Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju liksom grejen med de som redan är upptagna. Det sker alltid på deras villkor.
Har gjort det ett par gånger, aldrig mer.
Jadå, jag hade räknat med att sånt kunde hända. Det gör mig inte så mycket heller :)
Han får komma hit imorgon istället och bjuda på lite korv.

Jadå, jag hade räknat med att sånt kunde hända. Det gör mig inte så mycket heller :)
Han får komma hit imorgon istället och bjuda på lite korv.

You do you osv.

Jag blir mest arg på det dubbla respektlösa i att vara otrogen mot sin ovetande partner och att dessutom ha en sådan självbild att man förväntar sig att kvinnor särar på benen för hans libido precis när HAN behagar.
Framförallt det sistnämnda får mig att vilja dela ut en pungspark eller två.

You do you osv.

Jag blir mest arg på det dubbla respektlösa i att vara otrogen mot sin ovetande partner och att dessutom ha en sådan självbild att man förväntar sig att kvinnor särar på benen för hans libido precis när HAN behagar.
Framförallt det sistnämnda får mig att vilja dela ut en pungspark eller två.
Fast så har det inte varit. Han var väldigt försiktig mot mig först, han sa efteråt att han trodde att jag skulle dissa honom så det var inte alls självklart i hans ögon att jag var intresserad. Hade jag inte varit helt vansinnigt sugen på hans kropp hade jag naturligtvis inte träffat honom heller.
Du förstår väl att det ligger i MITT intresse också, att det inte alls bara handlar om vad HAN vill?

Det sistnämnda var min formulering. Inte hans.

Det är inte okej, det är lika äckligt det (tycker jag).
Då tycker vi lika.

Och jag har ofta tänkt på detta i tråden (och irl) att killars kroppar och "snygghet" gillas och disskuteras medans ingen vill att tjejer ska kommenteras på liknande sätt.
Det är liksom ok att ha sex med en kille bara för att han är snygg och man är kåt.

Då tycker vi lika.

Och jag har ofta tänkt på detta i tråden (och irl) att killars kroppar och "snygghet" gillas och disskuteras medans ingen vill att tjejer ska kommenteras på liknande sätt.
Det är liksom ok att ha sex med en kille bara för att han är snygg och man är kåt.
Ja, varför skulle det inte vara okej? Vi är vuxna människor, det är inga falska förhoppningar inblandade, han är skitsnygg och vi vill båda två. För honom är det givetvis problematiskt eftersom han redan har flickvän men det är inte något som berör mig.
Varför skulle det inte vara okej att ligga med någon bara för att man är kåt och personen är snygg? Måste man tycka att han är trevlig på insidan också?

Ja, varför skulle det inte vara okej? Vi är vuxna människor, det är inga falska förhoppningar inblandade, han är skitsnygg och vi vill båda två. För honom är det givetvis problematiskt eftersom han redan har flickvän men det är inte något som berör mig.
Varför skulle det inte vara okej att ligga med någon bara för att man är kåt och personen är snygg? Måste man tycka att han är trevlig på insidan också?

Att objektifiera kvinnor gillas oftast inte. Därför undrade jag varför så många tyckte det var ok när det kom till män.
Nu verkar jusst denna killen inte vara av den respektfulla sorten själv och ert möte är av en ytlig karraktär men fenomenet som sådant gör mig beklämd.

Jag har personligen ingenting emot att folk ligger med varandra på helt ytlig basis, men det här med att kommentera andra människors kroppar och/eller könsorgan i "höhö-variant" har vi väl för fulla fan växt ifrån?!
Det är så osmakligt och fult och fel att det är inte klokt!

Jag har personligen ingenting emot att folk ligger med varandra på helt ytlig basis, men det här med att kommentera andra människors kroppar och/eller könsorgan i "höhö-variant" har vi väl för fulla fan växt ifrån?!

Jag och mina vänner har en sån jargong med varandra :o

Jag ser inget fel i att ha den jargongen jag och mina vänner har. Personen i fråga kommer ju aldrig få reda på det.
Skulle gissa att det snackas om mig med, men det är inget jag mår dåligt av då jag inte får reda på det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Tilly_85
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka