pepp
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var tyst och träffa mig i ställetWhoopsie... kom visst hem från Sten vid 2-tiden inatt...
Men, nu blir jag såndär att jag tänker på det lilla mindre bra istället för att fokusera på det bra... det mindre bra är att jag känner att det finns saker jag vill prata om om sex, men som jag inte säger. Och det ska bannemej nte bli som tidigare när jag inte kunnat prata...
Om det blir en nästa gång SKA jag ta initiativ till ett snack, påminn mig är ni snälla. Annars förbjuder jag mig själv att träffa hmm igen.
Ska på promenaddejt idag. Har nog aldrig sett så få bilder på nån innan dejt, vilket gör mig orolig framförallt på punkten att hitta varandra...
Va kul, lycka till! Haha, be honom hålla i en rosa heliumballong eller nåt![]()
Ska på promenaddejt idag. Har nog aldrig sett så få bilder på nån innan dejt, vilket gör mig orolig framförallt på punkten att hitta varandra...
Jag tycker oftast det är rätt roligt att få beskriva (och läsa den andres!) hur man kommer se utSka på promenaddejt idag. Har nog aldrig sett så få bilder på nån innan dejt, vilket gör mig orolig framförallt på punkten att hitta varandra...
Alltså jag har tagit fel person två gånger
Så himla pinsamt! Så därför är det nu en rätt uppförstorad grej för mig och därmed ett stort orosmoment. Jag är rätt ansiktsblind minst sagt haha!
Haha bra idé, han kommer säkert tycka det är helt rimligt![]()
Har ju som sagt inte hört av något från Ingenjören. Har försökt att inte oroa mig alltför mycket, men nu skrev jag och frågade om han fortfarande kunde och ville ses imorgonHåll tummarna!
Va kul, lycka till! Haha, be honom hålla i en rosa heliumballong eller nåt![]()
Det är jag med, kan gå förbi mina kompisar utan att se dem
Sitt lugnt i båten och invänta att han tar kontakt med dig![]()
@the_connemara dig gick jag ju bara förbi i trappan så du fick vråla på mig![]()
Det har jag redan glömtNär då? Jag är inte så känslig
![]()