"
Jag vill ha mitt kaffe som jag vill ha min kvinna,
Utan någon annan mans kuk i !"
![]()
Bäst att stoppa in så många som möjligt då så att man slipper det stenskottet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"
Jag vill ha mitt kaffe som jag vill ha min kvinna,
Utan någon annan mans kuk i !"
![]()
Installerade tinder igen mest av anledningen uttråkad.
Men kände väl ganska omgående "näh"
"Sugen på bus då har du kommit rätt, för här är flaggen alltid i topp och jag har en bra nyckel som öppnar dom flesta låsen ! Men jag slickar alltid först på låsetÅ jag garanterar att du kommer bli nöjd
"
HUR kan en vuxen människa tycka att det här är fyndigt och tro att det ska generera ligg?
I och för sig bra de skriver tydligt i sin profil så man kan undvika dom, men det där va ju rätt genomskinligt vad som det syftas på.Installerade tinder igen mest av anledningen uttråkad.
Men kände väl ganska omgående "näh"
"Sugen på bus då har du kommit rätt, för här är flaggen alltid i topp och jag har en bra nyckel som öppnar dom flesta låsen ! Men jag slickar alltid först på låsetÅ jag garanterar att du kommer bli nöjd
"
HUR kan en vuxen människa tycka att det här är fyndigt och tro att det ska generera ligg?
Eller hur. Jösses.@SkorpSmulan Jag blir mållös. Som sagt, vem sitter på sin kammare och funderar sig fram till att det där nog är en bra approach??
![]()
Ja, minst sagt.Kaffe med kuk i??? Låter bökigt!
Bäst att stoppa in så många som möjligt då så att man slipper det stenskottet.
Det är väldigt övertydligt men också fruktansvärt avtändande och ja, bra att dom talar om på en gång vilka idioter dom är.I och för sig bra de skriver tydligt i sin profil så man kan undvika dom, men det där va ju rätt genomskinligt vad som det syftas på.![]()
Usch så trist, men det låter klokt.När kl blev 16:30 och Musikern inte hört av sig på hela dagen om att ses så packade jag in hunden i bilen och for till kusten. Nu sitter jag i brorsans kök och tar en öl och väntar på maten.
Där försvann åter igen chansen till en helgdejt/övernattning.
Jag kommer inte att höra av mig då dealen var att han skulle göra detta under dagen. Jag kommer inte heller föreslå fler dejter. Nu får han ta initiativ och dessutom få detta att lyfta till mer "kul" dejtande.
Såg en liknande, fast han skulle va fyndig och skriva på engelska "om sin magiska trollstav" baaaaah.Det är väldigt övertydligt men också fruktansvärt avtändande och ja, bra att dom talar om på en gång vilka idioter dom är.
Föräldrar, är han ute efter småtjejer?
Föräldrar, är han ute efter småtjejer?
Själv fattar jag inte riktigt vitsen med att hänga på tinder om man inte letar efter något, vill man bara skriva meddelanden finns det ju så många andra kanaler att tillgå.Jösses.
Jag vidhåller dock att det är magiskt bra att man kan sålla en del puckon direkt.
21:45 hörde han av sig.Usch så trist, men det låter klokt.
Jag känner ett starkt behov av honom!
Inget för mig men dyker han upp för dig är det bara att slå till å snacka.Jag känner ett starkt behov av honom!
Dyker "tyvärr" aldrig upp män för mig.Inget för mig men dyker han upp för dig är det bara att slå till å snacka.![]()
NäBorde det inte vara roligare att dela med sig av bra och positiva profiler istället för att fokusera så mycket på dåliga profiler?