Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas verkligen att ni får till att ses.Japp. Nästa Lördag till Söndag tänkte vi få till det. Nu har vi barnvecka så nu är det extremt stiltje. Skriver lite bara eftersom han fortfarande får hostattacker när han pratar. Rätt oskönt för mitt öra ändå att lyssna på i telefon. Jag får en vän/valpköpare hit på Fredagen och halva Lördagen går bort till MT av min uppfödning så han får prioritera om han vill se mig för på Söndagen jobbar jag.
TackHoppas verkligen att ni får till att ses.
Alltså senaste gången jag skulle på en riktig dejt så kunde jag knappt äta 10-14 dagar innan. Rasade verkligen i vikt, så folk reagerade. Blir alltså overkligt nervös av sådana situationer.Appropå nervositet inför dejt så är jag fortfarande lite smånervös varje gång jag ska träffa Musikern. Och vi har väl setts ca 6-7 ggr sen i början av Augusti.Men jag har alltid känt mig rätt tafatt i dejtingsamanhang.
Alltså senaste gången jag skulle på en riktig dejt så kunde jag knappt äta 10-14 dagar innan. Rasade verkligen i vikt, så folk reagerade. Blir alltså overkligt nervös av sådana situationer.
Därav pirrig i magen av @Migo s möte![]()
Förstår att det känns så.Fy, sitter och tänker hur tom denna helg kommer bli.
Blir mest arg på mig själv. förlorar allt bra.
Slipper all dejting - är giftDå bör du för din hälsas skull bara gå på spontana sistaminuten-dejter![]()
Var finns såna!Då bör du för din hälsas skull bara gå på spontana sistaminuten-dejter![]()
Jag kan inte få en mach på tider över huvud taget!Mitt rekord är två timmar från tindermatch till dejt. Det var inga gnistor direkt men det var min första dejt någonsin (trots nästan 20 års förhållande) och jag behövde få den överstökad.
Vi borde ha en bukeraggträff ute nånstans, ett gängJag kan inte få en mach på tider över huvud taget!
Jo jag vet att jag bor utanför tullarna!Vi borde ha en bukeraggträff ute nånstans, ett gängOch vara varandras wingman.
Nu är jag ju i ett förhållande, och du bor så himla avsides, men vad kul det hade varit!
Jag skulle ha varit skräckslagen. Kan inte sånt där.
För mig är allt därborta StockholmJo jag vet att jag bor utanför tullarna!, strö salt du bara! Nej det skulle vara himla kul i alla fall.
Jag är från Stuvsta! bor nu i Abrahamsberg!För mig är allt därborta Stockholm
När jag är där på möte och folk bara MÅSTE berätta att de har åkt från typ...Liljeholmen. Jag:![]()
Var finns såna!![]()
*googlar*Jag är från Stuvsta! bor nu i Abrahamsberg!Det är så Stockholm!
Hittar du?*googlar*
Här spenderade jag alla lov! (släktgården) tre hus är nu rivna men de skulle inte synas från vägen i alla fall.Japp.
Stockholm![]()
Det ser ungefär lika tätbefolkat ut som där jag har växt upp.Här spenderade jag alla lov! (släktgården) tre hus är nu rivna men de skulle inte synas från vägen i alla fall.
https://www.google.com/maps/@65.883...4!1sH_9pFplOS-Kwk9BRfPMI-Q!2e0!7i13312!8i6656