Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta med babyn.Den enda nackdelen är väl egentligen nu, IOM att vi har barn kan bara en av oss åka på konferensen och den andra får stanna hemma och ta hand om babyn.
Det fungerar ibland. Men det är ju inte alltid det är lämpligt eller ens uppskattat av kollegorna att det kommer med en baby.Ta med babyn.
Oj, såg nu att det där Be2 inte var något att ens fundera över.Är det någon som har testat Be2? Vad tyckte ni om den?
Finns det någon i tråden som även är en hejare på dejtingappar så undrar jag även om det finns någon dejtingapp med ett blått/lila ganska stort hjärta alternativt hjärtan till höger i bild. Vit bakgrund eller något sådant. Råkade se lite kvickt att en halvbekant stängde ner en sådan flik, så blev nyfiken men kan inte direkt fråga personen.
Jag är i samma läge. Jag har försökt luska efter gemensamma nämnare men har hittills inte hittat någon. Borde nog avsluta skrivandet.Matchat nyligen med en person och ju längre vi skriver till varandra ju mindre verkar vi ha gemensamt
Han gillar inte att fixa utan citat ”unnade mig nyproduktion”.
Börjar allvarligt fundera på om detta är något att gå vidare på ens
Hmm jag avvaktar nog lite men känner spontant att detta nog inte kommer att leda till något seriöst. Samtidigt kan man ju ha lite kul tillsammans även fast det inte blir något i längdenJag är i samma läge. Jag har försökt luska efter gemensamma nämnare men har hittills inte hittat någon. Borde nog avsluta skrivandet.
Ja för mig är det definitivt inget åt det positiva hållet direktJag gillar heller inte fixa så skaffade nyproduktion.., är det något negativt?
Känner att jag kanske måste förtydliga att jag har absolut inget emot andra som inte dricker kaffe osv. Har vänner som har helt andra vanor än mig. Bara det att hitta en eventuell partner som är så långt ifrån hur jag är, tänker och lever känns lite ja jag vet inte. Det blir en utmaning
Haha, ja kunde väl vara något. Men jag dricker inte kaffe.@Wille vi kanske ska vi ihop istället. Båda gillar trädgård osv win win
Matchat nyligen med en person och ju längre vi skriver till varandra ju mindre verkar vi ha gemensamt