Inte en jävel! MAO.Det ser ungefär lika tätbefolkat ut som där jag har växt upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte en jävel! MAO.Det ser ungefär lika tätbefolkat ut som där jag har växt upp.
Lagom.Inte en jävel! MAO.
Abrahamsberg... är det inte bättre att du skriver att du bor utanför Oslo då så folk inte blir lurade?Jag är från Stuvsta! bor nu i Abrahamsberg!Det är så Stockholm!
*googlar igen*Abrahamsberg... är det inte bättre att du skriver att du bor utanför Oslo då så folk inte blir lurade?
Gud! vad underbart! tjuter av skratt så dottern undrar vad som har hänt!Abrahamsberg... är det inte bättre att du skriver att du bor utanför Oslo då så folk inte blir lurade?
Googlar du Oslo?*googlar igen*
Googlar du Oslo?
Stockholmare är rätt larviga.. det är verkligen en utav de första frågorna man får. Jag brukar larva mig och säga någon betongförort.Gud! vad underbart! tjuter av skratt så dottern undrar vad som har hänt!
Jupp! håller med. brukar säga värdens tråkigaste förort!Stockholmare är rätt larviga.. det är verkligen en utav de första frågorna man får. Jag brukar larva mig och säga någon betongförort.
Vadå, var i Stockholm man bor?Stockholmare är rätt larviga.. det är verkligen en utav de första frågorna man får. Jag brukar larva mig och säga någon betongförort.
Ja det är bland de första frågorna man får. Det blir som en del av ens identitet vart man bor och till viss del en statusmarkör antar jag. Sen är det å andra sidan alltid ett ganska enkelt samtalsämne eftersom det alltid är aktuellt och något man kan diskutera också så det är väl inte bara "dåliga" anledningar men det blir rätt uttjatat.Vadå, var i Stockholm man bor?
Jupp! det är viktigt seru, det bestämmer social status! indikerar inkomst och annat viktigt.Vadå, var i Stockholm man bor?
Sen majHur länge har ni haft kontakt?(Läst ikapp lite men har ju inte varit aktiv i dejtingtråden på länge.)
Ja det är bland de första frågorna man får. Det blir som en del av ens identitet vart man bor och till viss del en statusmarkör antar jag. Sen är det å andra sidan alltid ett ganska enkelt samtalsämne eftersom det alltid är aktuellt och något man kan diskutera också så det är väl inte bara "dåliga" anledningar men det blir rätt uttjatat.
Ah! Jag trodde bara man sa ”Stockholm”Jupp! det är viktigt seru, det bestämmer social status! indikerar inkomst och annat viktigt.
Funkar ju inte, det förstår du väl!Ah! Jag trodde bara man sa ”Stockholm”
(Ja jag bor på landet)
Ja det är bland de första frågorna man får. Det blir som en del av ens identitet vart man bor och till viss del en statusmarkör antar jag. Sen är det å andra sidan alltid ett ganska enkelt samtalsämne eftersom det alltid är aktuellt och något man kan diskutera också så det är väl inte bara "dåliga" anledningar men det blir rätt uttjatat.
I vilka situationer då? Jag frågar mest om var folk bor om det är relevant (typ: vi ska bestämma att ses någonstans, samåka eller liknande).Stockholmare är rätt larviga.. det är verkligen en utav de första frågorna man får. Jag brukar larva mig och säga någon betongförort.
Det är enbart sarkastiskt mot detta fenomen och för att driva med den stereotypiska bilden av en nollåta så det blir väl lite dubbelt men jag tänker att det är så övertydligt töntigt sätt jag skriver det på att jag inte möjligtvis kan vara seriösHaha, och jag tycker att du är supertydlig med att hinta om att du bor i innerstan![]()
Precis det finns ju självklart relevanta sammanhang eller anledningar till varför man vill fråga och allt är ju inte bara för att pissa revirI vilka situationer då? Jag frågar mest om var folk bor om det är relevant (typ: vi ska bestämma att ses någonstans, samåka eller liknande).