Han dök upp där jag klättrarFörlåt jag orkar inte backa o dubbelkolla men kände att jag ville minnas- var han någon som dök upp där du klättrar eller någondu hittade på Tinder eller liknande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han dök upp där jag klättrarFörlåt jag orkar inte backa o dubbelkolla men kände att jag ville minnas- var han någon som dök upp där du klättrar eller någondu hittade på Tinder eller liknande?
Han dök upp där jag klättrarVi snackade lite en gång i höstas, sedan såg jag honom igen i mellandagarna eller något sådant? Började prata med honom och innan jag gick hem så la vi till varandra på Facebook. Sedan har vi hunnit ha förvånansvärt mycket kontakt
![]()
"Börjat chatta med en kille på tinder för ett tag sen, och det flyter på rätt bra." Det låter inte som ett läge för ghostning...om man inte är en riktig fegis, vill säga. ...men det är min åsikt.Hur länge har ni chattat ? Om det flyter på varför vill du inte träffa honom ?
Nja, jag hade ghostat om ni inte hade chattat så länge. Du behöver inte skriva nåt.
A skickade ett till meddelande i går. Det var nån typ av förklaring baserat på lite funderingar.
Jag blev nästan lite full i skratt. Han verkar ha dragit på betydligt större trissor än jag gjort om vad det här med en dejt innebär. Jag tyckte dessutom han kändes lite självgod och paranoid.
Jag bestämde mig för att bryta kontakten. Det där är inte en Voff-person.
Det kanske är så att du är en av de första han dejtar efter sin separation? Då kan man känna sig lite vilsen. Efter ett tag i dejtingkarusellen blir man ju lite mer härdad.
A skickade ett till meddelande i går. Det var nån typ av förklaring baserat på lite funderingar.
Jag blev nästan lite full i skratt. Han verkar ha dragit på betydligt större trissor än jag gjort om vad det här med en dejt innebär. Jag tyckte dessutom han kändes lite självgod och paranoid.
Jag bestämde mig för att bryta kontakten. Det där är inte en Voff-person.
Vad var hans definition av en dejt ?
Äntligen kom dagen då jag blev skild. Det tog 8 månader. En markering från mitt ex som är nog så viktigt för mig för att känna att jag fått tillbaka det sista av mig och mitt liv
Nu kommer dejting kännas mycket roligare
Visa bifogad fil 44108
Bra fråga. Tydligen var det för "stort" med att käka lite middag hemma hos någon.
I min värld är det ingen skillnad mot att ses på stan. Jag har liksom inte blivit ihop (eller trott att jag ska bli ihop) med alla jag bjudit på middag
För mig var det iaf bara ännu en dejt i raden av kanske fler för att lära känna varandra.
Ok, han kanske är lite osäker och bara vill ses lite kort för att se va du är för en filur.
I min värld är det dock skillnad på att ses på stan eller hemma hos någon. Föredrar att ses i hemma miljö då det känns mera tryggt och avslappnat på nåt vis.
Haha, föredrar att ses på stan för det känns oerhört mycket mer tryggtOk, han kanske är lite osäker och bara vill ses lite kort för att se va du är för en filur.
I min värld är det dock skillnad på att ses på stan eller hemma hos någon. Föredrar att ses i hemma miljö då det känns mera tryggt och avslappnat på nåt vis. Men det blir oftast fika eller promenad då jag inte vågar föreslå att ses hos mig och de flesta vill ses i offentlig miljö första gången.
Jaha, det hade jag missat . Då var det ju ändå mera märkligt att han tyckte det var för "stort".Bra fråga. Tydligen var det för "stort" med att käka lite middag hemma hos någon.
I min värld är det ingen skillnad mot att ses på stan. Jag har liksom inte blivit ihop (eller trott att jag ska bli ihop) med alla jag bjudit på middag
För mig var det iaf bara ännu en dejt i raden av kanske fler för att lära känna varandra.
Jo, jag vet ju att det är därför de flesta tjejer föredrar detHaha, föredrar att ses på stan för det känns oerhört mycket mer tryggtOch då gillar jag inte ens att vara på stan.