Tycker det är roligt att kolla på dåliga profiler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är roligt att kolla på dåliga profiler.
Håller verkligen med @Miao om grooming, den här borde anmälas!!!!
Fast jag tror inte du går miste om något (dvs den där mannen).Dyker "tyvärr" aldrig upp män för mig.![]()
Verkligen. Att ta upp dumma föräldrar + inga pengar i texten tyder på grooming. Garanterat någon som vill köpa sexuella tjänster av barn/ungdomLuktar grooming, riktigt obehagligt!
De hade varit ute och festat och ville inte gå hem till sina respektive flickvänner i det skicket de befann sig i.
Ja, man kan ju säga att det är tydligt att olika människor tilltalas av olika personlighetsdrag.Fint att de visade sådan omsorg om sina flickvänner att de gick iväg och hade en trekant med en annan tjej i stället!![]()
Men alltså, killarnas logikJa, man kan ju säga att det är tydligt att olika människor tilltalas av olika personlighetsdrag.
Haha ja det kan jag hålla med om är hur snedvridet som helst. Jag får påpeka det vid frukostenFint att de visade sådan omsorg om sina flickvänner att de gick iväg och hade en trekant med en annan tjej i stället!![]()
Vi är alla olika. Jag hade aldrig åkt till andra sidan jorden för att träffa en kille jag aldrig mött i verkligheten, speciellt inte någon som är dömd för våldsbrott.Ja, man kan ju säga att det är tydligt att olika människor tilltalas av olika personlighetsdrag.
Det är toksnedvridet! Fattar heller inte hur du kunde gå på ”vi vill inte åka hem, kan vi få övernatta hos dig?” Det verkar väldigt mycket mer sannolikt med ”fan, vi är kung i baren och har SÅ JÄVLA KUL och du, ska jag ringa en brud jag känner och se om hon är med på det?”Haha ja det kan jag hålla med om är hur snedvridet som helst. Jag får påpeka det vid frukosten
Vi är alla olika. Jag hade aldrig åkt till andra sidan jorden för att träffa en kille jag aldrig mött i verkligheten, speciellt inte någon som är dömd för våldsbrott.
Jag anade givetvis att det skulle komma, och inte mig emotDet är toksnedvridet! Fattar heller inte hur du kunde gå på ”vi vill inte åka hem, kan vi få övernatta hos dig?” Det verkar väldigt mycket mer sannolikt med ”fan, vi är kung i baren och har SÅ JÄVLA KUL och du, ska jag ringa en brud jag känner och se om hon är med på det?”
Inte för att det hade behövt ändra ditt beslut men ... Det låter lite naivt att du framställer det som att de bara behövde en binge nånstans.
Aha. Ditt första inlägg lät dock väldigt oskuldsfullt. Och killen kunde ju faktiskt varit lite tydligare.Jag anade givetvis att det skulle komma, och inte mig emot![]()
”Gå på och gå på.” Vi är alla olika, det verkar ju inte ha varit Zinfernia emot att det öppnade sig en möjlighet.Det är toksnedvridet! Fattar heller inte hur du kunde gå på ”vi vill inte åka hem, kan vi få övernatta hos dig?” Det verkar väldigt mycket mer sannolikt med ”fan, vi är kung i baren och har SÅ JÄVLA KUL och du, ska jag ringa en brud jag känner och se om hon är med på det?”
Inte för att det hade behövt ändra ditt beslut men ... Det låter lite naivt att du framställer det som att de bara behövde en binge nånstans.
Ja jag är en person som ofta förknippas med oskuldsfullhetAha. Ditt första inlägg lät dock väldigt oskuldsfullt. Och killen kunde ju faktiskt varit lite tydligare.
Jag är inte principiellt emot otrohet.”Gå på och gå på.” Vi är alla olika, det verkar ju inte ha varit Zinfernia emot att det öppnade sig en möjlighet.
Jag är principiellt mot otrohet eftersom jag ur eget perspektiv skulle tycka att det var hemskt om någon gick bak min rygg. Men jag vet ju inte mycket om de andras förhållanden här plus att de är vuxna människor, så jag tycker inte att det är upp till mig att vara dömande.
Oddsen för att det blir ligga av med en extra person är ju klart större om person två och tre först träffas och känner efter om man ömsesidigt klickar än om person ett bara frågar om det är intressant med en till random person. Eller hur? Så länge det finns ett samtycke.
Fattar inte varför du skriver detta till @Zinfernia ? Hon har väl knappast lovat deras flickvänner något? Så killarna får väl stå till svars för sina egna beslut.Fint att de visade sådan omsorg om sina flickvänner att de gick iväg och hade en trekant med en annan tjej i stället!![]()
För mig låter dock flickvännerna som det sista jag skulle nämna om jag var killen och ville styra upp ett vänsterprassel. Förutom att det låter galet krystat.Ja jag är en person som ofta förknippas med oskuldsfullhet![]()
Nej men jag förstod såklart vad som skulle kunna hända men jag uppskattade faktiskt att han inte var såpass "på" i telefon. Jag hade ju aldrig träffat hans kompis tidigare och det hade inte känts hundra att diskutera en trekant där och då. Väl hemma hos mig fick jag träffa killen, prata en lång stund med honom och känna att vi funkade bra ihop innan mitt ragg försiktigt frågade (när han och jag var ensamma i vardagsrummet) om jag var intresserad men det var ingenting de bara tog för givet.
Vem skulle jag annars skriva det till? Och det du citerar handlade alltså, som du ser, om killarna.Fattar inte varför du skriver detta till @Zinfernia ? Hon har väl knappast lovat deras flickvänner något? Så killarna får väl stå till svars för sina egna beslut.
Fast att han har flickvän är ju inte någon nyhet för mig, han har aldrig försökt dölja det och jag har sen tidigare förstått att hans flickvän inte är så glad i hans festkvällar.För mig låter dock flickvännerna som det sista jag skulle nämna om jag var killen och ville styra upp ett vänsterprassel. Förutom att det låter galet krystat.