Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morgon bestämde jag att vi skulle promenera en liten runda i Tinderkillens by innan jag fortsätter vidare till stallet. Måste öva på hans namn tills dess, så dålig med namn som inte fastnar direkt. Känner mig inte alls nervös just nu men hoppas jag lyckas hålla tiden kort.

Hoppas promenaden går bra idag, smart att passa in den innan du ska iväg på annat, hade tänkt föreslå det. :)

Haha, fasiken, jag glömmer bort mig ibland..... LÅNG! ;)

Med med hästar säger man ju hög i Sverige så tycker du kan säga fel på folk, inte lika noga 😁

Hoppas promenaden går bra idag, smart att passa in den innan du ska iväg på annat, hade tänkt föreslå det. :)

Ja jag tänkte det är smart att säga det redan när vi bestämmer. Men sedan är ju fortfarande problemet att styra upp vart man ska gå, jag avskyr eg en promenad som första dejt, varje vägskäl måste ju bli ett beslut 🤣 men jag kan gott öva på det!

Kapet är fortfarande ett kap, celibatet är brutet och saker har gått över förväntan kan man lugnt säga. Ingen aning om vägen vidare, om det är en engångsföreteelse pga alkohol eller vad som händer. Men ingen av oss har fylleångest och han är precis så gosig som han verkat. :heart

Kom hem från min potentiella något och jisses vilken träningsvärk jag har (att ligga 3ggr på typ 24h är inte riktigt vad jag brukar pyssla med!), däremot är det vissa saker som får mig lite "orolig", eller snarare inte lika säker på att det är något mer på gång..

Vissa saker säger han som gör att jag kan tolka det som att han är intresserad, och vissa saker gör mig så otroligt osäker att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Så otroligt stressande, men jag håller bara tummarna för att inte även detta ska gå åt helvte!

Min promenad gick bra, bara lite stressad precis innan jag kom fram. En knapp timme runt byn och tips om flera lägenhetsområden jag är nyfiken på 😁

Nice! Så, hur var han då? Sa ni något om att ses igen?

Kom hem från min potentiella något och jisses vilken träningsvärk jag har (att ligga 3ggr på typ 24h är inte riktigt vad jag brukar pyssla med!), däremot är det vissa saker som får mig lite "orolig", eller snarare inte lika säker på att det är något mer på gång..

Vissa saker säger han som gör att jag kan tolka det som att han är intresserad, och vissa saker gör mig så otroligt osäker att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Så otroligt stressande, men jag håller bara tummarna för att inte även detta ska gå åt helvte!

Haha, tummen upp på första stycket!

Och angående osäkerheten så håller jag tummarna!

• Gilla
Reactions: ptr
Haha, tummen upp på första stycket!

Och angående osäkerheten så håller jag tummarna!
Har träningsvärk, haha! Tror jag får börja träna om vi ska fortsätta ha 1-2h sessioner :P

Problemet är att det är så högt och lågt, han kan uttrycka sig i stil med "mamma brukar förhöra sig mycket om flick- och pojkvänner när de är med på besök" till "ja, i början var ju X (vår gemensamma kompis) mål att tutta ihop oss för att X och jag ska vara bukisar" (aka, jag känner mig som ett billigt ligg). Men samtidigt känns det ju orimligt att skriva till någon varje dag, flera gånger, när man inte har ett direkt intresse av att lära känna personen (vilket han flera gånger sagt att han vill)?

Har träningsvärk, haha! Tror jag får börja träna om vi ska fortsätta ha 1-2h sessioner :P

Problemet är att det är så högt och lågt, han kan uttrycka sig i stil med "mamma brukar förhöra sig mycket om flick- och pojkvänner när de är med på besök" till "ja, i början var ju X (vår gemensamma kompis) mål att tutta ihop oss för att X och jag ska vara bukisar" (aka, jag känner mig som ett billigt ligg). Men samtidigt känns det ju orimligt att skriva till någon varje dag, flera gånger, när man inte har ett direkt intresse av att lära känna personen (vilket han flera gånger sagt att han vill)?

Haha :p jag hade också träningsvärk efter senaste dejten ^^.

Hmm, ja jag tycker då att det låter som om han är intresserad !

Nice! Så, hur var han då? Sa ni något om att ses igen?

Inte sagt något alls om att ses igen. Jag får se till att skriva något ikväll tänker jag.

Han verkade väldigt snäll, kanske lite för mycket stadsbo för mig 😅 Och var sjukt lång, jag som alltid tycker alla är lika långa/kortare än mig tills jag står bredvid dem (jag och @Bison har pratat om vår grandiosa självbild på den punkten 😅) men han var aslång haha! Det är något jag inte bryr mig om eller reagerar på så mycket annars.

Inte sagt något alls om att ses igen. Jag får se till att skriva något ikväll tänker jag.

Han verkade väldigt snäll, kanske lite för mycket stadsbo för mig 😅 Och var sjukt lång, jag som alltid tycker alla är lika långa/kortare än mig tills jag står bredvid dem (jag och @Bison har pratat om vår grandiosa självbild på den punkten 😅) men han var aslång haha! Det är något jag inte bryr mig om eller reagerar på så mycket annars.

Haha, men lång är väl najs, då kan man (det kan man självklart ändå om man vill! Men ändå) ha klackar :).

Hoppas på en till träff då!

----

Jag fick svar från Sten :). Så inte helt dissad iaf :p :).

Hängt med N hela helgen, igår var vi ute och grillade/drack vin med ett gäng folk. Tror vi var hemma vid 06 😅 herr pudel var helt knäckt och har legat och sovit PÅ N idag.

Idag har vi bastat och nu är vi hemma hos honom :)
Vad härligt det låter! :love: Känns det bra?

• Gilla
Reactions: ptr
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 616
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 813
Senast: Twihard
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka