Humor är första steget i att kravla sig upp igen! Kram!Tack,
om jag tillåts lite humor så tog jag en selfie
Visa bifogad fil 39426
Sorry men det är så jag känner mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Humor är första steget i att kravla sig upp igen! Kram!Tack,
om jag tillåts lite humor så tog jag en selfie
Visa bifogad fil 39426
Sorry men det är så jag känner mig.
Så lite så! Jag känner själv att det är 50/50 om jag hänger på dejtingsajterna för att träffa någon eller om jag helt enkelt gör det endast för att få garva åt mänTack för att du delar med dig dessa. Det ger mig ny kraft och tålamod att vänta på att det ska ta fart med Musikern. Blir inte direkt sugen på att ladda ner dejtingappen idag heller
Så lite så! Jag känner själv att det är 50/50 om jag hänger på dejtingsajterna för att träffa någon eller om jag helt enkelt gör det endast för att få garva åt män
KramGK ringde just,
.............................
Gud vad allt är svårt!
tack, behöver verkligen det. hon ringde igen. så möjligen kanske kan vi få detta att funka för båda.
tack, behöver verkligen det. hon ringde igen. så möjligen kanske kan vi få detta att funka för båda.
Ska föreslå det.Hoppast att ni reder ut det på något vis. Kanske en idè med någon form av parterapi, för att komma överens om vad ni vill och hur det ska kunna funka?
Jag skulle på dejt ikväll, men dels så är jag trött efter att inte ha sovit inatt och dels har jag virriga känslor jäntemot A. Så ställde in dejten.
Bestämt mig för att messa A igen typ imorgon och fråga om hon vill ses igen. Det var något speciellt med henne som gjorde mig förälskad så fort jag såg henne. Jag kan inte slänga bort det bara för att hon inte svarar på ett mess.. Måste ge det ett till försök till kontakt innan jag ger upp.
Nä, en annan tjej. Som jag blev helt betagen av trots att vi bara setts en gång. Vi hade en så fin kväll tillsammans.Är det samma tjej som du bestämde dig för att inte träffa mer för att du blev förälskad?
Skriver mycket med en väldigt intressant karl på Tinder (och skrev med en annan halvintressant som avmatchade mitt i konversationen ). Har också ett par andra intressanta vettiga karlar jag skriver med...trots det har jag ingen lust att träffa nån av dem...är fortfarande fast känslomässigt för karln jag dejtat länge som det av olika skäl aldrig blir mer än väldigt lösa förbindelser med. Jag behöver skärpa mig