Jaha. Jag dejtar ju inte. Bara hänger här för att jag är singel, och tycker det är ganska spännande att läsa om era olika dejting- och förhållandeupplevelser. Och har skrattat tillsammans med er när flera av er uttryckt saker som att det vore ju bra om det dök upp en lämplig dejt i det egna vardagsrummet, för det vore ju enda sättet att träffa någon. Och så gjorde det det - dök upp någon hemma hos mig, alltså!
Inte i vardagsrummet men väl på gårdsplanen. Inte fullständigt out of the blue, det fanns ett ärende, och vi känner varandra sedan tidigare, har till och med haft lite av en sms-flört för 2,5 år sedan (men då var han i ett förhållande, så det blev ju inget då). Tydligen är han fortfarande intresserad, vi har smsat lite efter att han var här. Jag var rätt tveksam av tusen olika skäl (han är MYCKET yngre än jag, han har något av ett rykte vad gäller kvinnor, vi har lite för många olika beröringspunkter som skulle komplicera allting och jag hade tänkt ha ett lugnt och skönt liv med mina djur, inte trassla till något). Men det är något med honom som jag inte kan släppa, en attraktion som jag inte brukar känna för någon. Så jag får väl erkänna att jag tänkt en hel del på honom de senaste dagarna och att jag ÄR intresserad, jag med. Så hur sjutton tar jag det vidare? Han har sagt att jag gärna får höra av mig om jag vill hålla kontakten och att han vill det. Och jag är SÅ sugen på att slänga iväg ett sms, men vad skriver man? Jag har nån sorts kombinerad tunghäfta och skrivkramp
Help please...?