna. Jag könde mig så ambivalent efter senast vi sågs och behövde återhämta mig lite efter sorgen av hästen och sen full rulle in i GHS, för att se om jag vill ge honom en chans till. Tror jag ska föreslå att ses till helgen :)

Yay! Har saknat tråden!

@Milosari Roliga planer!

Här ser det ut som så att på fredag kommer V på besök och stannar till lördag. Ska bli trevligt och jag tänkte försöka ta reda på lite mer åt vilket håll vi är på väg...om vi nu är på väg någonstans.
Igår träffade jag S, det var första gången, det var trevligt. Han vet att jag träffar andra tindermatcher, vilket känns bra.
Skrev till K också det att jag träffat någon som jag inte vet vart det är på väg med än, så han vet, men ifall han vill ses ändå.
Jag vet att jag inte har några skyldigheter mot någon, men det känns schysstast att vara ärlig tycker jag! Både för andras och min egen skull. Hur gör ni?
P svarade inte på mitt senaste sms som jag skickade i fredags, men då jag själv funderat på att skriva och avsluta vårt skrivande, skrev jag helt enkelt inget mer jag heller. Hade trott han skulle avslutat schysstare, men aja. Jag avvaktade ett par dagar och sen kändes det bara löjligt om jag skulle skriva nåt, så då fick det rinna ut i sanden istället.

Själv tycker jag det är lite synd att det rann ut i sanden med min förrförra dejt, lät positivt på henne direkt efter dejten när hon tog upp att hon gärna ville ses igen, men jag frågade några dagar efter om hon ville ses då jag skulle vara i närheten av henne under dagen (bor inte på riktigt samma ställe..) och hon inte kunde (pga tidsbrist sa hon då)..

Sen skrev vi nån rad på sms, jag skrev det sista och hon svarade inte sen, och har inte messat nått mer på typ 2 veckor, så jag antar att hon inte ville ses ändå. Sånt är livet antar jag!

Åh vad kul att tråden är igång igen. Jag har träffat djupingen igen, om än det inte gjorde mig mycket klokare.
Han bjöd på mat, vi surrade sju stugor full som vanligt och jag fick en väldigt lång kram när det var dags att gå.
Det känns som att det är något i luften. Men samtidigt är jag rädd att tolka in för mycket för han har flera gånger hamnat i situationer där tjejer varit intresserade av honom men han inte känt något tillbaka och tyckt att det har varit jobbigt. Och jag vill inte hamna där. För jag gillar hans sällskap alldeles för mycket för att vilja förstöra det. Det känns som att en väldigt djup vänskap skulle kunna växa fram om det inte blir mer.
Men vi pratar varje dag och vi pratar om allt. Han vill komma hit och hälsa på och en del av mig tänker att man inte åker över hela landet för ingenting. Men å andra sidan åker han snart utomlands för att hälsa på en tjejkompis så när det kommer till resor sitter det inte fast så att säga. :D

Åh vad kul att tråden är igång igen. Jag har träffat djupingen igen, om än det inte gjorde mig mycket klokare.
Han bjöd på mat, vi surrade sju stugor full som vanligt och jag fick en väldigt lång kram när det var dags att gå.
Det känns som att det är något i luften. Men samtidigt är jag rädd att tolka in för mycket för han har flera gånger hamnat i situationer där tjejer varit intresserade av honom men han inte känt något tillbaka och tyckt att det har varit jobbigt. Och jag vill inte hamna där. För jag gillar hans sällskap alldeles för mycket för att vilja förstöra det. Det känns som att en väldigt djup vänskap skulle kunna växa fram om det inte blir mer.
Men vi pratar varje dag och vi pratar om allt. Han vill komma hit och hälsa på och en del av mig tänker att man inte åker över hela landet för ingenting. Men å andra sidan åker han snart utomlands för att hälsa på en tjejkompis så när det kommer till resor sitter det inte fast så att säga. :D

Fast där tycker jag nog ändå det är skillnad att resa genom landet för att hälsa på någon än att göra det utomlands. Utomlands är ju något av en resa ändå, tänker jag. Dvs man kan göra det för resans skull, semestern, och att hälsa på nån som bonus i det hela... Åker man en längre sträcka i sverige gör man ju det enbart (troligtvis) för att just träffa personen.

Själv tycker jag det är lite synd att det rann ut i sanden med min förrförra dejt, lät positivt på henne direkt efter dejten när hon tog upp att hon gärna ville ses igen, men jag frågade några dagar efter om hon ville ses då jag skulle vara i närheten av henne under dagen (bor inte på riktigt samma ställe..) och hon inte kunde (pga tidsbrist sa hon då)..

Sen skrev vi nån rad på sms, jag skrev det sista och hon svarade inte sen, och har inte messat nått mer på typ 2 veckor, så jag antar att hon inte ville ses ändå. Sånt är livet antar jag!

Ja, man ska inte lita på allt folk säger. Ballettjejen sa att hon ville träffas också men hon slutade att svara till sist. Grejen är att Tinder är smörgårdsbord för många och det är lätt att bara bli en i mängden.

Ja, man ska inte lita på allt folk säger. Ballettjejen sa att hon ville träffas också men hon slutade att svara till sist. Grejen är att Tinder är smörgårdsbord för många och det är lätt att bara bli en i mängden.

Förstås sant. Men lite weird när hon samtidigt addade ens instagram och likear bilder fortfarande efteråt.. Det betyder förstås inget, egentligen, jag kanske tänker konstigt som blir förundrad över såna saker?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 115
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka