Typiskt att det är så himla långt borta DÅ!! Både en ponny och en dejt kanske jag hade haft! Nej, jag är inte bitterJag har bra flyt där jag bor, GBGay som sagt. I Stockholm och hemstaden hittar jag få som känns bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typiskt att det är så himla långt borta DÅ!! Både en ponny och en dejt kanske jag hade haft! Nej, jag är inte bitterJag har bra flyt där jag bor, GBGay som sagt. I Stockholm och hemstaden hittar jag få som känns bra.
Har inget tips men undrar också. Mår skit efter att ha blivit dumpad nyligen..En uppriktig fråga nu - hur kommer man på riktigt över någon? Jag har tänkt att det är lika bra att ge sig upp i sadeln igen och att få tankarna på något annat, och det går jättebra. En stund. Sen jämför jag alla med Wow och säger därefter tack och hej. Känns som att jag gjort ett enormt misstag samtidigt som jag inte vet om alternativet hade varit särskilt bättre. Ångesten är skyhög just nu.
Gud, det där låter verkligen som hur det var för mig med S. Kan tyvärr inte råda då ja….vi ska ses igen, mot eventuellt bättre vetande.En uppriktig fråga nu - hur kommer man på riktigt över någon? Jag har tänkt att det är lika bra att ge sig upp i sadeln igen och att få tankarna på något annat, och det går jättebra. En stund. Sen jämför jag alla med Wow och säger därefter tack och hej. Känns som att jag gjort ett enormt misstag samtidigt som jag inte vet om alternativet hade varit särskilt bättre. Ångesten är skyhög just nu.
Jag tror att det varierar från person till person. För mig har det hjäpt att komma under någon annan. Jag var känslomässigt fast i någon annan när jag började nätdejta och gjorde det lite cyniskt för att säkra upp - dels hade jag möjlighet att träffa någon annan/bättre, dels kunde jag potentiellt göra den jag ville ha och som inte ville ha mig svartsjuk. Lång historia kort: Kände ingen omedelbar superattraktion till någon av de jag träffade men efter pepp här i tråden gav jag framförallt en person en chans till trots i princip oändligt utbud (bor i Stockholm), blev ordentligt intresserad först vid tredje dejten och gifte mig till slut med nätdejt nr 3 av totalt 5. Det var inte p.g.a. de omständigheterna som vi nu är skilda.En uppriktig fråga nu - hur kommer man på riktigt över någon? Jag har tänkt att det är lika bra att ge sig upp i sadeln igen och att få tankarna på något annat, och det går jättebra. En stund. Sen jämför jag alla med Wow och säger därefter tack och hej. Känns som att jag gjort ett enormt misstag samtidigt som jag inte vet om alternativet hade varit särskilt bättre. Ångesten är skyhög just nu.
Alla jag har älskat har en plats i mitt hjärta även om jag inte älskar de lägre så har det betytt otroligt mycket för mig en gång i tiden och jag försöker ha ett varmt minne av dem kvar.En uppriktig fråga nu - hur kommer man på riktigt över någon? Jag har tänkt att det är lika bra att ge sig upp i sadeln igen och att få tankarna på något annat, och det går jättebra. En stund. Sen jämför jag alla med Wow och säger därefter tack och hej. Känns som att jag gjort ett enormt misstag samtidigt som jag inte vet om alternativet hade varit särskilt bättre. Ångesten är skyhög just nu.
Bokade ni ny dejt nu då?Visar sig vara en av mina tidigare Tinder-dejter! Vi har även varandra på snap fortfarande...! Lite snopet att det bara rann ut i sanden, vi träffades under Covid och lyckades aldrig få till en dejt nr 2 pga allting var nerstängd/inställd osv.
Bokade ni ny dejt nu då?
Det är väl ändå något som de själva vet bättre än du?Nej, två år efter långa äktenskap/förhållanden som slutat med begravningar är för kort tid.
Jag tycker att män i min ålder är så gubbiga. De är mycket mer gubbiga än vad jag är tantig. Även de som är aktiva och själva tycker att de är ungdomliga är gubbiga.Jag vet att jag inte är någon dununge längre men jag tycker många är så gamla!
Det är inte att vara omogen att tycka att de andra är gubbiga eller tantiga, se det som mindre förkalkadeJag tycker att män i min ålder är så gubbiga. De är mycket mer gubbiga än vad jag är tantig. Även de som är aktiva och själva tycker att de är ungdomliga är gubbiga.
Eller så är det jag som är omogen...
Därför jag väljer lammkött..Jag tycker att män i min ålder är så gubbiga. De är mycket mer gubbiga än vad jag är tantig. Även de som är aktiva och själva tycker att de är ungdomliga är gubbiga.
Eller så är det jag som är omogen...