Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jahapp vad gör man nu då när man väntar på nästa dejt? Känner mig inte jättemotiverad att svajpa vidare på tinder. Svarade några nya snubbar som skrivit, men det känns lite halvhjärtat sådär.
Hittills har jag shoppat, fikat och sökt jobb (utöver plugget då), men ... gaaah känns ju som en evighet tills tisdag! Är till och med så töntig att jag går in på hans tinderprofil ibland och tittar på hans bilder för att han är så söt. Haha gud jag måste göra något åt detta
Jahapp vad gör man nu då när man väntar på nästa dejt? Känner mig inte jättemotiverad att svajpa vidare på tinder. Svarade några nya snubbar som skrivit, men det känns lite halvhjärtat sådär.
Hittills har jag shoppat, fikat och sökt jobb (utöver plugget då), men ... gaaah känns ju som en evighet tills tisdag! Är till och med så töntig att jag går in på hans tinderprofil ibland och tittar på hans bilder för att han är så söt. Haha gud jag måste göra något åt detta
Måste bara dela denna
Jag är på väg till min dejt nu...
Vi kan kalla honom jag ska träffa Mr. Perfect, tror jag. Han är lite som Ken i Barbie - hög, mörk, vältränad, skitsnygg, bra jobb, gillar djur, springer upp på fjälltoppar på sin fritid, ja ni fattar poängen... Och han letar givetvis den Perfekta Tjejen. Dvs en framtida Fru Perfect. No pressure, liksom.
Jag tänkte ju först att en sushidejt låt lite lagom avslappnad, men nu blir det på en relativt "fin" sushiplats, klockan 20 på en lördagskväll, känns inte alls avslappnad längre! Så nu håller jag tummarna att det går att få vin till maten så jag slipper vara helt nykter.....!
Mest sannolikt kommer detta gå rakt åt skogen, men jag ska försöka ha kul och njuta av det så länge som möjligt iaf!
Måste berätta en lite rolig sak: Innan vi bestämde ang dejten, så fick jag ett mess från bästis med "Du ska på dejt med Mr. Perfect på lördag". Så gick det knappt en minut, innan han skickade: "Sushi lördag?"
Förhoppningsvis kan hon uppdatera mig ang hur det går sedan med, hon lär väl få veta om han gillar mig eller inte så jag slipper leva i ovisshet allt för länge....
Jag kan bara tolka det där på ett sättSpännande! Du får uppdatera oss om han kändes perfekt också
Dvs en framtida Fru Perfect.
Vi kan kalla honom jag ska träffa Mr. Perfect, tror jag. Han är lite som Ken i Barbie - hög, mörk, vältränad, skitsnygg, bra jobb, gillar djur, springer upp på fjälltoppar på sin fritid, ja ni fattar poängen... Och han letar givetvis den Perfekta Tjejen. Dvs en framtida Fru Perfect. No pressure, liksom.
Alltså jag vill typ göra mig aktiv på messenger o försöka se när @sorbifolia var aktiv senast, är så nyfiken Är jag ensam tråden eller är vi fler???
Sorry, men jag fnissade lite åt det här.
Men det är nog inte alla som tycker Mr Perfect är hög.
/vet att du är från Norge och inte tar illa upp av det här
Skrattet, det kan vara grov ironi