Jag tror det där är otroligt vanligt att kvinnor råkar ut för. Tyvärr! Jag skulle aldrig i livet, som singel eller ej, svara om en random snubbe skrev till mig via sociala medier. Man har ju tyvärr insett att så många tror att bara för att man är normalt trevlig och svarar eller kanske pratar lite så ska man dejta/ligga. Jag pallar liksom inte säga ifrån hela tiden. Så jag svarar bara inte ever.
Tråkigt iom att jag ju tycker det är kul att lära känna nytt folk etc. Men jag orkar inte med alla gränslösa snubbar.
Men typ. Vilket är trist, då jag precis som du skriver också uppskattar att lära känna nytt folk. Jag har inget stort umgänge här.
Ett fenomen som jag tycker är intressant är den till synes totala oförmågan att förstå att kvinnor inte faller för smickret ju mer man får av det. Som att den högsta dröm jag har i livet är att få en massa smicker från okända män. Att de inte ens tänker tanken att det kan uppfattas obehagligt och få direkt motsatt effekt? Är de helt främmande för den verklighet vi lever i , där kvinnor alltid måste vara på vår vakt mot (okända) män som kontaktar och vill ses?