Det där är ofta underskattat. Saknar så mycket någon att sitta och var ifred tillsammans med!Ni kan sitta och tiga ihop!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är ofta underskattat. Saknar så mycket någon att sitta och var ifred tillsammans med!Ni kan sitta och tiga ihop!
Det håller jag med om. Att under godmodig men tystlåten stämning joxa var och en med sitt är verkligen livskvalitet!Det där är ofta underskattat. Saknar så mycket någon att sitta och var ifred tillsammans med!
Vi har aktivitetsdag med jobbet idag, den nonchalanta snyggingen är i mitt lag...
Precis det tänkte jag också när jag läste vad @Petruska skrevDet där är ofta underskattat. Saknar så mycket någon att sitta och var ifred tillsammans med!
Jag tänkte på det medan jag svarade på det där om introverta.Precis det tänkte jag också när jag läste vad @Petruska skrev![]()
Enkel lösning, skriv ut din längd i profilen så slipper du kvinnor som har problem med längden.Matchade med en söt tjej igår.
Messade fram och tillbaka en hel del. Hon hade inget skrivet i sin profil. Sen helt plötsligt ändra hon sin profil till 178.
Jaha, är längden det enda man har i sin profil då måste det vara känsligt. Så lika bra att checka av så slipper jag ödsla mer tid i onödan.
Skriver att det är fint med långa tjejer och undrar om hon är okej med att dejta kortare killar.
Well, idag har hon tagit bort mig. Slutar aldrig att förvånas över hur viktigt det där med längd är för många tjejer...
Hur hade du reagerat om hon plötsligt skrev att hon vägde 25 kg mer än du trodde?Matchade med en söt tjej igår.
Messade fram och tillbaka en hel del. Hon hade inget skrivet i sin profil. Sen helt plötsligt ändra hon sin profil till 178.
Jaha, är längden det enda man har i sin profil då måste det vara känsligt. Så lika bra att checka av så slipper jag ödsla mer tid i onödan.
Skriver att det är fint med långa tjejer och undrar om hon är okej med att dejta kortare killar.
Well, idag har hon tagit bort mig. Slutar aldrig att förvånas över hur viktigt det där med längd är för många tjejer...
Som falsk marknadsföring. Då måste hon ha använt bilder som är gamla där hon vägde 25 kg mindre.Hur hade du reagerat om hon plötsligt skrev att hon vägde 25 kg mer än du trodde?
Jag tycker det är märkligt att du hela tiden tycker att kvinnor har fel preferenser men dina är helt okej.Som falsk marknadsföring. Då måste hon ha använt bilder som är gamla där hon vägde 25 kg mindre.
Är du på resan nu eller har det varit?tror att jag börjar så småningom börja söka dejter igen.
det känns som det är dags.
Kom hem i går kväll.Är du på resan nu eller har det varit?
Håller med. Jag släpper det här nu och ger mig istället ut i det fina vädret tillsammans med mina hundar. Det är dessutom troligare att jag hittar trevliga män att prata med där jämfört med om jag sitter här på buke. Ute på promenaderna brukar det åtminstone gå att få syn på någon att ta kontakt med om det verkar intressant![]()
Gaaah! Vad har jag gjort!!!
Ni kanske minns min kollega som jag var lite brydd över och var lite småförtjust i början på året? Jag var hans projektledare och vi jobbade ihop.
Jag hade ju gett upp hoppet där, han kunde omöjligt vara intresserad om han inte nappat på alla småförsök jag gjorde... och jag hade faktiskt tappa mycket av intresset också.
Tills igår. Aw med jobb,som varade tills sista tåget gick hem 1:40. Det var han, jag och en till kvar.
Den andre hoppade av tåget tidigt och kvar var vi....
Inget flörtande alls (varken igår eller innan), mer än att jag tryckte på ömma muskler. Helt plötsligt högg han tag i min hand, och sen släppte han den inte igen
Han följde med hem till mig, och åkte hem för en timme sen...
Och nu vet jag inte vad jag ska göra!
Hur gick detta till egentligen? Helt jäkla galet...![]()
Jag vet inte faktiskt...Fyfan vad härligt!!