Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit hemma hos en vän hela dagen och haft min bästa vän här också. Ringt polisen, men klarade inte av att göra en anmälan. Men min vän pratade med dom så vet hur processen ser ut iallafall.
Även fått stöd av kvinnofridslinjen som jag blev tvingad av mina vänner att ringa.

Så nu handlar det om att få bort rädslan så jag vågar anmäla. Är rädd då han ju vet var jag bor och har min portkod. Så om jag anmäler ska jag åka till en vän i Malmö och vara där efteråt.

Men måste samla mig mer först.

❤❤❤ cyber-kramar härifrån.

Och portkoden borde du kunna få bytt om du talar om för hyresvärden? Du behöver ju inte gå in på detaljer.
När jag bodde med en kompis och hon kände sig hotad av en person som hade vår portkod fick vi den bytt då hon bad hyresvärden om det.

Har varit hemma hos en vän hela dagen och haft min bästa vän här också. Ringt polisen, men klarade inte av att göra en anmälan. Men min vän pratade med dom så vet hur processen ser ut iallafall.
Även fått stöd av kvinnofridslinjen som jag blev tvingad av mina vänner att ringa.

Så nu handlar det om att få bort rädslan så jag vågar anmäla. Är rädd då han ju vet var jag bor och har min portkod. Så om jag anmäler ska jag åka till en vän i Malmö och vara där efteråt.

❤️❤️

26AB8A29-5A38-4A93-B2EB-C949F6694538.webp

Någon ”rolig” snubbe på instagram. Att man aldrig slutar att förvånas...

Jag trodde det var husbyggande/renoveringar som man egentligen ska göra innan man vågar gifta sig för om man vill utsätta förhållandet för maxstress och få veta varandras sämsta sidor. Det rekommenderas dock inte för att rädda äktenskapet när det är på nedgång. i tron att det blir bättre då. Klarar man att bygga nytt kök så klarar man tydligen vad som helst, möjligtvis undantaget att bygga nytt badrum 👼 :angel:
Sånt som man vet redan på förhand att man själv skulle bryta ihop över, finns detju ingen anledning att utsätta en relation för. Då har man ju både sitt sammanbrott och en separation att hantera.

Jag tycker att folk ofta belamrar sig själva och sina relationer med väldigt mycket påbyggnad, liksom.

Så fruktansvärt genomvidrigt av honom!
Alla världens styrkekramar till dig! Hoppas du orka anmäla med hjälp av stödet från dina vänner.

Blev inte så bra ikväll. Tjejen stannade bara på middag då hon skulle iväg sedan, det är okej. Istället kom en kille över som jag messat vänskapligt med länge. Tyvärr kunde han inte förstå att jag inte ville ligga med honom. Så det slutade skit.

Är nu hemma hos en vän och hanterar skiten. Chock och rädsla. Och äckel. Vet inte hur jag ska kunna hantera det eller vad jag ska göra nu. ☹
Men tills dess jag vet stannar jag i tryggheten hos min vän.
Men vad fan :(.

Så fruktansvärt genomvidrigt av honom!
Alla världens styrkekramar till dig! Hoppas du orka anmäla med hjälp av stödet från dina vänner.
Ja, otroligt vidrigt. Får hela tiden Flashbacks från händelsen och äcklas.
Är hemma nu en stund för att samla ihop bevis ifall jag skulle vilja anmäla. Ska sova hos min bästa vän i natt. Är iallafall tacksam över mina fina vänner som finns där för mig.

Ja, otroligt vidrigt. Får hela tiden Flashbacks från händelsen och äcklas.
Är hemma nu en stund för att samla ihop bevis ifall jag skulle vilja anmäla. Ska sova hos min bästa vän i natt. Är iallafall tacksam över mina fina vänner som finns där för mig.

Tycker absolut att du ska anmäla honom, även om jag vet att det är både svårt, otäckt och läskigt.
Kram! ❤️

@parellikusken usch och fy vad hemskt! :cry::rage:
Tycker du ska anmäla om du vill det när du samlat ihop dig, men prata gärna med psykologen innan och känn dig inte pressad. :heart

Men herregud. Jag tycker att jag har träffat märkliga människor när jag dejtat men det här tar ju priset. Vad hade han för förklaring?

Att han gillade att "mindfucka" folk... O_o
Samt letade efter en tjej som var svag för mörkhyade män (han själv var av skandinaviskt ursprung, men hans bilder visade en mörk kille...). :crazy:

Blev inte så bra ikväll. Tjejen stannade bara på middag då hon skulle iväg sedan, det är okej. Istället kom en kille över som jag messat vänskapligt med länge. Tyvärr kunde han inte förstå att jag inte ville ligga med honom. Så det slutade skit.

Är nu hemma hos en vän och hanterar skiten. Chock och rädsla. Och äckel. Vet inte hur jag ska kunna hantera det eller vad jag ska göra nu. ☹
Men tills dess jag vet stannar jag i tryggheten hos min vän.
Bor vi i samma stad? Om du vill, och BARA om du vill, kan vi samla ihop typ 20 feminister (inklusive lesbiska) som bildar stödtrupp om du orkar anmäla. Vi kan fylla polisens väntrum.

Bor vi i samma stad? Om du vill, och BARA om du vill, kan vi samla ihop typ 20 feminister (inklusive lesbiska) som bildar stödtrupp om du orkar anmäla. Vi kan fylla polisens väntrum.
Vi bor i samma stad.
Tack för erbjudandet och stödet!
Men just nu behöver jag tid för att bearbeta det. Vet att jag borde anmäla så snabbt som möjligt, men jag känner att det inte är läge nu. Utan jag behöver tid för att känna vad som är rätt beslut för mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 616
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 764
Senast: Twihard
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka