Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lördagsfunderar i min ensamhet på hur jag ska lyckas med att hitta en vettig efterträdare till Kapet om det nu inte blir någon direkt fortsättning. Jag tänker oavsett inte vänta passivt på stand by medan han funderar över livet. Och rent krasst: om han känt lika starkt som jag att vi har något väldigt bra på gång skulle nog läget just nu vara ett annat.

Jag vill ju verkligen hitta någon som matchar minst lika bra som han gör!

Jag startade Tinder igen, swipade höger på ett gäng och hoppas få några vettiga matchningar. Men jag vill egentligen helst möta någon öga mot öga i något aktivitetssammanhang och få lära känna under mer avslappnade former än dejt så jag jobbar på att hitta fler sociala sammanhang och turer att hänga på.

Jag har om jag tänker på det för mycket ett ENORMT hål inom mig på grund av alla år jag inte haft någon i mitt liv och haft minimal fysisk kontakt. Och jag behöver väga upp det nu om jag inte ska gå under. Före kapet var det bara en gång på över TIO år som jag delat säng med någon. Det är helt horribelt sorgligt att tänka på. Och det skrämmer mig oerhört att veta att det kan dröja en stund innan jag gör det igen.

Men jag vet också att det är skillnad på mig nu och då. Nu vet jag att jag är kapabel att släppa någon inpå mig, och jag är öppen för det. Och att jag länge varit väldigt undvikande och avvisande på ett sätt jag inte längre är.

Jag har ett väldigt stort behov av fysisk närhet som jag har varit tvungen att undertrycka, men nu har locket flugit av med en smäll och jag vet inte riktigt vart jag skall göra av mig för att stå ut! :(

När kl blev 16:30 och Musikern inte hört av sig på hela dagen om att ses så packade jag in hunden i bilen och for till kusten. Nu sitter jag i brorsans kök och tar en öl och väntar på maten.
Där försvann åter igen chansen till en helgdejt/övernattning.
Jag kommer inte att höra av mig då dealen var att han skulle göra detta under dagen. Jag kommer inte heller föreslå fler dejter. Nu får han ta initiativ och dessutom få detta att lyfta till mer "kul" dejtande.

Installerade tinder igen mest av anledningen uttråkad.
Men kände väl ganska omgående "näh"

"Sugen på bus då har du kommit rätt, för här är flaggen alltid i topp och jag har en bra nyckel som öppnar dom flesta låsen ! Men jag slickar alltid först på låset 😍 Å jag garanterar att du kommer bli nöjd ;)"

HUR kan en vuxen människa tycka att det här är fyndigt och tro att det ska generera ligg?

Finns inte tillräckligt med 🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Installerade tinder igen mest av anledningen uttråkad.
Men kände väl ganska omgående "näh"

"Sugen på bus då har du kommit rätt, för här är flaggen alltid i topp och jag har en bra nyckel som öppnar dom flesta låsen ! Men jag slickar alltid först på låset 😍 Å jag garanterar att du kommer bli nöjd ;)"

HUR kan en vuxen människa tycka att det här är fyndigt och tro att det ska generera ligg?
I och för sig bra de skriver tydligt i sin profil så man kan undvika dom, men det där va ju rätt genomskinligt vad som det syftas på. 🙄

@SkorpSmulan Jag blir mållös. Som sagt, vem sitter på sin kammare och funderar sig fram till att det där nog är en bra approach??
:wtf::turd::yuck:
Eller hur. Jösses.
Kaffe med kuk i??? Låter bökigt!
Ja, minst sagt.
Bäst att stoppa in så många som möjligt då så att man slipper det stenskottet.
😂
I och för sig bra de skriver tydligt i sin profil så man kan undvika dom, men det där va ju rätt genomskinligt vad som det syftas på. 🙄
Det är väldigt övertydligt men också fruktansvärt avtändande och ja, bra att dom talar om på en gång vilka idioter dom är.

När kl blev 16:30 och Musikern inte hört av sig på hela dagen om att ses så packade jag in hunden i bilen och for till kusten. Nu sitter jag i brorsans kök och tar en öl och väntar på maten.
Där försvann åter igen chansen till en helgdejt/övernattning.
Jag kommer inte att höra av mig då dealen var att han skulle göra detta under dagen. Jag kommer inte heller föreslå fler dejter. Nu får han ta initiativ och dessutom få detta att lyfta till mer "kul" dejtande.
Usch så trist, men det låter klokt.

Den här va ny. 🤔

B5DA2E03-5F39-407F-8980-2837A54CFF83.webp

Borde det inte vara roligare att dela med sig av bra och positiva profiler istället för att fokusera så mycket på dåliga profiler?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
427
Senast: Tilly_85
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka