Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Whoopsie... kom visst hem från Sten vid 2-tiden inatt.. 😆😉.

Men, nu blir jag såndär att jag tänker på det lilla mindre bra istället för att fokusera på det bra... det mindre bra är att jag känner att det finns saker jag vill prata om om sex, men som jag inte säger. Och det ska bannemej nte bli som tidigare när jag inte kunnat prata...
Om det blir en nästa gång SKA jag ta initiativ till ett snack, påminn mig är ni snälla. Annars förbjuder jag mig själv att träffa hmm igen 😶.

Whoopsie... kom visst hem från Sten vid 2-tiden inatt.. 😆😉.

Men, nu blir jag såndär att jag tänker på det lilla mindre bra istället för att fokusera på det bra... det mindre bra är att jag känner att det finns saker jag vill prata om om sex, men som jag inte säger. Och det ska bannemej nte bli som tidigare när jag inte kunnat prata...
Om det blir en nästa gång SKA jag ta initiativ till ett snack, påminn mig är ni snälla. Annars förbjuder jag mig själv att träffa hmm igen 😶.
Var tyst och träffa mig i stället :D ;)

Ska på promenaddejt idag. Har nog aldrig sett så få bilder på nån innan dejt, vilket gör mig orolig framförallt på punkten att hitta varandra...
Jag tycker oftast det är rätt roligt att få beskriva (och läsa den andres!) hur man kommer se ut :D Kan bli kul att skämta om. Jag brukar säga "leta efter en lång tjej med långt hår, xxx kläder och rätt kass hållning" för jag vet att jag ALLTID står som en riktig lodis och säckar ihop :cautious::angel:

Haha bra idé, han kommer säkert tycka det är helt rimligt:D

Haha, ja det förutsätter jag, Annars vore det en dealbreaker 😑🤣.
Nä, men som de andra skriver, jag brukar skriva vad jag kommer ha på mig o så...

Har ju som sagt inte hört av något från Ingenjören. Har försökt att inte oroa mig alltför mycket, men nu skrev jag och frågade om han fortfarande kunde och ville ses imorgon :nailbiting: Håll tummarna!

Jag tror säkert han vill och kan, annars hade han väl sagt det. :)

Ska på promenaddejt idag. Har nog aldrig sett så få bilder på nån innan dejt, vilket gör mig orolig framförallt på punkten att hitta varandra...

Jag hade sett en bild på Tinder för några veckor sedan på han jag träffade igår men han hittade mig. På beskrivningen skitigaste gråa bilen 🤣

Va kul, lycka till! Haha, be honom hålla i en rosa heliumballong eller nåt :p

Jag bad om en Karlsson på taket keps en gång, sådan med snurra ni vet, blev nekad 😁

Det är jag med, kan gå förbi mina kompisar utan att se dem 😂
Sitt lugnt i båten och invänta att han tar kontakt med dig 😁

Känner du dig träffad @fio 😅😅😅 Jag funderade o funderade på vem det var efteråt o S ba "Men det var ju fio?!?! 😳😂😂😂"

Ingenjören svarade! :banana: Han sa att han både kunde och var taggad på att ses imorgon :D Hihi tur ingen såg mig på kontoret när jag läste det för jag satt och småfnittrade som en liten tjej :rofl: Sen ursäktade han sig också för att han inte hört av sig, hade tydligen varit mkt som hänt senaste dagarna. Jag skrev att jag bara antog att han var en sån som inte brukar skriva så mkt :D

Älskar den här tråden, alla är så himla trevliga och roliga! 🥰 Låter fantastisk med kapet, @ekra, hur har det gått sedan? :)

Jag beslöt att skicka ett meddelande till Mr. Perfect i går eftermiddag, tackade för en trevlig kväll och erbjöd mig att hjälpa honom med trädgårdsplanering om han ville. (Det var en sak vi både skrivit om innan träffen och pratat lite grann om på dejten.) Men han avbjöd höfligt med ursäkten att han nog inte skulle göra något med trädgården nu förens nästa år. Så..... det är nog kört där. Snopet, men som sagt förväntat.

Nu i morse dök en tanke upp hos mig, om detta är ett mönster - jag brukar endast falla för killar som inte är interesserade av mig. Helt sedan min allra första dejt som 15-åring så har jag gått för de snyggaste och populäraste killarna - och blivit dissad. Får fundera lite över varför det är så....

Här är läget stabilt typ.
Chattar på lite lätt med Musikern. Ett mycket trevligt chattande som känns...fint.
I övrigt har jag lagt övriga jag chattat med åt sidan. Vill se vad det kan bli av detta med Musikern. Båda känner pirr och fånler över vårt chattande som är helt rumsrent. Ovanligt att en karl inte anspelar på sex vid det här laget.
Nu har vi våra barn denna veckan men sen vill vi ses igen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 616
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 814
Senast: Twihard
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka