R
Raderad medlem 19815
Helt sant.Det är förståeligt att vara besviken och bli ledsen men jag ser ingen direkt mening i att tolka bortom vad som faktiskt har sagts.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt sant.Det är förståeligt att vara besviken och bli ledsen men jag ser ingen direkt mening i att tolka bortom vad som faktiskt har sagts.
Fegisar som inte vågar vara ensamma och vill ha bekräftelse - det är min tolkning. Finns allt för många sådana.Jo ganska. Rätt samma som med Musikern.
Va fan gör de på dejtsidor om de sen inte är redo att träffas![]()
Tur att du slapp den ambivalenta typen då.För att inte vara "redo att dejta" så gör A nått jäkligt udda.. .skaffar ny Tinderprofil
Han var en av de första som dök upp nu.
För att inte vara "redo att dejta" så gör A nått jäkligt udda.. .skaffar ny Tinderprofil
Han var en av de första som dök upp nu.
Då blir man ju lite tjurig, tack för den liksom
Laga en smashing middag åt dig själv och njut ordentligt![]()
Kul att du vill börja dansaJag har planerat att börja på en salsa-kurs, för att träffa lite nytt folk plus lära mig en ny dans som ser kul ut. Och dessa "danskillar" verkar ju inte helt fel.....Men @Elektronen vad har man för kläder på en sådan kurs?? Är totalt nybörjare, om det spelar roll.
Börjat chatta med en kille på tinder för ett tag sen, och det flyter på rätt bra. Nu har han föreslagit att ses, men jag inser när jag började skriva detta att jag nog faktiskt inte vill. Hade tänkt skriva att jag var velig, men bara att lyfta här gjorde att jag insåg att det inte var nån idé![]()
Jag tror inte att han kommer dit för att inspektera städningen. Ha det så trevligt!Oh fuck. Klättraren är på väg hit. Han är här om bara några minuter och lägenheten är totalkaos. Varför sa jag ens ja till det här?![]()
Jag tror inte att han kommer dit för att inspektera städningen. Ha det så trevligt!
Dels på grund av mitt mående just nu, men sen är det något i hans sätt att skriva som skavt redan från början.Hur länge har ni chattat ? Om det flyter på varför vill du inte träffa honom ?
Nja, jag hade ghostat om ni inte hade chattat så länge. Du behöver inte skriva nåt.
Lita på magkänslan!Dels på grund av mitt mående just nu, men sen är det något i hans sätt att skriva som skavt redan från början.
Jag tror inte att han kommer dit för att inspektera städningen. Ha det så trevligt!
Det gjorde han inteExakt så![]()
Verkligen lita på magkänslan. Har gått riktigt illa de gånger jag inte gjort det.Dels på grund av mitt mående just nu, men sen är det något i hans sätt att skriva som skavt redan från början.
Det gjorde han inte(och han verkade inte ha någon större lust att gå hemåt heller, trots att det till sist blev väldigt sent)