R
Raderad medlem 19815
Vill tacka alla er i tråden för allt stöd!!
Ni är så himla himla fina![]()
Hoppas att du har en fin och lugn helg och gör saker som du mår bra av.
Kram!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du känner att du inte pallar att vara ensam så finns jag i Skellefteå och kan ställa upp med en soffa och pudelkompis. Och mig själv såklart men kan också bara sitta tysta framför tv:n.
Du verkar vara så himla härlig och jag fattar inte att din kompis kunde göra så mot dig![]()
Gulle, har dock ingen bil längre... går väl bussar dock...
Men ja vi har pratat lite mer, vi får se vad som händer...
Jag tror du har väääldigt rätt i det därEfter att ha tillbringat kvällen med att läsa massor av presentationer har jag nu fått bra kläm på vad män skriver - och vad de egentligen menar.
"Jag är en väldigt ärlig person"
= "Jag är socialt inkompetent"
"Mina vänner beskriver mig som...." (Följt av ungefär trettiosju fantastiska egenskaper)
= "Egentligen är det jag själv som tycker att jag förtjänar att bli sedd så men i ett försök att framstå som ödmjuk skyller jag på mina högst ovetande kompisar"
"Orkar inte skriva något om mig själv men fråga gärna om du undrar något"
= "Min mamma ville inte hjälpa mig att skriva en presentation och själv är jag för lat & korkad. Jag konverserar hellre med dickpics"
"Jag letar efter en snäll och omtänksam tjej"
= "Jag är på jakt efter en hushållerska"
"Jag är 1,95"
= "Jag har väldigt få positiva egenskaper men jag kan alltid dra längdkortet för att kompensera!"
"Jag känner mig ung i kropp och själ"
= "Jämnåriga gör sig icke besvär, jag är här för att ragga lammkött!"
"Om jag skriver till dig är du väldigt speciell"
= "Jag massmejlar allt och alla och blir överlycklig om någon svarar"
Mvh Självutnämnd Mansexpert![]()
Gulle, har dock ingen bil längre... går väl bussar dock...
Men ja vi har pratat lite mer, vi får se vad som händer...
Njae, jag tror att även här är det nog "socialt inkompetent" som gäller."Orkar inte skriva något om mig själv men fråga gärna om du undrar något"
= "Min mamma ville inte hjälpa mig att skriva en presentation och själv är jag för lat & korkad. Jag konverserar hellre med dickpics"
Vad gör man på ett rum när dejten sover?
Absolut.H
Hänger på buke och pratar strunt med oss andra som inte kan sova?
Hoppas du/ni haft en bra dag/kväll iallafall!![]()
Tack.Det är inte egentligen att bli avfärdad snabbt som känns jobbigt, men känslan att han verkade tycka det var ett sånt slöseri med tid att spendera mer än 10 minuter med mig. Samtidigt som jag redan slösat bort en timme på att vänta på honom (och mina bussar hem går inte jätteofta). Sen vet jag ju med mig att jag ofta är nervös precis i början och inte mitt bästa jag förrän jag landat lite, det hör ju till. I detta fall hade det nog inte blivit nån synk oavsett, och jag hade säkert kommit till samma slutsats som honom även om vi tagit den där ölen, men... går det inte att sköta det lite trevligare? Dissen har satt sig lite hårdare än den borde märker jag, men det går nog snart över.