Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit singel i 5 min men nog tusan snappar någon upp det. En kille från exets skola dessutom, han såg oss ihop för en månad sen, fick nys om att vi gjort slut nyligen och redan hört av sig och ville gärna bjuda på en öl. Känner mig så långt ifrån redo ännu. Va ju och hämtade mina saker i onsdags liksom..

Fyfan vad gött att känna så ändå eller? Att känna att man vill o kan kasta sig ut- ascoolt att du tänker ta vara på det!!!
Ja och det känns väldigt bra, och som om vi båda verkar vara på samma våglängd (igen). Alltså att vi är helt överens om att båda tycker väldigt mycket om den andra, och vill se vad det kan bli av det, utan att sätta någon press på att veta eller planera så långt in i framtiden.

Samtidigt finns på något märkligt vis någonsorts familjekänsla, just det är inget vi direkt pratat om, men är en stark känsla jag tror är ömsesidig, kanske för att han visar väldig omtanke på ett sätt som jag annars mest upplevt från min familj och så är det den där förmågan han har som gör att han känns som ett naturligt inslag i mitt hem. :heart Han gör mig lagom nervös och pirrig, men känns ändå trygg.

GK har förstört er Trana!
Hon har sabbat huvet på denna ädla fågel!
Vi stod på perrongen och såg reklam för fanta black.
Och säger att den ser mycket ut som en dildo! (flaskan)
Och då såg jag det! på reklambilden ser den ut som en dildo!
Så Idag när jag såg denna sak framför mig började småskratta hysteriskt.
1572294503569.webp

Så jag går och gömmer mig i hörnet. :laugh: ;):o

Alltså, Tinder. varför?!

Boostade igår, 75 st som gillade (jag betalar för att se vilka de är), kommer jag upp i om 20 av dem bodde i svergie så räknar jag högt. Ingen match.
Hade någon matchning sen innan så skrev till dem. Inga svar ännu.

Först tar det tid att matcha, och sen svarar de flesta ändå inte. Varför varför varför fortsätter man vara på ett sånt ställe?:cautious:

Idag är jag lite gnällig, jag är så avis på er som har någon att sitta och skriva/prata med :)

Alltså, Tinder. varför?!

Boostade igår, 75 st som gillade (jag betalar för att se vilka de är), kommer jag upp i om 20 av dem bodde i svergie så räknar jag högt. Ingen match.

Först tar det tid att matcha, och sen svarar de flesta ändå inte. Varför varför varför fortsätter man vara på ett sånt ställe?:cautious:

Idag är jag lite gnällig, jag är så avis på er som har någon att sitta och skriva/prata med :)
Men om en tjej machar så svarade jag i alla fall så fort jag såg det! Vad är det med folk?

Alltså, Tinder. varför?!

Du sveper höger på folk som gillat dig och får ingen match? verkar märkligt.

Alltså, Tinder. varför?!

Här är det också segt, en som verkade vettig har slutat svara totalt. De andra konversationerna dör ut. Börjar fundera på om det är rätt plattform att använda sig av.

Bara för att jag skrev det där så har den vettiga/intressanta (kan kalla honom T) svarat, ett långt svar och konversationen är riktigt intressant. Svarade på det och avslutade med att fråga vad han gör när han inte jobbar, får se om jag får ett svar.
Honom skulle jag nog våga mig på att träffa å se va han är för en.

Bara för att jag skrev det där så har den vettiga/intressanta (kan kalla honom T) svarat, ett långt svar och konversationen är riktigt intressant. Svarade på det och avslutade med att fråga vad han gör när han inte jobbar, får se om jag får ett svar.
Honom skulle jag nog våga mig på att träffa å se va han är för en.
Ja gör det! En dejt är bara ett nyfiket möte mellan två personer. Inte ett frieri. :)

Har en ambition om att bli straight och leva enligt heteronormen. Min kompis stöttar mig inte utan han säger att jag är genomlesbisk.
Men jag funderar på att göra ett försök ändå, måste ju finnas någon man som även kan attrahera någon som är lesbisk?
Det borde ju rimligtvis inte vara så svart och vitt?

Har en ambition om att bli straight och leva enligt heteronormen. Min kompis stöttar mig inte utan han säger att jag är genomlesbisk.
Men jag funderar på att göra ett försök ändå, måste ju finnas någon man som även kan attrahera någon som är lesbisk?
”Bli straight” är nog svårt. :) Men man det kan ju hända att du är bisexuell men bara inte hittat rätt man att attraheras av.

Om du hittar en man som du tänder på så prova, annars vad är meningen?

Jag identifierar mig som straight, när jag hade Tinder svepte jag bara på killar. Däremot utesluter jag inte att jag någon gång skulle kunna få känslor för och bli tillsammans med en tjej, även om det inte aktivt är något jag söker eller framförallt "tänder på".
Vet inte riktigt om det är ett relevant svar på ditt inlägg, men så tänker jag i alla fall.

Än så länge har jag inte hittat en man jag varit attraherad av även om jag varit i relationer med män. Det har varit komplext. Men samtidigt så kommer jag ju aldrig hitta en man att attraheras av om jag inte försöker?

Skulle mest vara skönt att slippa var så normbrytande hela tiden, och ha en pojkvän skulle underlätta det.

Jag har aldrig varit på dejt. Så har ingen aning om hur det går till eller vad man gör. Är hittills en så kallad ”dejt-oskuld” eller vad man ska skriva. Lite nervöst är det.:nailbiting:
Det hade inte jag heller häromåret. Men nervositeten lägger sig lite om man kan byta ut ”tänk om detta är mannen i mitt liv som jag skall träffa!!!” :nailbiting::nailbiting::nailbiting: Mot, ”Kul och spännande att träffa en annan människa och prata lite och se hur det känns.” Du behöver heller absolut inte känna att du direkt efter dejten måste bestämma dig för om du vill ses igen. Även om du blir tillfrågad. Det går fint att säga att du vill landa lite eller tänka eller vad du vill. Jag tänker att antingen klickar man någorlunda och blir nyfiken på att ses igen, eller så är man bara en erfarenhet rikare. Man behöver inte heller känna att man måste ge hej och hejdåkramar, men jag tycker ofta att det lättar lite på spänningen att ge en hejkram. (Om jag tycker att personen verkar inbjudande och mottaglig för en kram)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
427
Senast: Tilly_85
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Fas vid 6 år
  • Den rosa bildtråden
  • Vaginal vs kejsarsnitt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat