Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och Musikern har chattat här på kvällen och jag har skrattat så jag grät
Jag föreslog nämligen att vi kunde höras av på telefon i helgen, det är ju trevligt att ha en röst på personen innan. Och så la jag till på skämt att om han lät som en säckpipa eller stånkig snuskgubbe så ställer jag in dejten.
Då berättade han att han hade tänkt lura mig med en löjlig fejkröst. Han hade tom gått om kring på jobbet och övat på olika röster. Sen hade han garvat högt åt sig själv så hans jobbarkompisar hade börjat titta underligt på honom.
Vilken ljuvlig idiotjag älskar hämningslösa människor som kan bjuda så på sig själva
![]()
Definitivt slut med N nu.
Han låg med min bästis... jag sa redan igår åt båda att jag inte tänker ha en trekant med dom.
I morse sa hon att jag och N borde ha sex, vi fick feeling, trodde bara hon skulle titta på, tji fick jag.
Till slut blev jag typ undanskuffad och drog hem..
vafan :/Definitivt slut med N nu.
Han låg med min bästis... jag sa redan igår åt båda att jag inte tänker ha en trekant med dom.
I morse sa hon att jag och N borde ha sex, vi fick feeling, trodde bara hon skulle titta på, tji fick jag.
Oj, låter som kaos.
Hur mår du?
Känner mig mest tom.
Bästis och jag pratade om detta senast för några dagar sen och hon sa att hon aldrig skulle göra nåt med honom...
Åh
Jag hade blivit riktigt besviken, speciellt när ni pratat om det. Så onödigt.
uffKänner mig mest tom.
Bästis och jag pratade om detta senast för några dagar sen och hon sa att hon aldrig skulle göra nåt med honom...
Meeeeeh, är det bara sexsuktande - eller deras ord, myskeliga- män på tinder? :/ Det och längdbesatta. Är det ingen swinger är det någon som söker en kvinna i underkastelse.... Men mig kör de intemed
![]()
Känner mig mest tom.
Så fruktansvärt onödigt, man går fan inte på ens närmaste vänner.
Men gud vad vidrigt gjort!
Trodde din bästis gifte sig nyss dessutom? Eller har dom öppet förhållande?
Hoppas ni kan lösa det med tanke på att hon är din bästis även on jag förstår att du är väldigt besviken nu.
Blir nog svårt att känna nån form av tillit igen... men vi får väl se.
Hon var extremt ångerfull och "fattade inte vad hon gjorde..."
oh please.Blir nog svårt att känna nån form av tillit igen... men vi får väl se.
Hon var extremt ångerfull och "fattade inte vad hon gjorde..."