Shit vilken fetdiss jag just fick...
![Face with open mouth :open_mouth: 😮](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f62e.png)
Skrivit med en kille nån vecka, inte fått så mycket grepp om honom, men han hade intressanta intressen och har varit entusiastisk att ses. Vi skulle ta en öl när jag slutar jobbet 20.15. Han hör av sig då och undrar om vi kan ses 21 i stället? Visst, jag hänger kvar lite på jobbet... Sen får jag ändå vänta en ytterligare kvart på honom där vi ska mötas. Han kommer, trevlig och söt, vi går genom stan för att hitta nåt trevligt hak, snacket flyter väl inte på sådär helt avspänt, men ingen katastrof heller (Tyckte jag alltså) men så plötsligt stannar han och säger "förlåt men det klickar inte för mig, ska vi strunta i det här?" Jag sa "visst, det är lugnt", vände åt andra hållet och ringde min kompis och skrattade lite med honom över min hittills kortaste och sämsta dejt! . På bussen hem nu, lite snopet. Känns lite drygt att han lät mig vänta på honom och sen inte ens kunde lägga en halvtimme på att ta en öl. Jag hade inte själv gjort så om inte personen jag träffat varit uppenbart otrevlig/respektlös, tycker att en dejt kan vara ett intressant möte även om man vet snabbt att det inte ska leda nånstans. Men antar att man ska uppskatta ärlighet, och livet går vidare. Blandbandskillen som jag trodde var ointresserad vill ses på söndag i alla fall! Inga förväntningar där längre direkt, men kanske blir trevligare än ikväll om jag har tur!