Ooooh, han hade svarat, nu är det bara lite allmänt surr, får vi se va som händer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooooh, han hade svarat, nu är det bara lite allmänt surr, får vi se va som händer.
Det där får mig osökt att tänka på att ibland måste jag leva upp till mitt namn. Just nu surras det lastbilssnack.Heja heja vad modig du är och så kul!
SisuDet där får mig osökt att tänka på att ibland måste jag leva upp till mitt namn. Just nu surras det lastbilssnack.
Sisu?
Fick du lite att fundera på.Sisu?
Fick du lite att fundera på.
Inte det jag tänkte på! Inte heller idrottens utbildningsförbund heller.Jag tänker på radioprogrammet men får inte ihop kopplingen
Något av detta kanske... https://sv.wikipedia.org/wiki/SisuJag tänker på radioprogrammet men får inte ihop kopplingen
Yep, helt perfekt En av de snyggaste jag sett senaste tiden hade lååångt spretigt hår och tja, såg väl i övrigt ut att passa bättre in i skogen än i stadsmiljö, inte direkt jätteprydlig Såg honom på bussen och kom på mig själv med att sitta och stirra för att han såg så jäkla bra ut. Tror dock inte att han märkte det (och vet inte om det var bra eller dåligt heller).Haha älskar det faktum att allas smak skiljer sig så markant åt! Vi kan också gå ut och ragga tillsammans, helt konfliktfritt ju
Och så lite av dettaNågot av detta kanske... https://sv.wikipedia.org/wiki/Sisu
Och så lite av detta
https://www.minoritet.se/4771
Du gjorde ju det, precis som när du är ute och kör!
Jag ringde faktiskt Maroccanen i går kväll, efter att ha skrivit på snap och skickat lite bilder under dagen. (Dvs han försökte ringa mig först, så jag ringde upp honom) Vi pratade i nästan en kvart och det kändes väl okej, men det är ju skitsvårt att klicka med någon sådär per telefon när man inte träffats än, tycker jag iaf. Tveksamt om någon av oss är tillräckligt interesserad för att orka hålla igång ett långdistansförhållande tills jag evt flyttar, men vi får se...
Min bästis hade f.ö. pratat med Mr Perfect här om dan, och frågat varför han inte ville träffa mig igen. Enligt henne så hade han sett rätt överraskat ut och svarat att jag inte hört av mig något efteråt....? Hm. Blir inte helt klok på honom, men funderar lite halvt på om jag borde invitera ut honom på en ny dejt. Nog för att han inte kännts interesserad överhuvudtaget, men vad har jag att förlora, liksom?
Nix, ingen finsk ådra här inte.Så intressant!! Uttrycket har helt gått mig förbi men känner igen hur det beskrivs. Har du rötter i Finland @TheRedLightning ?
Nu minns jag inte helt hur er kontakt var efteråt (någon?) men jag gillar ju alltid raka svar så säger kör
Har fått reda på att min kollega jag är svag för tydligen är från någon liten religion (typ? Dålig på sådant ) där de gifter sig inom om det nu var religionen (för det var inte släkten) så jag kan ju faktiskt sluta gräma mig över att han inte hade träffat sin fru när vi började jobba ihop
Äsch, folk som enbart vill gifta sig inom sin religion kan vi klara oss utan oavsett, eller hur?
Jo, jag skrev till honom nästa dag och tackade för dejten samt erbjöd mig att komma över nån dag och hjälpa honom att planera sin trädgård. Men han avbjöd (lite halvt oartigt), så jag kände mig ganska tydligt dissad. Nu säger han att han inte uppfattat det som att jag var interesserat, men det kanske är bara för att inte förnärma min kompis eller för att vi ska kunna vara vänner/bekannta utan att det blir konstigt? Jag vet inte.
Äsch, folk som enbart vill gifta sig inom sin religion kan vi klara oss utan oavsett, eller hur?
Jo, jag skrev till honom nästa dag och tackade för dejten samt erbjöd mig att komma över nån dag och hjälpa honom att planera sin trädgård. Men han avbjöd (lite halvt oartigt), så jag kände mig ganska tydligt dissad. Nu säger han att han inte uppfattat det som att jag var interesserat, men det kanske är bara för att inte förnärma min kompis eller för att vi ska kunna vara vänner/bekannta utan att det blir konstigt? Jag vet inte.