Hur har ni "vetat" att ni är tillsammans med någon eller på väg att bli det? Frågat rätt ut? Hur länge har ni träffat/dejtat/annat innan ni tagit upp ämnet? Tror nog ni förstår ungefär vart jag vill med detta inlägg ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har frågat rätt ut, när det känns rätt liksom. Först kanske jag frågar om vi är exklusiva, kanske några veckor in om man dejtat. Då vet man ju att man är på väg någonstans. Men sen när jag känner att denna människan vill jag verkligen vara med, och det känns som att det skulle vara ömsesidigt, så frågar jag helt sonika vad vi är för någotHur har ni "vetat" att ni är tillsammans med någon eller på väg att bli det? Frågat rätt ut? Hur länge har ni träffat/dejtat/annat innan ni tagit upp ämnet? Tror nog ni förstår ungefär vart jag vill med detta inlägg ^^
Hur har ni "vetat" att ni är tillsammans med någon eller på väg att bli det? Frågat rätt ut? Hur länge har ni träffat/dejtat/annat innan ni tagit upp ämnet? Tror nog ni förstår ungefär vart jag vill med detta inlägg ^^
Alltså, vad är det med sverigedemokrater som matchar på tinder bara för att berätta att de inte är vad jag söker?Finns det nått självändamål som de njuter av? Jag avmatchar ju bara?
Det här funderar jag också på just nu.
Jag är dock väldigt nöjd med att inte ha någon etikett på oss. Så jag velar lite kring att fråga om exklusivitet eller inte. För vad är egentligen skillnaden på det och att vara tillsammans? Jag vet ju inte vart han står eller hur han tycker o tänker kring det. Så jag blir också lite nojig kring att det ska förstöra den sköna bekymmersfria känslan jag har nu.
I min nuvarande relation har någon sådan fråga egentligen aldrig kommit upp.Hur har ni "vetat" att ni är tillsammans med någon eller på väg att bli det? Frågat rätt ut? Hur länge har ni träffat/dejtat/annat innan ni tagit upp ämnet? Tror nog ni förstår ungefär vart jag vill med detta inlägg ^^
Min sambo sa rätt snabbt, efter kanske 3-4 veckors väldigt aktivt dejtande, att han skulle ta bort sin Tinder och att han skulle berätta för en annan tjej, som han träffade innan mig, att han inte var intresserad av att träffa henne längre. Vi hade då träffats i princip varje dag så jag blev ju inte helt förvånad.Hur har ni "vetat" att ni är tillsammans med någon eller på väg att bli det? Frågat rätt ut? Hur länge har ni träffat/dejtat/annat innan ni tagit upp ämnet? Tror nog ni förstår ungefär vart jag vill med detta inlägg ^^
Ja jag har faktiskt tänkt på dig och V också när jag tänkt på detta. Och gillat idén ändå.För mig är det lite mer seriöst och mer förväntningar när man är ett par, lite mer långsiktigt.
Jag gillar att vara här och nu, inte planera något, inte ha några förväntningar att jag ska följa med till hans föräldrar, plan om fira jul osv. Allt sånt ger mig rysningar.
Därför gillar jag att inte definiera mer än att vi inte träffar andra, han är min, jag är hans, vad vi är nästa vecka vet ingen.
Gulle, har dock ingen bil längre... går väl bussar dock...
Men ja vi har pratat lite mer, vi får se vad som händer...
I min nuvarande relation har någon sådan fråga egentligen aldrig kommit upp.
Någon här på buke frågade för några år sen om jag ens vet om jag är ihop med min sambo. Jag tyckte frågan var rolig, så jag berättade om den för sambon. Vi enades då om att vi nog är ihop, helt enkelt. Det var väl sådär 15 år efter att vi typ träffades.
Ja jag har faktiskt tänkt på dig och V också när jag tänkt på detta. Och gillat idén ändå.
men vet att jag själv för ett antal år sen nog blivit väldigt sårad om någon ville ha det så men inte faktiskt vara tillsammans. Och ibland känns skillnaden obefintlig och ibland enorm. Haha.
Sen finns det flera saker som gör att jag inte riktigt vet om jag är beredd på något mer seriöst. Men vill inte behöva konfronteras med dem just nu. Så jag landar i att avvakta.
15 år senare.Ni har haft ”Snacket”![]()
Sen är det ingen av oss som sagt det på det viset, att den inte vill vara tillsammans.
Vi är rätt lika som personer, att vi inte har något behov av att sätta etikett, ingen brådska med något osv.
Det tror jag spelar in en hel del. För vissa är det viktigt med datum, fb-ststus osv, jag kunde inte bry mig mindre om sånt.